Rainymood + godfather theme songquote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Oh ja ik stel me wel voor ik ben Rainymood
Oh okequote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Oh ja ik stel me wel voor ik ben Rainymood
Ik heb hier niet op geklikt, maar je bent een schatje hoorquote:
Ik ook niet. Voor mij alleen een biertje op z'n tijd.quote:
zal je nu lekker slapen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke het pakketje is binnen, papa had hem aangenomen en ik zei meteen dat hij voor mij was en vertelde het vriendin verhaal
quote:
bad karmaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke het pakketje is binnen, papa had hem aangenomen en ik zei meteen dat hij voor mij was en vertelde het vriendin verhaal
Karma is gonna fuck you up! Liegen tegen je eigen vader..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik beng bang en blij tegelijk
raar gevoel
Ik heb dit gehad toen ik spijbelde in de derde klas. Mijn ma wist het al een half jaar en toen ik het eindelijk ging vertellen zei ze 'ik wist het al, ik ben even weg'. Toen ging ik huilen enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:44 schreef Beach het volgende:
Je vader weet stiekem dat je liegt maar zegt er maar niks van. Hij wacht totdat je er zelf over begint.
Als je dat niet doet neemt hij de conclusie dat je nog niet volwassen genoeg bent voor meer vrijheid.
Dat zijn de belangrijke leermomenten in je leven.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dit gehad toen ik spijbelde in de derde klas. Mijn ma wist het al een half jaar en toen ik het eindelijk ging vertellen zei ze 'ik wist het al, ik ben even weg'. Toen ging ik huilen enzo.
hou opquote:Op donderdag 6 september 2012 16:44 schreef Beach het volgende:
Je vader weet stiekem dat je liegt maar zegt er maar niks van. Hij wacht totdat je er zelf over begint.
Als je dat niet doet neemt hij de conclusie dat je nog niet volwassen genoeg bent voor meer vrijheid.
Okee okee. Ik neem aan dat je nu wel genoeg gehoord hebt van ons.quote:
True that. Het eerste avondeten daarna, godver.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zijn de belangrijke leermomenten in je leven.
3 kiloquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
wacht ik heb iets gemist wat zit er in het pakketje?
Een groot leugenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
wacht ik heb iets gemist wat zit er in het pakketje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |