quote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
He een gifje van mij in de dancing.Godverdomme wat ranzig en bazig tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
He een gifje van mij in de dancing.JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik zal het haar nog eens vragen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom heeft die vrouw geen bh aan?
Schijt aan de wereld, hulde aan die man.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme wat ranzig en bazig tegelijk
Neen.quote:
kquote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
dimens post eens zodat ik je kan dm'en
te lui om naar boven te scrollen
Oh lijkt zoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het haar nog eens vragen.
[..]
Schijt aan de wereld, hulde aan die man.
[..]
Neen.
wat!?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh kut ik heb blijkbaar tr gedaan
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ken iemand die na 8 biertjes niet fatsoenlijk kan praten
HAHAHAHHAHAHAHAH!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik ook, maar dat heeft hij ook al na 0 biertjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ken iemand die na 8 biertjes niet fatsoenlijk kan praten
Frans Bauer?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heeft hij ook al na 0 biertjes.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAH!!!
GOEDE GARP! HIHAHO ROLFCOPTR!!!1!!!!!11!!! EINZEINZEINZ!!111!!!!!!!!1!!!!nee frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patates fritesquote:
Jaquote:
mensen die niet kunnen stoppen met drinken als het wel genoeg isquote:Op donderdag 6 september 2012 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Na 10 biertjes ben ik wel goed los hoor en meestal stop ik dan ook gewoon
lawlquote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JaMn mob stond aan en toen drukte ik blijkbaar op rapporteer en opslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |