Hipstersquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Van die houthakkersblousjes en chino's bij jongens zijn leuk.
kusquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Van die houthakkersblousjes en chino's bij jongens zijn leuk.
chino'squote:
quote:
Ik hou van chino'squote:
mensen kijken je dan wel anders aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik word toch niet woest aantrekkelijk als ik ineens iets roods ga dragen.
Chino'squote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
qft.
als wij onze sekte oprichten wordt dit de dresscode
gewoon nike janoskiquote:Op donderdag 6 september 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Chino'sen gewoon vans of leuke hoge sneakers.
Jongens met een goede kledingstijl hebben sowieso al een streepje voor.
fack dat, ik doe gewoon altijd spijkerbroek met voetbalshirtje aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Chino'sen gewoon vans of leuke hoge sneakers.
Jongens met een goede kledingstijl hebben sowieso al een streepje voor.
jongens die verder kijken dan de plaatselijke jack&jones winkel en H&M hebben mijn aandacht sowiesoquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
nat worden van kleren
lief die leeftijd
Ik geil soms ook wel op kledingquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
nat worden van kleren
lief die leeftijd
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fack dat, ik doe gewoon altijd spijkerbroek met voetbalshirtje aan
bij de h&m verkopen ze zowel chino's als die houthakkers dingenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jongens die verder kijken dan de plaatselijke jack&jones winkel en H&M hebben mijn aandacht sowieso
kleren kopen bij H&M, dan weet je zeker dat je per dag wel 10 mensen ziet die precies hetzelfde aanhebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jongens die verder kijken dan de plaatselijke jack&jones winkel en H&M hebben mijn aandacht sowieso
En een paartje Nike Air Max eronder?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fack dat, ik doe gewoon altijd spijkerbroek met voetbalshirtje aan
ga weg, je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij de h&m verkopen ze zowel chino's als die houthakkers dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |