ik heb dat na 16+, maar ik kan nog wel goed voetballen danquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Alleen als ik 20+ bier op heb ga ik echt raar praten.
kom je naar die meet?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb dat na 16+, maar ik kan nog wel goed voetballen dan
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kan nog altijd fatsoenlijk praten als ik veel heb gedronken
neen.quote:
Ik meestal ook maar alleen als ik echt flink aan het tanken ben niet meerquote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kan nog altijd fatsoenlijk praten als ik veel heb gedronken
waarom ga je nooit naar meets?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neen.
maar wanneer is die eigenlijk?
13 oktober.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neen.
maar wanneer is die eigenlijk?
Ga jij wel? Zullen we samen reizen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom ga je nooit naar meets?
13 oktober
Jij wordt pas na 20 bier een klein beetje aangeschoten.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar alleen als ik echt flink aan het tanken ben niet meer
Waar woon je?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga jij wel? Zullen we samen reizen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij wordt pas na 20 bier een klein beetje aangeschoten.
vind ik niks.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom ga je nooit naar meets?
13 oktober
Ongeveer in het midden van Nederland, maar ik ben bereid naar je toe te reizen van tevoren. Met jou wil ik wel wat tijd doorbrengen in de trein.quote:
Mooiste stad van het landquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden van Nederland, maar ik ben bereid naar je toe te reizen van tevoren. Met jou wil ik wel wat tijd doorbrengen in de trein.
lolquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden van Nederland, maar ik ben bereid naar je toe te reizen van tevoren. Met jou wil ik wel wat tijd doorbrengen in de trein.
Ik vertel ook niemand in mijn omgeving waar ik naar toe gaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik niks.
daarbij, mijn moeder zou het het nooit goed vinden als ik tegen haar zeg: 'mam, ik ga vandaag ff naar .... een paar mensen meeten die ik ken van een internetforum, tot later'
vwhy niks?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik niks.
daarbij, mijn moeder zou het het nooit goed vinden als ik tegen haar zeg: 'mam, ik ga vandaag ff naar .... een paar mensen meeten die ik ken van een internetforum, tot later'
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
mijn moeder is op een of andere manier ook heel goed bevriend met de ouders van al mijn vriendenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vwhy niks?
je kan zeggen dat je naar een vriend bent en avond terug gaat
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vertel ook niemand in mijn omgeving waar ik naar toe ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zou met gaygay wel naar polen willen reizen
Oké, hoe laat sta je op het station? En doe een rode strik in je haren of een keppeltje op, zodat ik je makkelijk kan herkennen.quote:
Ramen noodlesquote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga straks eten maken, sla met komkommer en tomaten. filet lapjes a la minute. Wat zal ik erbij doen? Gekookte aardappels of van die ramen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, hoe laat sta je op het station? En doe een rode strik in je haren of een keppeltje op, zodat ik je makkelijk kan herkennen.
Alleen als je in uniform komt.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zou met gaygay wel naar polen willen reizen
Ik ben bang dat ik niet meer geaccepteerd wordquote:
je neemt het goed opquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alleen als je in uniform komt.
Hoe laat weet ik nog niet precies, ik kan wel mijn keppeltje op doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, hoe laat sta je op het station? En doe een rode strik in je haren of een keppeltje op, zodat ik je makkelijk kan herkennen.
of een gele sterquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Dadelijk zit je in de verkeerde trein bob.Dit kun je niet maken manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
hihihihihihiquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben gedoemd.
papa is thuis en het pakketje is er nog niet
wat dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben gedoemd.
Spreken we vlak voor de meet nog wel af danquote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe laat weet ik nog niet precies, ik kan wel mijn keppeltje op doen.
O neequote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben gedoemd.
Niet echt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn smoesje wordt dat ik en vriendin een shirtje hadden gekocht voor vriendin die jarig was maar dat hij niet meer in haar kleur was en dat ie apart besteld moest worden
geloofwaardig, of
Wees gewoon eerlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn smoesje wordt dat ik en vriendin een shirtje hadden gekocht voor vriendin die jarig was maar dat hij niet meer in haar kleur was en dat ie apart besteld moest worden
geloofwaardig, of
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
geloofwaardig, of
quote:
WAT MOET IK DAN ZEGGEN. als hij vandaag niet komt komt hij vrijdag of zaterdag en dan ben ik in leidenquote:
als ik eerlijk ben vertrouwd hij me niet meer en wordt hij boosquote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
Eerlijkheid zal jullie vader dochter relatie ten goede veranderen
De waarheid. En leg uit waarom je vindt dat je prima via internet kan bestellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAT MOET IK DAN ZEGGEN. als hij vandaag niet komt komt hij vrijdag of zaterdag en dan ben ik in leiden
En terecht, moet je ook maar gewoon luisteren.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
dan krijg ik huisarrest
Ja is goed, het is mij een eer.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Spreken we vlak voor de meet nog wel af dan
Als je liegt en hij komt erachter nog minder.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vertrouwd hij me niet meer en wordt hij boos
Dit wordt mijn eerste keer met een man trouwens, dus wees een beetje voorzichtigquote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja is goed, het is mij een eer.
Foto's van je nieuwe kapselquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef TBakkert het volgende:
maarja, ik ga er weer eens vandoor. moet iets eten en shit.
net terug van kappertje jwz
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
Eerlijkheid zal jullie vader dochter relatie ten goede veranderen
ik zet nog wel een keer op FoBo, denk morgen of zoquote:
Wat zit er in et pakketjequote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik blijf bij mijn verhaal omdat veilig
Ik ook, ik mag gewoon mijn gang gaan van mn oudersquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vertel mijn moeder altijd netjes waar ik heen ga
Geloof deze man DV.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
Nee maar even serieus DV
Wees gewoon eerlijk tegen hem en doe geen shit achter zijn rug om. naarmate hij jou meer vertrouwt mag je ook meer
aowhquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste keer met een man trouwens, dus wees een beetje voorzichtig
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik eerlijk ben ga ik dood
Dat zijn consequenties die je ondergaat als je niet luistert of shit achter zijn rug om doetquote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet shit achter zijn rug om doen omdat ik niks magquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat zijn consequenties die je ondergaat als je niet luistert of shit achter zijn rug om doet
Je vader is vast zo omdat hij als enige voor je zorgt en bezorgd is om jequote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankquote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens naar huis toe.
DV sterkte alvast
Alleen de gekleurde mensen moeten toch achterin zitten?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
aowhik ga wel achterin zitten
Ja dat weet ik wel maar dat gaat ten koste van mijn levenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vader is vast zo omdat hij als enige voor je zorgt en bezorgd is om je
Onzin. Mijn ma heeft mij ook bijna in haar eentje opgevoed en nooit last gehad van zulke dingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vader is vast zo omdat hij als enige voor je zorgt en bezorgd is om je
Praat er met hem over.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar dat gaat ten koste van mijn leven
Ouders zijn verschillend domboquote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Mijn ma heeft mij ook bijna in haar eentje opgevoed en nooit last gehad van zulke dingen.
Ja want iedereen is net zoals jouw moeder.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Mijn ma heeft mij ook bijna in haar eentje opgevoed en nooit last gehad van zulke dingen.
Ik snapte al niet hoe dit kon.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ouders zijn verschillend dombo
Jij haalt als reden aan dat hij alleen voor haar zorgt, ik geef aan dat dat ook anders kan. Dus is imo geen valide reden.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja want iedereen is net zoals jouw moeder.
Hij vertrouwt je dus nietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moet shit achter zijn rug om doen omdat ik niks mag
Kan niet. Is gewoon onmogelijk. Als ik iets voorstel en hij zegt nee dan is het ook nee. Ookal weet ik dat ik gewoon gelijk heb dan kan ik z'n mening niet veranderenquote:
Doe dat laatste dan; misschien is er dan al heel wat meer mogelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet. Is gewoon onmogelijk. Als ik iets voorstel en hij zegt nee dan is het ook nee. Ookal weet ik dat ik gewoon gelijk heb dan kan ik z'n mening niet veranderen
of het leidt altijd weer naar 'ga werk zoeken'
.. ik heb kinderbijslagquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Typisch het volgende:
Als ik eerlijk ben snap ik wel dat je niet zoveel mag uitgeven als je er zelf niet voor werkt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Bendoe het volgende:
Maar het is dus een blousje, waar maak je je druk om
Hier is ook geen werk dus ik moet het verderop zoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ER IS GEEN WERK HIERanders had ik dat al wel, je wil niet weten hoe graag ik wil
Denk jij dat jouw leven goedkoper is dan alleen een kinderbijslag?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. ik heb kinderbijslagdaar heb ik gewoon recht op en ik mag het zelf uitgeven
Gewoon geen neuk geven en naar alles wat je kunt vinden een sollicitatie sturen. En dan zonder CV want dat werkt voor mij ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ER IS GEEN WERK HIERanders had ik dat al wel, je wil niet weten hoe graag ik wil
Niemand ga weg :Squote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft national lampoon going the distance gezien?
de rest hoef ik me geen zorgen om te maken als ik nog geen 18 benquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk jij dat jouw leven goedkoper is dan alleen een kinderbijslag?
Kinderbijslag is officieel van je pa, niet van jou hé. Althans wel voor jou maar niet voor jouw rekening.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. ik heb kinderbijslagdaar heb ik gewoon recht op en ik mag het zelf uitgeven
Dan vind ik het echt rare oudersquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]Als jij wat doet wat je ouders je verbieden worden ze toch ook boos als ze erachter komen?
Overigens DV, volgende keer ( maar beter doe je het gewoon niet meer) gewoon bij iemand anders laten bezorgen.
vergeet niet waar ik woon hé, 'verderop' is al gauw 20km verderopquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier is ook geen werk dus ik moet het verderop zoeken
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon geen neuk geven en naar alles wat je kunt vinden een sollicitatie sturen. En dan zonder CV want dat werkt voor mij ook.
Dat is een andere kwestie. Maar ik zou mijn kinderen ook net zo lang het moeilijk maken met geld als ze niets zelf iets verdienen zodra ze 16/17+ zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dan vind ik het echt rare ouders
Hier ook hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vergeet niet waar ik woon hé, 'verderop' is al gauw 20km verderop
Je vader is inderdaad verantwoordelijk voor jou, dus hij mag lekker de regels bepalenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de rest hoef ik me geen zorgen om te maken als ik nog geen 18 ben
Deed ik vandaag ook. Eerst naar Delft, toen naar Den Haag en vanuit Den Haag weer terug naar Zoetermeer.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef Beach het volgende:
elke dag uurtje fietsen naar je werk is gezond
Met een neuk geven kom je zo aan een baantje hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon geen neuk geven en naar alles wat je kunt vinden een sollicitatie sturen. En dan zonder CV want dat werkt voor mij ook.
Geen tijd voor. Ben pas 16;00 vrij iedere dag van school > naar huis en eten > 18:00 en dan pas tijd voor werk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef Beach het volgende:
elke dag uurtje fietsen naar je werk is gezond
Zaterdag de hele dag.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Ben pas 16;00 vrij iedere dag van school > naar huis en eten > 18:00 en dan pas tijd voor werk.
Ligt aan het uiterlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een neuk geven kom je zo aan een baantje hoor.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een neuk geven kom je zo aan een baantje hoor.
Dan laat je in ieder geval aan je vader zien dat je je best doetquote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik alleen op koopavonden en zaterdagen werk kom ik ook niet ver
Dan laat je zien dat je motivatie hebt om zelf je geld te verdienen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zie je dit?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan laat je in ieder geval aan je vader zien dat je je best doet
Vorig jaar heb ik de hele vakantie een baantje gehad en toen was er ook geen verschil qua gezeik dus of het echt helpt betwijfel ikquote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan laat je in ieder geval aan je vader zien dat je je best doet
Hoezo niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godverquote:Op donderdag 6 september 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie je dit?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie je dit?
Je denkt in problemen, typisch vrouwen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de hele vakantie een baantje gehad en toen was er ook geen verschil qua gezeik dus of het echt helpt betwijfel ik
Dat is al snel 40 euro per week. Kun je elke week wat kopen. Snoepjes, ijsjes, kleertjes het kan allemaal. Zonder stress.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik dan maar 12u in de week werk..
Dat is toch meer dan genoeg als 16jarige.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik dan maar 12u in de week werk als ik geluk heb..
Ik werkte bij BCC ook maar 11u in de week. (officieel). Meer werkt iemand vaak ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik dan maar 12u in de week werk als ik geluk heb..
Ook hallo?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Rainymood het volgende:
Net begonnen met studie econometrie, fucking zwaar, wel leuk, loont ook wel af in de toekomst denk ik
Nu weer aan mn huiswerk -_-
Dat is waarquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is al snel 40 euro per week. Kun je elke week wat kopen. Snoepjes, ijsjes, kleertjes het kan allemaal. Zonder stress.
Gewoon doen joh, als je een baantje zoekt kun je een kaartje kopen en dan kook ik voor je. Als beloning.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, als je een baantje zoekt kun je een kaartje kopen en dan kook ik voor je. Als beloning.
Rainymood + godfather theme songquote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Oh ja ik stel me wel voor ik ben Rainymood
Oh okequote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Oh ja ik stel me wel voor ik ben Rainymood
Ik heb hier niet op geklikt, maar je bent een schatje hoorquote:
Ik ook niet. Voor mij alleen een biertje op z'n tijd.quote:
zal je nu lekker slapen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke het pakketje is binnen, papa had hem aangenomen en ik zei meteen dat hij voor mij was en vertelde het vriendin verhaal
quote:
bad karmaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke het pakketje is binnen, papa had hem aangenomen en ik zei meteen dat hij voor mij was en vertelde het vriendin verhaal
Karma is gonna fuck you up! Liegen tegen je eigen vader..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik beng bang en blij tegelijk
raar gevoel
Ik heb dit gehad toen ik spijbelde in de derde klas. Mijn ma wist het al een half jaar en toen ik het eindelijk ging vertellen zei ze 'ik wist het al, ik ben even weg'. Toen ging ik huilen enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:44 schreef Beach het volgende:
Je vader weet stiekem dat je liegt maar zegt er maar niks van. Hij wacht totdat je er zelf over begint.
Als je dat niet doet neemt hij de conclusie dat je nog niet volwassen genoeg bent voor meer vrijheid.
Dat zijn de belangrijke leermomenten in je leven.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dit gehad toen ik spijbelde in de derde klas. Mijn ma wist het al een half jaar en toen ik het eindelijk ging vertellen zei ze 'ik wist het al, ik ben even weg'. Toen ging ik huilen enzo.
hou opquote:Op donderdag 6 september 2012 16:44 schreef Beach het volgende:
Je vader weet stiekem dat je liegt maar zegt er maar niks van. Hij wacht totdat je er zelf over begint.
Als je dat niet doet neemt hij de conclusie dat je nog niet volwassen genoeg bent voor meer vrijheid.
Okee okee. Ik neem aan dat je nu wel genoeg gehoord hebt van ons.quote:
True that. Het eerste avondeten daarna, godver.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zijn de belangrijke leermomenten in je leven.
3 kiloquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
wacht ik heb iets gemist wat zit er in het pakketje?
Een groot leugenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
wacht ik heb iets gemist wat zit er in het pakketje?
Ik ga het hier niet weer over hebben, ik word al boos als ik er aan denkquote:
ja waar is die codequote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
en de code van de tweet copy pasten
je klikt bij een tweet op openen en dan kopieëer je de URLquote:
Volgens mij gewoon de url in de adresbalk toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja waar is die codehoe krijg ik die
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
https://twitter.com/Viswijfje/status/202543020254560256 Zo'n URL
twitter:TypischHeteBoixx twitterde op donderdag 06-09-2012 om 14:19:32Net even heerlijk gefapt op Juminelle. Jammer dat ik daarna er pas achter kwam dat ze nep was. #yolo #fml reageer retweet
rechtermuisknop op expand en dan URL copy.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
Ik voel mij nu echt een computer analfabeet.Als ik op zo'n tweet klik krijg een popup van het twitter account van die persoon en op expand dan krijg ik ook nergens een url te zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb m'n lesje wel geleerd hoor, ik ga niet meer snel liegen
twitter:TisssKempi twitterde op donderdag 06-09-2012 om 16:46:17RT @Soliienne: Ava van Kempi is echt lelijk = < Ewa, Jij lijk op een drol met make up niemand zegt niks... ☹ (wie dit RT voelt mij) reageer retweet
Ik zag dit van een retweet en moest lachen.twitter:TisssKempi twitterde op donderdag 06-09-2012 om 16:48:50Vanaf vandaag noem ik je het drolle meisje @Soliienne , stuk drol met lippestift.... (Hahahaha) RT's gaan HAM #TK reageer retweet
Heh wat dat is Fairytales?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Beach het volgende:
twitter:TypischHeteBoixx twitterde op donderdag 06-09-2012 om 14:19:32Net even heerlijk gefapt op Juminelle. Jammer dat ik daarna er pas achter kwam dat ze nep was. #yolo #fml reageer retweet
twitter:Tbakkert twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33hoi ik pijp zeehondjes voor geld reageer retweet
Ik zie nu pas dat zij het isquote:
Ego boosters moet je die noemen, geen stalkers.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Bah zo'n stalker van school reageert op elk ding waar ik sta op fb
gr gr x jesper,quote:Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:Tbakkert twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33hoi ik pijp zeehondjes voor geld reageer retweet
Die ander is Penisbaard.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat zij het isik keek niet naar de namen.
neinquote:Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ego boosters moet je die noemen, geen stalkers.
En pics van je facebook
Elke keer als je deze blouse draagt, word je herinnerd aan hoe je eraan gekomen bent en wat je allemaal wel niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef toe hij is leuk
[ afbeelding ]
Ja godver elke keer als ik 'm aantrek denk ik aan julliequote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke keer als je deze blouse draagt, word je herinnerd aan hoe je eraan gekomen bent en wat je allemaal wel niet gedaan hebt.
dat wel, maar ligt hij niet erg zwaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef toe hij is leuk
[ afbeelding ]
die achterkant van die telefoon herrinerd mij aan een van je andere leugensquote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef toe hij is leuk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef toe hij is leuk
[ afbeelding ]
zwaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat wel, maar ligt hij niet erg zwaar?
hahaharharharquote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
die achterkant van die telefoon herrinerd mij aan een van je andere leugens
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
die kleur staat je leuk ook!
herrinerdquote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
die achterkant van die telefoon herrinerd mij aan een van je andere leugens
Rood maakt woest aantrekkelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef toe hij is leuk
[ afbeelding ]
leel bouwt me wel weer opquote:Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
DV wordt vandaag compleet afgebroken.
hij moet toch erg zwaar op je gemoed liggen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zwaar?wat
[..]
hahaharharhar
ohzoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij moet toch erg zwaar op je gemoed liggen?
jaa die was cuuutequote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga die strikblouse ook maar eens bestellen(niet die, die witzwarte
)
Je wast hem per ongeluk op 90 graden.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
mja ik geloof wel in karma.
ik had gister een paar jodengrapjes gemaakt en mijn straf was dat mijn shirt te laat binnen kwam.
ben benieuwd wat m'n straf hiervoor is.
oja kut ik moet 'm wassenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wast hem per ongeluk op 90 graden.
hahahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oja kut ik moet 'm wassendan ziet papa hem natuurlijk.
zo lang mogelijk schoon houden dan maar
je pakt het wel goed aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga nu eerst de verpakking eens inpakken zodat het lijkt alsof het shirt voor een vriendin was![]()
the things i doooo
En toch blijf ik blauw dragen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
itt tot blauw.
goede leerling jij
blauwe klerenquote:
wp heeft gelijk...quote:
qft.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Van die houthakkersblousjes en chino's bij jongens zijn leuk.
En ook hier schijnen sommigen erg de fout mee in te kunnen gaanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Hipstersquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
kusquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
chino'squote:
quote:
Ik hou van chino'squote:
mensen kijken je dan wel anders aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik word toch niet woest aantrekkelijk als ik ineens iets roods ga dragen.
Chino'squote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
qft.
als wij onze sekte oprichten wordt dit de dresscode
gewoon nike janoskiquote:Op donderdag 6 september 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Chino'sen gewoon vans of leuke hoge sneakers.
Jongens met een goede kledingstijl hebben sowieso al een streepje voor.
fack dat, ik doe gewoon altijd spijkerbroek met voetbalshirtje aanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Chino'sen gewoon vans of leuke hoge sneakers.
Jongens met een goede kledingstijl hebben sowieso al een streepje voor.
jongens die verder kijken dan de plaatselijke jack&jones winkel en H&M hebben mijn aandacht sowiesoquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
nat worden van kleren
lief die leeftijd
Ik geil soms ook wel op kledingquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
nat worden van kleren
lief die leeftijd
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fack dat, ik doe gewoon altijd spijkerbroek met voetbalshirtje aan
bij de h&m verkopen ze zowel chino's als die houthakkers dingenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jongens die verder kijken dan de plaatselijke jack&jones winkel en H&M hebben mijn aandacht sowieso
kleren kopen bij H&M, dan weet je zeker dat je per dag wel 10 mensen ziet die precies hetzelfde aanhebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jongens die verder kijken dan de plaatselijke jack&jones winkel en H&M hebben mijn aandacht sowieso
En een paartje Nike Air Max eronder?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ga weg, je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij de h&m verkopen ze zowel chino's als die houthakkers dingen
airFORCEquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En een paartje Nike Air Max eronder?
Pure waarheidquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we waren gescheiden bij de geboorte omdat ze zoveel perfectie niet konden handelen
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
veel te strak zwart lacoste petjequote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En een paartje Nike Air Max eronder?
ik heb pas nog kleren bij freshcotton besteld, heb ik nu je aandachtquote:Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga weg, je weet wat ik bedoel
ligt eraan watquote:Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb pas nog kleren bij freshcotton besteld, heb ik nu je aandacht
tuurlijk, ik erger me ook altijd zo aan jongens die helemaal mooi gaan doen voor een schoolfotoquote:Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]Jij bent zo'n gozer die ook als het -20 is gewoon in zijn teveel gedragen shirt in de klas zit?
Net als Jack&Jones en G-Starquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleren kopen bij H&M, dan weet je zeker dat je per dag wel 10 mensen ziet die precies hetzelfde aanhebben
dat kan ook. maar niet van de H&M, want mainstreamquote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
gewoon spijkerbroek met nette pullover
ik ga meestal gewoon voor spijkerbroek + overhemd. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
gewoon spijkerbroek met nette pullover
nee, het boeit me nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie ook altijd dat als je weer naar school moet je de eerste paar week goed je best gaat doen 's ochtends om er op en top uit te zien, en dat het dan aftakelt tot het eind van het jaar wanneer het je gewoon niet meer boeit
Ik wil niet dat mensen naar mij kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen kijken je dan wel anders aan
Ik wil zo'n half militair jasje zoals TOP in fantastic babyquote:
waarom lach ikquote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen naar mij kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |