SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hebben jullie?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
nee je had ze alle 2 en toen later gaf je er eentje terug maar dat bleek de verkeerde te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja fuck jou ik ruilde mijn ov tegen die van jou
en ik had al van te voren gewaarschuwd dat ik maar een halve hoefde
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik twijfel tussen 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hebben jullie?There is a time of cumming and going.
1 meesterrasquote:
kloptquote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee je had ze alle 2 en toen later gaf je er eentje terug maar dat bleek de verkeerde te zijn.
En oke dat klopt
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Sowieso 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hebben jullie?
Ik spreek altijd de waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gwn kinderen krijgen johquote:Op donderdag 6 september 2012 01:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zijn t toch rare dingen
ik doe dat altijd met een pen of potloodquote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef 2Happy4U het volgende:
nummer 1 om maagdenvliezen te breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |