aowhquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste keer met een man trouwens, dus wees een beetje voorzichtig
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik eerlijk ben ga ik dood
Dat zijn consequenties die je ondergaat als je niet luistert of shit achter zijn rug om doetquote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet shit achter zijn rug om doen omdat ik niks magquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat zijn consequenties die je ondergaat als je niet luistert of shit achter zijn rug om doet
Je vader is vast zo omdat hij als enige voor je zorgt en bezorgd is om jequote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankquote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens naar huis toe.
DV sterkte alvast
Alleen de gekleurde mensen moeten toch achterin zitten?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
aowhik ga wel achterin zitten
Ja dat weet ik wel maar dat gaat ten koste van mijn levenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vader is vast zo omdat hij als enige voor je zorgt en bezorgd is om je
Onzin. Mijn ma heeft mij ook bijna in haar eentje opgevoed en nooit last gehad van zulke dingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vader is vast zo omdat hij als enige voor je zorgt en bezorgd is om je
Praat er met hem over.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar dat gaat ten koste van mijn leven
Ouders zijn verschillend domboquote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Mijn ma heeft mij ook bijna in haar eentje opgevoed en nooit last gehad van zulke dingen.
Ja want iedereen is net zoals jouw moeder.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Mijn ma heeft mij ook bijna in haar eentje opgevoed en nooit last gehad van zulke dingen.
Ik snapte al niet hoe dit kon.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ouders zijn verschillend dombo
Jij haalt als reden aan dat hij alleen voor haar zorgt, ik geef aan dat dat ook anders kan. Dus is imo geen valide reden.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja want iedereen is net zoals jouw moeder.
Hij vertrouwt je dus nietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moet shit achter zijn rug om doen omdat ik niks mag
Kan niet. Is gewoon onmogelijk. Als ik iets voorstel en hij zegt nee dan is het ook nee. Ookal weet ik dat ik gewoon gelijk heb dan kan ik z'n mening niet veranderenquote:
Doe dat laatste dan; misschien is er dan al heel wat meer mogelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet. Is gewoon onmogelijk. Als ik iets voorstel en hij zegt nee dan is het ook nee. Ookal weet ik dat ik gewoon gelijk heb dan kan ik z'n mening niet veranderen
of het leidt altijd weer naar 'ga werk zoeken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |