valse naam opgeven, waarom denk je dat mijn naam anders is op facebook?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever niet. Mijn zaad wil ik daar niet in kwijt. Stel je voor dat daar kinderen van komen.
Jawel ik vind van welquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schatje dat zijn geen chino's
Dus jij bent het toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
valse naam opgeven, waarom denk je dat mijn naam anders is op facebook?
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawel ik vind van wel![]()
ssst dimens weet niet
Nu ga ik dat kopen en dan zit ik nog verkeerdquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawel ik vind van wel![]()
ssst dimens weet niet
jezus christ my lordquote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
waarom kan je het niet bestellenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
huilen godver
nu kan ik mijn bazen kledij niet bestellen op internet en straks is het out of stock.
Wat moet ik nu?
quote:
wats met jou ik reageerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef TBakkert het volgende:
mensen die niet meer reageren op FoBo berichten, zelfs niet na DM
Wat wil je allemaal bestellen?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
huilen godver
nu kan ik mijn bazen kledij niet bestellen op internet en straks is het out of stock.
Wat moet ik nu?
wat ga je halenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
huilen godver
Wat moet ik nu?
pinpas is kapot en nog geen nieuwe en nu kan ik niet met ideal betalen en huilen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom kan je het niet bestellen
weet ik nietquote:
geen acceptgiro optie?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
pinpas is kapot en nog geen nieuwe en nu kan ik niet met ideal betalen en huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |