leel bouwt me wel weer opquote:Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
DV wordt vandaag compleet afgebroken.
hij moet toch erg zwaar op je gemoed liggen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zwaar?wat
[..]
hahaharharhar
ohzoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij moet toch erg zwaar op je gemoed liggen?
jaa die was cuuutequote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga die strikblouse ook maar eens bestellen(niet die, die witzwarte
)
Je wast hem per ongeluk op 90 graden.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
mja ik geloof wel in karma.
ik had gister een paar jodengrapjes gemaakt en mijn straf was dat mijn shirt te laat binnen kwam.
ben benieuwd wat m'n straf hiervoor is.
oja kut ik moet 'm wassenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wast hem per ongeluk op 90 graden.
hahahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oja kut ik moet 'm wassendan ziet papa hem natuurlijk.
zo lang mogelijk schoon houden dan maar
je pakt het wel goed aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga nu eerst de verpakking eens inpakken zodat het lijkt alsof het shirt voor een vriendin was![]()
the things i doooo
En toch blijf ik blauw dragen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
itt tot blauw.
goede leerling jij
blauwe klerenquote:
wp heeft gelijk...quote:
qft.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Van die houthakkersblousjes en chino's bij jongens zijn leuk.
En ook hier schijnen sommigen erg de fout mee in te kunnen gaanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Van die houthakkersblousjes en chino's bij jongens zijn leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |