Kleren maken de man.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het speelt een grote rol, een knappe jongen is niet knap tenzij goede kleding
we zijn even oud godverdommequote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat geil worden is man
vaak genoeg oefenenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kan mij oprecht niet voorstellen dat je je chill voelt als je met ongewassen haar in een knot en joggingbroek naar school gaat, maar ieder zijn ding
ik ben 2 jaar ouder wollahquote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we zijn even oud godverdomme
Dan wil ik hem wel aandoen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan neem ik zelf wel een chino voor je mee
joggingbroek naar school kan wat mij betreft alleen als je eerste uur gym hebt of in de proefwerk weekquote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dat doe ik alleen als ik mij verslapen heb, maar ongewassen haar heb ik nooit
O, je hebt met zo'n random-reader ding? Dat is wel kut dan. Heb je geen Paypal?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
iDeal toch. Of kan je ook acceptgiro daar? Dan ga ik nu gelijk bestellen.
Klopt. En soms gedraag ik me als een 12 jarige, like I care.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Snowbells het volgende:
Typisch doet alsof hij 30 jaar ouder is.
Ik weet niet of ik tevreden ben met "normaal".quote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
normaal, gewoon overhemd/blousje en normale jeans
soort van gmtaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
Voortaan ga ik naakt over straat. Kunnen vrouwen ook niet zeggen dat mijn kleding niet goed is.
Ditzelfde geldt voor vrouwen trouwensquote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Een knappe jongen kan compleet verneukt worden door lelijke kleding. Zie ik helaas best vaak, een best wel knappe jongen maar dan is zijn kleding zo'n afknapper.
ik zeg niet dat het geen verschil maakt, maar als een meisje wel of niet je vriendin wil worden vanwege je kleding alleen, is het echt een ******hoerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Een knappe jongen kan compleet verneukt worden door lelijke kleding. Zie ik helaas best vaak, een best wel knappe jongen maar dan is zijn kleding zo'n afknapper.
Nee man, ga wel effe kijken. Anders bel ik even een maatje of vriendinnetje om een pinpas te lenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
O, je hebt met zo'n random-reader ding? Dat is wel kut dan. Heb je geen Paypal?
het is iig niet slecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik tevreden ben met "normaal".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |