voelt verkankerd manquote:
ja lijkt me ookquote:Op donderdag 6 september 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voelt verkankerd man
maar is te verhelpen dus meh
Mwa valt mee, niet zo erg als dat plaatje maar toch, ik wil er wel vanaf maar ik wil niet dat er iemand in mijn lul gaat snijdenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja lijkt me ookveel last van dan?
npquote:Op donderdag 6 september 2012 01:17 schreef Snowbells het volgende:
Dankje happy dat je deze details met ons deelt
a sahbi gwn verdoving lasser schrikdaad a sahbi waz jouw problemequote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa valt mee, niet zo erg als dat plaatje maar toch, ik wil er wel vanaf maar ik wil niet dat er iemand in mijn lul gaat snijden
mja als je er vanaf wil zal dat wel moeten gebeurenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa valt mee, niet zo erg als dat plaatje maar toch, ik wil er wel vanaf maar ik wil niet dat er iemand in mijn lul gaat snijden
moet gewoon over te praten kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
ik weet ook niet waarom ik dit nu allemaal zeg, zal wel de meligheid en het tijdstip zijn
kan ook op andere manieren hoor, alleen vergt dat veel tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja als je er vanaf wil zal dat wel moeten gebeuren
lkr stretchenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan ook op andere manieren hoor, alleen vergt dat veel tijd
wordt dat wel vergoed dan? of eigen kostenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan ook op andere manieren hoor, alleen vergt dat veel tijd
misschien wel, maar zo ben ik niet echt, zal wel aan de opvoeding liggen, seks is slecht dit datquote:Op donderdag 6 september 2012 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet gewoon over te praten kunnen zijn.
wat is dit voor zin
eigenhandig als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wordt dat wel vergoed dan? of eigen kosten
ach zoquote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien wel, maar zo ben ik niet echt, zal wel aan de opvoeding liggen, seks is slecht dit dat
mijn ouders waren verbaasd toen ik rond mijn 14e het over seks had'weet je al wat dat is?'
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef Typisch het volgende:
ik krijg een raar gevoel in mijn buik van dit onderwerp en het zijn geen vlinders
ben ik mee bezigquote:Op donderdag 6 september 2012 01:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach zomja je bent nu onder de juiste mensen dus gooi het eruit meid
Misschien wurmpjes die nog uitgroeien tot vlinders.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef Typisch het volgende:
ik krijg een raar gevoel in mijn buik van dit onderwerp en het zijn geen vlinders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |