Een rode chino.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ik een chino zou aandoen en iets roods?
7,8quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ik een chino zou aandoen en iets roods?
Ik dacht dat we het over mannenkleding haddenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
slimfit jeans
spierenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ik dan ook nog eens ga trainen en veel spieren ga kweken?
Er bestaat geen slimfit voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
slimfit jeans
Kledingstijl is gewoon belangrijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we worden beoordeeld op onze kleding.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hah gay. Doen dan iig beige of grijs.
Ik ook niet maar ik vind die chino's toch zo fucked up lelijk met al die andere kleuren dan beige en grijs.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]Ik ben niet zo van de mannen hoor.
dv houdt van BBMquote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon beetje vetjesveranderd al snel in een 8,3
Ik krijg geen vet. Nu niet, misschien nooit niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon beetje vetjesveranderd al snel in een 8,3
Ik draag mijn beige chino eigenlijk nooit meer, omdat iedereen daar in looptquote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind die chino's toch zo fucked up lelijk met al die andere kleuren dan beige en grijs.
ik denk niet, ik weetquote:
Ja maar daar merk je toch niets van als je eenmaal naakt met elkaar in bed ligt.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kledingstijl is gewoon belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |