.. ik heb kinderbijslagquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Typisch het volgende:
Als ik eerlijk ben snap ik wel dat je niet zoveel mag uitgeven als je er zelf niet voor werkt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Bendoe het volgende:
Maar het is dus een blousje, waar maak je je druk om
Hier is ook geen werk dus ik moet het verderop zoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ER IS GEEN WERK HIERanders had ik dat al wel, je wil niet weten hoe graag ik wil
Denk jij dat jouw leven goedkoper is dan alleen een kinderbijslag?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. ik heb kinderbijslagdaar heb ik gewoon recht op en ik mag het zelf uitgeven
Gewoon geen neuk geven en naar alles wat je kunt vinden een sollicitatie sturen. En dan zonder CV want dat werkt voor mij ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ER IS GEEN WERK HIERanders had ik dat al wel, je wil niet weten hoe graag ik wil
Niemand ga weg :Squote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft national lampoon going the distance gezien?
de rest hoef ik me geen zorgen om te maken als ik nog geen 18 benquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk jij dat jouw leven goedkoper is dan alleen een kinderbijslag?
Kinderbijslag is officieel van je pa, niet van jou hé. Althans wel voor jou maar niet voor jouw rekening.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. ik heb kinderbijslagdaar heb ik gewoon recht op en ik mag het zelf uitgeven
Dan vind ik het echt rare oudersquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]Als jij wat doet wat je ouders je verbieden worden ze toch ook boos als ze erachter komen?
Overigens DV, volgende keer ( maar beter doe je het gewoon niet meer) gewoon bij iemand anders laten bezorgen.
vergeet niet waar ik woon hé, 'verderop' is al gauw 20km verderopquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier is ook geen werk dus ik moet het verderop zoeken
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon geen neuk geven en naar alles wat je kunt vinden een sollicitatie sturen. En dan zonder CV want dat werkt voor mij ook.
Dat is een andere kwestie. Maar ik zou mijn kinderen ook net zo lang het moeilijk maken met geld als ze niets zelf iets verdienen zodra ze 16/17+ zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dan vind ik het echt rare ouders
Hier ook hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vergeet niet waar ik woon hé, 'verderop' is al gauw 20km verderop
Je vader is inderdaad verantwoordelijk voor jou, dus hij mag lekker de regels bepalenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de rest hoef ik me geen zorgen om te maken als ik nog geen 18 ben
Deed ik vandaag ook. Eerst naar Delft, toen naar Den Haag en vanuit Den Haag weer terug naar Zoetermeer.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef Beach het volgende:
elke dag uurtje fietsen naar je werk is gezond
Met een neuk geven kom je zo aan een baantje hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon geen neuk geven en naar alles wat je kunt vinden een sollicitatie sturen. En dan zonder CV want dat werkt voor mij ook.
Geen tijd voor. Ben pas 16;00 vrij iedere dag van school > naar huis en eten > 18:00 en dan pas tijd voor werk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef Beach het volgende:
elke dag uurtje fietsen naar je werk is gezond
Zaterdag de hele dag.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Ben pas 16;00 vrij iedere dag van school > naar huis en eten > 18:00 en dan pas tijd voor werk.
Ligt aan het uiterlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een neuk geven kom je zo aan een baantje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |