Doe ik ook. Maar dan ben ik net woest aantrekkelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Snowbells het volgende:
Ik haat mensen die alles mainstream vinden dit dat draag gewoon wat je leuk vindt
ik haat het als mensen zeuren dat ik zeik over hun kledingstijl, terwijl zij ook die van mij afkrakenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Snowbells het volgende:
Ik haat mensen die alles mainstream vinden dit dat draag gewoon wat je leuk vindt
Net of niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar dan ben ik net woest aantrekkelijk.
Voetbalshirtjesquote:Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik haat het als mensen zeuren dat ik zeik over hun kledingstijl, terwijl zij ook die van mij afkraken
tevens: TT
mensen die niet wolvenshirtsquote:
ik draag alleen voetbalshirtjes als ik een vest eroverheen hebquote:
H&M is sowieso kut kwaliteit.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat kan ook. maar niet van de H&M, want mainstream
Dat ook ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga meestal gewoon voor spijkerbroek + overhemd. Lekker makkelijk.
kutquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
casualsmensen die blindelings een shirt en broek uit de kast trekken
Precies. En van het geld dat je bespaart je volgieten met bier.quote:
Pelléquote:
Ik geef er geen neuk om.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
casualsmensen die blindelings een shirt en broek uit de kast trekken
Dit heb ik ook weleens gehad bij Freshcotton, echter kreeg ik toen alleen m'n geld terug. Wel had ik alsnog die kortingspunten die je kreeg voor als je iets besteld had. Maar dat hebben ze nu dacht ik ook al afgeschaftquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
Freshcotton is trouwens wel een toffe zaak, ik had er de vorige keer besteld en toen was het niet aangekomen. Toen heb ik gewoon mijn geld + 50 euro waardebon gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |