Of ze deed alsof om er bij te horenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kende iemand die na 2 breezertjes helemaal van de wereld was, echt zat..like wtf, wel jaren geleden hoor maar toch..
duw je dikke darm door je strot, laat je zien dat je poep praatquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Typische msn ondertitel quotes.
Ik ken iemand die na 8 biertjes niet fatsoenlijk kan pratenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kende iemand die na 2 breezertjes helemaal van de wereld was, echt zat..like wtf, wel jaren geleden hoor maar toch..
Nee, was bij mij thuis, dus geen reden om stoer te doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of ze deed alsof om er bij te horen
derp.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
duw je dikke darm door je strot, laat je zien dat je poep praat
Heeft ze je erna wel gegeven?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, was bij mij thuis, dus geen reden om stoer te doen.
druk op ''home''quote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
dimens post eens zodat ik je kan dm'en
te lui om naar boven te scrollen
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
die lees ik nu bij een oude msn van iemand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
He een gifje van mij in de dancing.waarom heeft die vrouw geen bh aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |