Nee, dan moet ik weer andere kleding kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
gwn beetje zoals happybob is prima
Alsnog. Een goede kledingsmaakquote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar daar merk je toch niets van als je eenmaal naakt met elkaar in bed ligt.
daarom voetbalshirts hebben van Manchester United, AZ en Celtic.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik draag mijn beige chino eigenlijk nooit meer, omdat iedereen daar in looptEn sowieso kleurtjes chino's
Mensen mogen zich best wel wat kleurrijker kleden.
Waarom moet dat nou altijd weer.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar daar merk je toch niets van als je eenmaal naakt met elkaar in bed ligt.
ik had het over je buikjequote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer andere kleding kopenOf ging dit over mijn dikke pens?
Ik geef sowieso al geen BB sletjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar hey geef toe, een vrouw in coolcat kleding zouden jullie ookniet geven
Hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou altijd weer.
show eens dan wat je daarmee bedoeldquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar hey geef toe, een vrouw in coolcat kleding zouden jullie ookniet geven
geen kedingwinkel?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik loop nog even naar de winkel voor wat te drinken
Maar hoe zit dat dan met Jon Snow?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alsnog. Een goede kledingsmaak
Die dingen zijn mij iets te drukquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daarom voetbalshirts hebben van Manchester United, AZ en Celtic.
dan heb je al gauw wit, rood, blauw en groen te pakken.
allemaal mooien kleurtjens
Je weet helemaal niet hoe mijn buikje eruit zietquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had het over je buikje
jouw ex was er eenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geef sowieso al geen BB sletjes.
Dan kan ik niet meer liegen over mijn 30 centimeter.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Trollscience het volgende:
Als iedereen gewoon naakt zou rondlopen zouden we dit probleem niet hebben gehad.
elke dag gewichtjes eraan hangenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer liegen over mijn 30 centimeter.
gewoon sletjes pakken, volpompen en aan de kant zettenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geef sowieso al geen BB sletjes.
ik weet meer dan jij denktquote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die dingen zijn mij iets te drukMaar in ieder geval wel kleurrijk inderdaad
[..]
Je weet helemaal niet hoe mijn buikje eruit ziet
Die draagt ook chino's.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met Jon Snow?
Liever niet. Mijn zaad wil ik daar niet in kwijt. Stel je voor dat daar kinderen van komen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon sletjes pakken, volpompen en aan de kant zetten
Ja maar in de serie.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
schatje dat zijn geen chino'squote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
Op mijn foto's op Facebook sta ik altijd gekleed.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet meer dan jij denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |