pinpas is kapot en nog geen nieuwe en nu kan ik niet met ideal betalen en huilen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom kan je het niet bestellen
weet ik nietquote:
geen acceptgiro optie?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
pinpas is kapot en nog geen nieuwe en nu kan ik niet met ideal betalen en huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
ik weet niet wie je bedoelt met 'dus jij was het toch'quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet wie je bedoelt met 'dus jij was het toch'
geen haatquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wacht ik ga showen.
inb4 de haat
dank voor uw responsquote:
jij hebt het recht om daarom te vragen, jij hebt al een keer een pic daarvan geplaatstquote:
Is gratisquote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maak paypal account, kost 10 euro dacht ik
hihi imageshackquote:
Dan heb je denk ik toch iets verkeerds gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest 10 euro betalen anders
Ja ik wist niet dat die kenser site het was.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
imageshack doet het niet hoevaak hebje dan nou al wel niet gelezen in userfoto's
maakt niet uitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch iets verkeerds gedaan
lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit
zometeen pannenkoeken
En dan aan tafel al je zonden opbiechtenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit
zometeen pannenkoeken
ksstquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan aan tafel al je zonden opbiechten
pannenkoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit
zometeen pannenkoeken
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
pannenkoeken
ik stop altijd gif in het beslag als mijn dochter tegen me liegt, gewoon omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |