mijn moeder is op een of andere manier ook heel goed bevriend met de ouders van al mijn vriendenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vwhy niks?
je kan zeggen dat je naar een vriend bent en avond terug gaat
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vertel ook niemand in mijn omgeving waar ik naar toe ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zou met gaygay wel naar polen willen reizen
Oké, hoe laat sta je op het station? En doe een rode strik in je haren of een keppeltje op, zodat ik je makkelijk kan herkennen.quote:
Ramen noodlesquote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga straks eten maken, sla met komkommer en tomaten. filet lapjes a la minute. Wat zal ik erbij doen? Gekookte aardappels of van die ramen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, hoe laat sta je op het station? En doe een rode strik in je haren of een keppeltje op, zodat ik je makkelijk kan herkennen.
Alleen als je in uniform komt.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zou met gaygay wel naar polen willen reizen
Ik ben bang dat ik niet meer geaccepteerd wordquote:
je neemt het goed opquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alleen als je in uniform komt.
Hoe laat weet ik nog niet precies, ik kan wel mijn keppeltje op doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, hoe laat sta je op het station? En doe een rode strik in je haren of een keppeltje op, zodat ik je makkelijk kan herkennen.
of een gele sterquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Dadelijk zit je in de verkeerde trein bob.Dit kun je niet maken manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
hihihihihihiquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben gedoemd.
papa is thuis en het pakketje is er nog niet
wat dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben gedoemd.
Spreken we vlak voor de meet nog wel af danquote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe laat weet ik nog niet precies, ik kan wel mijn keppeltje op doen.
O neequote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben gedoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |