mja ik ben dan bij leeel dus moet wel met hem meequote:Op donderdag 6 september 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je het niet leuk vindt hoeft het niet hoor
is het zo erg om mij te meeten dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ik ben dan bij leeel dus moet wel met hem mee
neehoor schatje ik kijk er naar uit mijn leven betekend niks totdat ik jjou heb gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is het zo erg om mij te meeten dan?
pure oprechtheid is dit, ik kan het zien aan de manier waarop dit getypt isquote:Op donderdag 6 september 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neehoor schatje ik kijk er naar uit mijn leven betekend niks totdat ik jjou heb gezien
dit zei ze ook tegen mij en het aan het einde ging ze er met mijn ov vandoor. Oh en ze laat je ook een hele pizza bestellen terwijl ze maar een halve eet.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pure oprechtheid is dit, ik kan het zien aan de manier waarop dit getypt is
je kent mij door en door vriendin, na al die jaren wist ik het wel, we zijn voor elkaar bestemdquote:Op donderdag 6 september 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pure oprechtheid is dit, ik kan het zien aan de manier waarop dit getypt is
ik ben niet van jouwquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit zei ze ook tegen mij en het aan het einde ging ze er met mijn ov vandoor. Oh en ze laat je ook een hele pizza bestellen terwijl ze maar een halve eet.
ja fuck jou ik ruilde mijn ov tegen die van jouquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit zei ze ook tegen mij en het aan het einde ging ze er met mijn ov vandoor. Oh en ze laat je ook een hele pizza bestellen terwijl ze maar een halve eet.
typischquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij 5ever, ntb lobbiquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kent mij door en door vriendin, na al die jaren wist ik het wel, we zijn voor elkaar bestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hebben jullie?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
nee je had ze alle 2 en toen later gaf je er eentje terug maar dat bleek de verkeerde te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja fuck jou ik ruilde mijn ov tegen die van jou
en ik had al van te voren gewaarschuwd dat ik maar een halve hoefde
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik twijfel tussen 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hebben jullie?There is a time of cumming and going.
1 meesterrasquote:
kloptquote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee je had ze alle 2 en toen later gaf je er eentje terug maar dat bleek de verkeerde te zijn.
En oke dat klopt
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Sowieso 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hebben jullie?
Ik spreek altijd de waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gwn kinderen krijgen johquote:Op donderdag 6 september 2012 01:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zijn t toch rare dingen
ik doe dat altijd met een pen of potloodquote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef 2Happy4U het volgende:
nummer 1 om maagdenvliezen te breken
je penis is zeker te dunquote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik doe dat altijd met een pen of potlood
jouw sigquote:
iktwijfelde tussen 7 en 11 =Squote:Op donderdag 6 september 2012 01:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
alleen 3,4,7 en 11 zijn realistisch
jij bent besneden?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iktwijfelde tussen 7 en 11 =S
Volgens mij was het ragboer want ik zeg zulks niet zomaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgens mij kan ik me nog wel herinneren dat je dat ooit zei
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij was het ragboer want ik zeg zulks niet zomaar.
kan niet omdat fimosisquote:Op donderdag 6 september 2012 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekker hard terug trekken
Als ze er naar vraagt, ja, maar Hahawoia ik ben besneden xDDd lees ditquote:
Ragboer is Aziaat, dat is het enige bijzondere wat hij over zijn pik kan vertellen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ze er naar vraagt, ja, maar Hahawoia ik ben besneden xDDd lees dit
ernstigquote:Op donderdag 6 september 2012 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fimosis
nsfw plaatje
Hij een Aziaat?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ragboer is Aziaat, dat is het enige bijzondere wat hij over zijn pik kan vertellen waarschijnlijk.
Maar genoeg over pikken, pics van tieten.
voelt verkankerd manquote:
ja lijkt me ookquote:Op donderdag 6 september 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voelt verkankerd man
maar is te verhelpen dus meh
Mwa valt mee, niet zo erg als dat plaatje maar toch, ik wil er wel vanaf maar ik wil niet dat er iemand in mijn lul gaat snijdenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja lijkt me ookveel last van dan?
npquote:Op donderdag 6 september 2012 01:17 schreef Snowbells het volgende:
Dankje happy dat je deze details met ons deelt
a sahbi gwn verdoving lasser schrikdaad a sahbi waz jouw problemequote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa valt mee, niet zo erg als dat plaatje maar toch, ik wil er wel vanaf maar ik wil niet dat er iemand in mijn lul gaat snijden
mja als je er vanaf wil zal dat wel moeten gebeurenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa valt mee, niet zo erg als dat plaatje maar toch, ik wil er wel vanaf maar ik wil niet dat er iemand in mijn lul gaat snijden
moet gewoon over te praten kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
ik weet ook niet waarom ik dit nu allemaal zeg, zal wel de meligheid en het tijdstip zijn
kan ook op andere manieren hoor, alleen vergt dat veel tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja als je er vanaf wil zal dat wel moeten gebeuren
lkr stretchenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan ook op andere manieren hoor, alleen vergt dat veel tijd
wordt dat wel vergoed dan? of eigen kostenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan ook op andere manieren hoor, alleen vergt dat veel tijd
misschien wel, maar zo ben ik niet echt, zal wel aan de opvoeding liggen, seks is slecht dit datquote:Op donderdag 6 september 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet gewoon over te praten kunnen zijn.
wat is dit voor zin
eigenhandig als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wordt dat wel vergoed dan? of eigen kosten
ach zoquote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien wel, maar zo ben ik niet echt, zal wel aan de opvoeding liggen, seks is slecht dit dat
mijn ouders waren verbaasd toen ik rond mijn 14e het over seks had'weet je al wat dat is?'
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef Typisch het volgende:
ik krijg een raar gevoel in mijn buik van dit onderwerp en het zijn geen vlinders
ben ik mee bezigquote:Op donderdag 6 september 2012 01:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach zomja je bent nu onder de juiste mensen dus gooi het eruit meid
Misschien wurmpjes die nog uitgroeien tot vlinders.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef Typisch het volgende:
ik krijg een raar gevoel in mijn buik van dit onderwerp en het zijn geen vlinders
ach ik kan overal over praten en mijn dm box staat altijd open dus njaquote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben ik mee bezig
kan wel merken dat niet iedereen het een al te leuk onderwerp vindt
dm sletquote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach ik kan overal over praten en mijn dm box staat altijd open dus nja
watquote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik sta altijd open dus nja
Sommige liedjes kunnen gevoelige snaar raken, doet pijn man.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach toetie
koetsjiekoetsjie
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je bnt gwn jarloers omdat ik wel dms kryg
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach ik kan overal over praten en mijn dm box staat altijd open dus nja
know that feel broquote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige liedjes kunnen gevoelige snaar raken, doet pijn man.
welken?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige liedjes kunnen gevoelige snaar raken, doet pijn man.
het is ook niet zo dat ik uren lang over je voorhuid wil praten maar mocht er iets anders zijn holla at me babyquote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]dank je
maar zo een probleem vind ik het nou ook weer niet hoor
Het is niet dat ik er dagen van wakker lig
doe het dan geen zeer als je seks hebt, of heb je dat niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]dank je
maar zo een probleem vind ik het nou ook weer niet hoor
Het is niet dat ik er dagen van wakker lig
daar ga ik niet 4345 uur voor in de trein zitten,s orryquote:Op donderdag 6 september 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kom maar langs voor thee en een koekje
maar ik ben altijd openquote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar ga ik niet 4345 uur voor in de trein zitten,s orry
24/7quote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik ben altijd open
ik ook en jij bent treinen egwendquote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik ben altijd open
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat ik uren lang over je voorhuid wil praten maar mocht er iets anders zijn holla at me baby
rust in ripquote:Op donderdag 6 september 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe het dan geen zeer als je seks hebt, of heb je dat niet?
ja maar no moneyquote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook en jij bent treinen egwend
ach ik stoor mij er niet aan, heb 't weleens gedaan maar was nou niet van 'wauw' mijn rechterhand weet de movesquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:27 schreef Oceanview het volgende:
It's impossible to live without you.
niet echt huilen natuurlijk maar wel zo'n moment van heyquote:
voed jezelfquote:
kauwgom kauwenquote:
jij bent de duivelquote:Op donderdag 6 september 2012 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat het slecht is en je brein probeert het grappig te maken
/eindeschuldgevoelaanpraten
nee hoor door mn neusquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ondanks je voorhuid vind ik je een beste muiter hoor Happy.
Jawelquote:Op donderdag 6 september 2012 01:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voed jezelf
en geen school morgen?
waarom nog wakkerquote:
Je hebt me wakker geschud helemaal vergeten dat ik school had.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt me wakker geschud helemaal vergeten dat ik school had.
De laatste keer dat ik huilde was toen pikachu Ash ging verlaten in een bos vol pikachu's. Manmanman janken dat ik deed.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
in de trant van emotionele shit moest ik toch wel bijna janken bij 'Click' jezus mandat was echt hard
![]()
is goed beebquote:Op donderdag 6 september 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ga slapen mang
bel me maar wakker ofzo morgenochtend
Damn ik word gewoon weer emotioneel als ik er aan terug denkquote:Op donderdag 6 september 2012 01:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik huilde was toen pikachu Ash ging verlaten in een bos vol pikachu's. Manmanman janken dat ik deed.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ga slapen mang
bel me maar wakker ofzo morgenochtend
kut man nu herinner jij mij eraanquote:Op donderdag 6 september 2012 01:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik huilde was toen pikachu Ash ging verlaten in een bos vol pikachu's. Manmanman janken dat ik deed.
welterusten beebquote:
Welterusten xxquote:Op donderdag 6 september 2012 01:44 schreef Snowbells het volgende:
Ok ik ga toch doei als ik niet meer hier ben morgenavond dan ben ik in winterslaap ok gr
je was er de hele tijd nie ;squote:
Ik doe meequote:Op donderdag 6 september 2012 07:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
laten we er samen een eind aan maken
Voor wat?quote:
Oh, succes! Je kan het wel hoorquote:
CV is voor sukkelsquote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef Dimens het volgende:
Hoe is het mogelijk? 2 bedrijven waar ik geen CV naar heb gestuurd, willen mij.
2 tussenuren + 2 pauzes, in totaal 2:45 niksdoenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier op stage zit ik ook maar een beetje te FOK!ken
Ik ken het, erg kut iddquote:Op donderdag 6 september 2012 11:15 schreef Bendoe het volgende:
[..]
2 tussenuren + 2 pauzes, in totaal 2:45 niksdoen
Dat is jammer iddquote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef Dimens het volgende:
Ik ben aangenomen en toen werd ik ingeschreven als stagiair. Toen heb ik het moeten laten afweten.
Jammer.
Ik moet gewoon uitbetaald krijgen. Anders kan ik niet leven.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is jammer iddhopen dat je bij die andere baan een normaal dienstverband krijgt
En niet naar de meetquote:Op donderdag 6 september 2012 11:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet gewoon uitbetaald krijgen. Anders kan ik niet leven.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanmiddag eindelijk mijn pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ik snij alleen mijn taart aanquote:
weenie misschien, wie gaan er nou allemaal dan en hoelang?quote:
Jan wan iel sowieso, ik niet helaasquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie misschien, wie gaan er nou allemaal dan en hoelang?
beach zn ontmaagdingquote:
quote:
quote:
hmm kan wel denk welquote:
tegenvallerquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan altijd komen op je zolderkamer babe
ik zeg wel meer dingen dan alleen komenquote:
morgen zaterdag en zondag werken, dank jequote:
boelerquote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
morgen zaterdag en zondag werken, dank je
Joh ik heb heel de vakantie ook gewoon gewerkt, op een paar dagen na. Niet huilen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
morgen zaterdag en zondag werken, dank je
kkjood volgende week dan?quote:
ik huil als ik dat wil jij bent mijn baas nietquote:Op donderdag 6 september 2012 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh ik heb heel de vakantie ook gewoon gewerkt, op een paar dagen na. Niet huilen.
nee, nu heb je je kansen vergooidquote:
rip, ik ga wel vandaag thuis huilenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, nu heb je je kansen vergooid
Ik probeerde je te laten zien dat niet alleen jij het slecht hebt, sorry het was niet mijn intentie om de indruk te wekken dat ik ook maar enige zeggenschap heb over jouw doen en laten.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik huil als ik dat wil jij bent mijn baas niet
o-okéquote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik probeerde je te laten zien dat niet alleen jij het slecht hebt, sorry het was niet mijn intentie om de indruk te wekken dat ik ook maar enige zeggenschap heb over jouw doen en laten.
wp kontenbonkerquote:
het is toch een vent?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juminelle is gister ontmaskerd. Ze is een faker
Och dat zal allemaal welquote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juminelle is gister ontmaskerd. Ze is een faker
Wat is er mis met de kuip?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord krijgt een nieuw stadion.
Oh, ik moet tot 16:05quote:
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.quote:
Ben nog bezigquote:Op donderdag 6 september 2012 13:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je die 2 smatjes van holly al geprikt?
Ohquote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.
Komt omdat jullie zoveel boetes krijgen voor al dat vuurwerk en aanstekers gooien.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.
Typhoon is bazig.quote:
Ik kan tenminste aanstekers gooien, zit tenminste in het stadion.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat jullie zoveel boetes krijgen voor al dat vuurwerk en aanstekers gooien.
Weak sonquote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan tenminste aanstekers gooien, zit tenminste in het stadion. [ afbeelding ]
dat voelde ik in totaal 800 uur langquote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik voel me nu net een ambtenaarwacht al een tijdje op een telefoontje, dan kan ik weer verder met mijn werk hier op stage
Relaxed leventje toch.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik voel me nu net een ambtenaarwacht al een tijdje op een telefoontje, dan kan ik weer verder met mijn werk hier op stage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las hier iets op deze pagina maar het was voor mij te onduidelijk.. dus whats up?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
Geo heb je het al gehoord van jumi
Ze is nep omg.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las hier iets op deze pagina maar het was voor mij te onduidelijk.. dus whats up?
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Relaxed leventje toch.
Weet jij ook wat de zwaarste dag voor een Ambtenaar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop net die KLBSC terug te lezenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las hier iets op deze pagina maar het was voor mij te onduidelijk.. dus whats up?
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is een faker die foto's, verhalen en ALLES van de echte Jumi haar FB af jatte en dat gebruikte op Fok!, tumblr, picturetrail (tumblr en picturetrail inmiddels allemaal verwijderd). Fake vrienden aanmaakte op fb (die ook allemaal tot in detail nagemaakt waren). Moet iemand close van haar zijn want het gaat zo belachelijk ver in detail, over der zusje, feestjes die ze bezocht, woonplaats, etc etc.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:39 schreef Beach het volgende:
Lekker boeiend dat een of ander wijf nep is. Het is niet zo toch dat je haar probeerde te hosselen en foto's van je pener hebt gestuurd mag ik hopen??
Link?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop net die KLBSC terug te lezen![]()
Schijnt dat ze helemaal nep is enzo
Wat verrassend.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop net die KLBSC terug te lezen![]()
Schijnt dat ze helemaal nep is enzo
monkyyy was overduidelijk, jumi ken ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef Beach het volgende:
En al die users die het zogenaamd al wisten/doorhadden
Ik heb het over nu schatteke.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
monkyyy was overduidelijk, jumi ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |