Niet echt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn smoesje wordt dat ik en vriendin een shirtje hadden gekocht voor vriendin die jarig was maar dat hij niet meer in haar kleur was en dat ie apart besteld moest worden
geloofwaardig, of
Wees gewoon eerlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn smoesje wordt dat ik en vriendin een shirtje hadden gekocht voor vriendin die jarig was maar dat hij niet meer in haar kleur was en dat ie apart besteld moest worden
geloofwaardig, of
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
geloofwaardig, of
quote:
WAT MOET IK DAN ZEGGEN. als hij vandaag niet komt komt hij vrijdag of zaterdag en dan ben ik in leidenquote:
als ik eerlijk ben vertrouwd hij me niet meer en wordt hij boosquote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
Eerlijkheid zal jullie vader dochter relatie ten goede veranderen
De waarheid. En leg uit waarom je vindt dat je prima via internet kan bestellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAT MOET IK DAN ZEGGEN. als hij vandaag niet komt komt hij vrijdag of zaterdag en dan ben ik in leiden
En terecht, moet je ook maar gewoon luisteren.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
dan krijg ik huisarrest
Ja is goed, het is mij een eer.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Spreken we vlak voor de meet nog wel af dan
Als je liegt en hij komt erachter nog minder.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vertrouwd hij me niet meer en wordt hij boos
Dit wordt mijn eerste keer met een man trouwens, dus wees een beetje voorzichtigquote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja is goed, het is mij een eer.
Foto's van je nieuwe kapselquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef TBakkert het volgende:
maarja, ik ga er weer eens vandoor. moet iets eten en shit.
net terug van kappertje jwz
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
Eerlijkheid zal jullie vader dochter relatie ten goede veranderen
ik zet nog wel een keer op FoBo, denk morgen of zoquote:
Wat zit er in et pakketjequote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik blijf bij mijn verhaal omdat veilig
Ik ook, ik mag gewoon mijn gang gaan van mn oudersquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vertel mijn moeder altijd netjes waar ik heen ga
Geloof deze man DV.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
Nee maar even serieus DV
Wees gewoon eerlijk tegen hem en doe geen shit achter zijn rug om. naarmate hij jou meer vertrouwt mag je ook meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |