Die panzermaus tochquote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van User
Laten we deze gaan ontmaskeren.
Ja, okéquote:
ik kreeg link naar echte profiel van een mattie van haar en ik ging daarin zoeken, herkende die PF want die had jumi laten zien en zo geschiedde.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die panzermaus toch.
[..]
Ja, oké. maar ik wil weten hoe WD aan het echte account van haar is gekomen
Alsof ik dat wel weet. WD geeft niet al haar geheimpjes zomaar vrij.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die panzermaus toch.
[..]
Ja, oké. maar ik wil weten hoe WD aan het echte account van haar is gekomen
Een pf van jumi? ik snap t neitquote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik kreeg link naar echte profiel van een mattie van haar en ik ging daarin zoeken, herkende die PF want die had jumi laten zien en zo geschiedde.
Ziba is de ekte Jumi.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal ik Ziba ook maar gelijk ontmaskeren?
nee ziba wist dat die matties van jumi nep waren of zo en die had echt profiel gevonden van zo'n neppe mattie, dus ik ging bij die echte dus zoeken naar echte jumi snap jequote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een pf van jumi? ik snap t neit
ok love ya thanks xxquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ziba wist dat die matties van jumi nep waren of zo en die had echt profiel gevonden van zo'n neppe mattie, dus ik ging bij die echte dus zoeken naar echte jumi snap je
DOE EENS OP EEN SPECTACULAIRE WIJZE. Daarna ik jou.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal ik Ziba ook maar gelijk ontmaskeren?
En bedankt. Soso zeikerig post ik toch niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Ziba de persoon is achter Juminelle.
dat kan niet want die persoon moet irl vrienden zijn met echte jumiquote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Ziba de persoon is achter Juminelle.
Trok ook mijn aandacht, door een post in US.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van User
Laten we deze gaan ontmaskeren.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wel jumi
Dwc?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
En bedankt. Soso zeikerig post ik toch niet.
Misschien is zij dat wel?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat kan niet want die persoon moet irl vrienden zijn met echte jumi
Dat fotoboek trok wel meer aandachtquote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trok ook mijn aandacht, door een post in US.
Hm.
Ze zei So so, het is er.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
En bedankt. Soso zeikerig post ik toch niet.
Ok,quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
DOE EENS OP EEN SPECTACULAIRE WIJZE. Daarna ik jou.
Verdacht dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Of jij, kan ook. Je weet het niet.
Je mag wel in mij boren.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet in haar tunnels wil boren, lieve Ally.
Emimichquote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag wel in mij boren.
Maar oke, laten we on topic blijven. Deze ontrafeling voelt wel een beetje als die van die schaaknerd. Ben z'n naam toch kwijt
Je weet het niet, je weet het niet. Maar serieus: denk dat het een persoon is die ontzettend dichtbij haar staat, alles van haar weet en eigenlijk een soort van stalkt.quote:
Hmm dat deed jumi ook elke keerquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen kloon na 2 jaar zelf ontmaskeren?
kan pathologisch liegen niet meer aanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen kloon na 2 jaar zelf ontmaskeren?
Dat zei je zusje ook al. Heb het afgewezen, chronische herpes is erfelijk hoorde ik zo. Rare stories.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag wel in mij boren.
Maar oke, laten we on topic blijven. Deze ontrafeling voelt wel een beetje als die van die schaaknerd. Ben z'n naam toch kwijt
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar even serieus. Aangezien het iemand in haar persoonlijke omgeving zou moeten zijn. Ga naar de echte FB en check die Dominicaanse Republiek foto's. Ze staat daar vaak op de foto met zo'n halve gare chick die echt creepy overkomt, who knows?
Als iemand denkt dat die echt is snap je er echt nog geen bal vanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trok ook mijn aandacht, door een post in US.
Hm.
Hmm. Echt.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat deed jumi ook elke keer
Hahaha, flapoortje toch.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook al. Heb het afgewezen, chronische herpes is erfelijk hoorde ik zo. Rare stories.
ja wtf hebben we daar dan aan. als die op de foto staat weten we nog niks. hjbquote:
Heb je dan ook acute herpes?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja wtf hebben we daar dan aan. als die op de foto staat weten we nog niks. hjb
Die echte komt er wel achter als ze is ingelicht, als het een vriendin is (wat mij logisch lijkt) 'herkent' ze de schrijfstijl wel. Lijkt mij.quote:
incidentele herpes.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je dan ook acute herpes?
so so hirlakquote:
Zij is al ingelicht, nu wachten. Zal morgen pas reageren denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die echte komt er wel achter als ze is ingelicht, als het een vriendin is (wat mij logisch lijkt) 'herkent' ze de schrijfstijl wel. Lijkt mij.
heb je de schrijfstijl van die kimberley gezien?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die echte komt er wel achter als ze is ingelicht, als het een vriendin is (wat mij logisch lijkt) 'herkent' ze de schrijfstijl wel. Lijkt mij.
jy moet huilen hequote:Op donderdag 6 september 2012 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
srs. bemoei niet. ik heb haar bericht gestuurd, zie wel of ze wat zegt
No, waar kan je dat zien dan? Op FB zie ik dat niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
heb je de schrijfstijl van die kimberley gezien?
Ze lijkt me niet zo slim
Het kanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als iemand denkt dat die echt is snap je er echt nog geen bal van
niet alles is voor iedereenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
No, waar kan je dat zien dan? Op FB zie ik dat niet.
Nee.quote:
die lockerz pagina dacht ikquote:Op donderdag 6 september 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
No, waar kan je dat zien dan? Op FB zie ik dat niet.
is van twee jaar geledenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die lockerz pagina dacht ik
ff kijken
Jij lijkt in jouw UI erg op Lieke van Lexmond.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gelukkig bn jy altyd daar vor my
jij op een puddingquote:Op donderdag 6 september 2012 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij lijkt in jouw UI erg op Lieke van Lexmond.
ik moet wel btje lagge om die echte FBquote:Op donderdag 6 september 2012 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gelukkig bn jy altyd daar vor my
ja ik stuurde bericht, dacht achteraf ook van die zal ook wel denken wat komt die gekke zweed nou praten met je hebt fakes ga zoeken of je weet wiequote:Op donderdag 6 september 2012 00:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik moet wel btje lagge om die echte FBzij zal ook wel denken wat een freakshow
Dan ga je toch lekker terug naar Turkije!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van de schrijfstijl hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
geft nie, kom wel goet hor, moet j evn aan wenne altydquote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van de schrijfstijl hier.
bffquote:
hahahahah zei zo ga weg met je hótteballer vieze ikeakastquote:Op donderdag 6 september 2012 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik stuurde bericht, dacht achteraf ook van die zal ook wel denken wat komt die gekke zweed nou praten met je hebt fakes ga zoeken of je weet wie
hahahahahaha bitchquote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahahah zei zo ga weg met je hótteballer vieze ikeakast
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
moest nog hardop lachen ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
alsof ik de hyves berichten van de oudste hier lees qua schrijfstijlquote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
nee man denk da ze nu zo beetj kyke is wie har kan fake van dei vriende. of ze hep ng nie gezien gwn. kan ook. mar dan stuurdt ze morgn wel berigt denk ik
Hyvesquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
alsof ik de hyves berichten van de oudste hier lees qua schrijfstijl
jumiquote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat dit nu over Jumi of over Heeftklauwen.Ik volg er niets van.
Niveau wat opkrikken.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zitten TBS'ers voor minder vast![]()
fakequote:Op donderdag 6 september 2012 07:43 schreef gianni61 het volgende:
kan iemand mij een korte samenvatting geven van de jumi saga?
iets uitgebreider dan?quote:
23 nep facebookaccountsquote:
Heb je wat te doen deze dag.quote:
had gister wel een pm van ziba met de bewering dat ze nep was, maar dat is nu dus bewezen/bevestigd?quote:Op donderdag 6 september 2012 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee maar ff serieus.. lees even het topic door en dan vooral de reactie van ziba
Is een faker die foto's, verhalen en ALLES van de echte Jumi haar FB af jatte en dat gebruikte op Fok!, tumblr, picturetrail (tumblr en picturetrail inmiddels allemaal verwijderd). Fake vrienden aanmaakte op fb (die ook allemaal tot in detail nagemaakt waren). Moet iemand close van haar zijn want het gaat zo belachelijk ver in detail, over der zusje, feestjes die ze bezocht, woonplaats, etc etc.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:43 schreef gianni61 het volgende:
kan iemand mij een korte samenvatting geven van de jumi saga?
Min of meer... ze reageert ook niet meer in het topicquote:Op donderdag 6 september 2012 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had gister wel een pm van ziba met de bewering dat ze nep was, maar dat is nu dus bewezen/bevestigd?
Dat maakt het wel eng trouwensquote:Op donderdag 6 september 2012 07:46 schreef Ethanolic het volgende:
Moet iemand close van haar zijn want het gaat zo belachelijk ver in detail, over der zusje, feestjes die ze bezocht, woonplaats, etc etc.
7/8 fokkers?quote:Op donderdag 6 september 2012 07:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee waren d'r iets minder. 23- 7/8 FOKkers. :$
Oh oke..quote:Op donderdag 6 september 2012 07:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee waren d'r iets minder. 23- 7/8 FOKkers. :$
Huh ja? dus nog minstens 15 nepaccounts.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7/8 fokkers?
jezus, waar mensen tijd voor hebben
Dit is echt zooo ziek...quote:Op donderdag 6 september 2012 07:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is een faker die foto's, verhalen en ALLES van de echte Jumi haar FB af jatte en dat gebruikte op Fok!, tumblr, picturetrail (tumblr en picturetrail inmiddels allemaal verwijderd). Fake vrienden aanmaakte op fb (die ook allemaal tot in detail nagemaakt waren). Moet iemand close van haar zijn want het gaat zo belachelijk ver in detail, over der zusje, feestjes die ze bezocht, woonplaats, etc etc.
ohwzow, fout gelezen. sorry.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh ja? dus nog minstens 15 nepaccounts.
Dan zouden de modjes dat ook wel kunnen hebben gezien. Maar dit is zelfs nog beter opgezet dan Ynuhh, die stal haar foto's van verschillende plekken en hield er geen nepvrienden op na.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:53 schreef Ethanolic het volgende:
Kunnen mods geen IP-track doen en kijken met welk ander account dat IP overeenkomt?Het moet dus wel een echt ziekelijk uit de hand gelopen kloon zijn.
Mods kunnen dat niet idd.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:53 schreef Ethanolic het volgende:
Kunnen mods geen IP-track doen en kijken met welk ander account dat IP overeenkomt?Het moet dus wel een echt ziekelijk uit de hand gelopen kloon zijn.
Dan zouden ik en Zosk heel erg rood zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 07:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij users van wie een IP overeenkomt zien modjes een rode balk met MOGELIJK KLOON.
Die is ingelicht ja, alleen de discovery nachtcrew ligt nu te pitten denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:56 schreef gianni61 het volgende:
heeft ook iemand die echte kim ingelicht?
en is ziba dan wel die die ze op facebook zegt te zijn?
Zware obsessie ... Ben wel benieuwd wie t echt isquote:Op donderdag 6 september 2012 07:50 schreef Mozy het volgende:
Iemand uit de vrienden kring van de echte kim, die dus ook bevriend is met veel van haar goede vrienden, was dus gewoon mad jelly. en besloot iedereen tot in detail na te maken op facebook en dan bevriend te laten worden met nep kim.
shit, daar gaat mn werkdagquote:Op donderdag 6 september 2012 08:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die is ingelicht ja, alleen de discovery nachtcrew ligt nu te pitten denk ik.Dit heeft mij vannacht ook nog twee uur wakker gehouden.
![]()
Ziba heeft d'r fb verwijderd vanwege dreigementen van Mozy dat hij die op FOK! zou zetten enz.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:56 schreef gianni61 het volgende:
heeft ook iemand die echte kim ingelicht?
en is ziba dan wel die die ze op facebook zegt te zijn?
De account Jumi bestond al 2 jaar. Maar ze begon zich pas met profileren als kim(ook op facebook) 2-3 maanden geleden.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zware obsessie ... Ben wel benieuwd wie t echt is
Hoelang heeft ze dat kunnen volhouden ..? Jaren ?
oopsquote:Op donderdag 6 september 2012 08:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ziba heeft d'r fb verwijderd vanwege dreigementen van Mozy dat hij die op FOK! zou zetten enz.
wat een eikel is het tochquote:Op donderdag 6 september 2012 08:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ziba heeft d'r fb verwijderd vanwege dreigementen van Mozy dat hij die op FOK! zou zetten enz.
Mag ik jou onderzoeken?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zware obsessie ... Ben wel benieuwd wie t echt is
Hoelang heeft ze dat kunnen volhouden ..? Jaren ?
Toch al een lange leugen.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
De account Jumi bestond al 2 jaar. Maar ze begon zich pas met profileren als kim(ook op facebook) 2-3 maanden geleden.
idem ditoquote:
Op fb was ze ook fucking veel online.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:05 schreef Ethanolic het volgende:
aantal posts: 14647 (gemiddeld 18 per dag)
Wie heeft hier uberhaupt tijd voor?
In Fernandes postte ze ook fucking veel over dat zusje, incl pics.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Op fb was ze ook fucking veel online.
Jongen dit soort posts.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat nou als het wel gewoon de ekte is? Dat zou nog zieker zijn.
wattafakquote:Op maandag 3 september 2012 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Aan dat tweede kon ik ook vrij weinig doen. Wie bedenkt er dat het misschien wel slim is om een gast met een monotone stem in 105 minuten uit te laten leggen wat recht is en daarbij voorbeelden gebruikt als het stelen van 'meubies' in Habbo Hotel?
Hirlak rechtswetenschappen volgen terwijl de helft van die stof niets met mijn studie te maken heeft omdat ze daarbij geen onderscheid willen maken tussen rechten en criminologie.
En nu heb ik genoeg gezeurd want de zon schijnt en ik ga de rest van de avond doorbrengen in een hangmat terwijl ik mezelf bezat en ondertussen whiskey neat blijf
ik zie dr fb trouwens gewoon nog staan?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is niksquote:Op donderdag 6 september 2012 08:05 schreef Ethanolic het volgende:
aantal posts: 14647 (gemiddeld 18 per dag)
Wie heeft hier uberhaupt tijd voor?
Het gaat niet zo zeer om het aantal zelf. Maar 15k posts die jij je voordoet als iemand anders is behoorlijk wat.quote:
Dit bedoelde ik. Het MOET wel een kloon zijn geweest van iemand.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het aantal zelf. Maar 15k posts die jij je voordoet als iemand anders is behoorlijk wat.
All dem carbs om de dag door te komenquote:
tot 20.41 gisterquote:Op donderdag 6 september 2012 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Op fb was ze ook fucking veel online.
Das waar jaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het aantal zelf. Maar 15k posts die jij je voordoet als iemand anders is behoorlijk wat.
Eensquote:Op donderdag 6 september 2012 08:39 schreef gianni61 het volgende:
ach ja, tis wel vermakelijk zo smorgens
Gisteravond was het KLB-SCDREAMTEAM als een geoliede machine aan het zoeken naar info n shit. Altijd leuk dat soort avondjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:39 schreef gianni61 het volgende:
ach ja, tis wel vermakelijk zo smorgens
ik was trainenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gisteravond was het KLB-SCDREAMTEAM als een geoliede machine aan het zoeken naar info n shit. Altijd leuk dat soort avondjes.
Even serieus?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:01 schreef MouzurX het volgende:
Kan er iemand een samenvatting geven?
Jumi = fake, slotje opgelostquote:Op donderdag 6 september 2012 08:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even serieus?Jammer dat ik dit weer heb gemist.
[..]
Ziba kwam er achter dat alle vrienden van Kim op facebook kopieën zijn van bestaande mensen uit omgeving elst.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is ze door de mand gevallen?
Die een zieke fetisj voor schoenen heeft dan.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is een faker die foto's, verhalen en ALLES van de echte Jumi haar FB af jatte en dat gebruikte op Fok!, tumblr, picturetrail (tumblr en picturetrail inmiddels allemaal verwijderd). Fake vrienden aanmaakte op fb (die ook allemaal tot in detail nagemaakt waren). Moet iemand close van haar zijn want het gaat zo belachelijk ver in detail, over der zusje, feestjes die ze bezocht, woonplaats, etc etc.
Dus.. Jumi = Kim?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ziba kwam er achter dat alle vrienden van Kim op facebook kopieën zijn van bestaande mensen uit omgeving elst.
De echte Jumiquote:
Wd kwam er achterquote:Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is ze door de mand gevallen?
Ah.quote:
Dat is best wel ziek.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ze heeft de echte Kim gewoon tot in detail gekopieerd.
Niet persequote:
En 15 van kim's vrienden/quote:Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ze heeft de echte Kim gewoon tot in detail gekopieerd.
Ja, wd heeft een mail gestuurdquote:Op donderdag 6 september 2012 09:01 schreef Potloodvis het volgende:
Heeft iemand die Kim al ingeschakeld? Misschien kunnen we dan nog echt lachen.
Ja. WD en Omar hebben contact gezocht.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:01 schreef Potloodvis het volgende:
Heeft iemand die Kim al ingeschakeld? Misschien kunnen we dan nog echt lachen.
Vooral die fake vriendenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah.
Ik kan even geen foto's vinden maar ik ga ervan uit dat niemand even die foto's die ze postte heeft nagetrokken aangezien ze op Facebook staan?
[..]
Dat is best wel ziek.![]()
Ja shitzooi, altijd als ik er even niet ben gebeurt er zoiets.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:01 schreef gianni61 het volgende:
de echte kim had ik gisteravond ook al gevonden, maar toen ben ik gaan trainen en heb ik alle commotie hier gemist
Kersje op de taart ja. Maar ik moet zeggen dat ik het gevoel van Ziba wel herken.quote:
Dat heb ik ook al. Ik had die van Ynuhh al gemist, en nu die van Jumi ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja shitzooi, altijd als ik er even niet ben gebeurt er zoiets.
Wat was dat van ynuhh ook alweer? Was toch ook een man? Totaal gemist ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al. Ik had die van Ynuhh al gemist, en nu die van Jumi ook.
ga een nieuwe zoeken danquote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al. Ik had die van Ynuhh al gemist, en nu die van Jumi ook.
En alle mannen vlogen er op met hun hitsige praat.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ynuhhh was echt overduidelijk fake. Jumi heeft echt zieke dingen gedaan.
Niet de persoon achter de foto's die ze gebruikte in ieder geval. Het is niet duidelijk of ze een man was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat was dat van ynuhh ook alweer? Was toch ook een man? Totaal gemist ook.
Ik vond hem/haar toch maar vervelend dus opgerot staat netjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet de persoon achter de foto's die ze gebruikte in ieder geval. Het is niet duidelijk of ze een man was.
Nooit last van gehad, alhoewel 'het' een moraalridder was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond hem/haar toch maar vervelend dus opgerot staat netjes.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, alhoewel 'het' een moraalridder was.
Nu ik terug kijk was Jumi ook veel beter opgezet dan Ynuhh.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ynuhhh was echt overduidelijk fake. Jumi heeft echt zieke dingen gedaan.
Uiteraardquote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En alle mannen vlogen er op met hun hitsige praat.![]()
Die kwam wel ineens uit de lucht vallen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
ah Ziba is ontmaskerd? Ik had gisteren al een raar gevoel over haar. Iets met haar schrijfstijl, weet niet
Wie is ziba dan..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
ah Ziba is ontmaskerd? Ik had gisteren al een raar gevoel over haar. Iets met haar schrijfstijl, weet niet
Vind wel meevallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu ik terug kijk was Jumi ook veel beter opgezet dan Ynuhh.
nee jumi, of heb ik nog iets gemist?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
Zie TT.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
Ynuhh ben ik echt naar opzoek gegaan. Samen met bobby. Maar jumi is door ziba bij toeval ontdekt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:11 schreef Potloodvis het volgende:
Komen jullie er per ongeluk bij uit steeds?
Das achteraf vaker jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind wel meevallen.iedereen was zo van dat ze er veel meer aan gedaan heeft, maar het was eigenlijk superdoorzichtig.
Idd?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee jumi, of heb ik nog iets gemist?
Hadden jullie die foto van haar gezicht van vroeger bewaard? Via alleen het haar lijkt me moeilijk zoeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ynuhh ben ik echt naar opzoek gegaan. Samen met bobby. Maar jumi is door ziba bij toeval ontdekt.
Nee bij ynuhh had ik meer mind is blowm gevoel dan bij jumi. Omdat het kkdom is om iemand te klonen en dan dezelfde namen te gebruikenquote:
Her Ziba-senses were tingling.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ynuhh ben ik echt naar opzoek gegaan. Samen met bobby. Maar jumi is door ziba bij toeval ontdekt.
Namen kopiëren was wel de grootste fout die ze ooit gemaakt heeft.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind wel meevallen.iedereen was zo van dat ze er veel meer aan gedaan heeft, maar het was eigenlijk superdoorzichtig.
gisteren niet meegekregen? Die kwam ineens binnen zetten in de SCquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Ziba het volgende:
Tududududdududuududdu. Ontknopingen menson.
Gewoon even googlen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef wolvendagen het volgende:
Plus ynuhh had allemaal random pics van verschillende meisjes. Ontraceerbaar.
Snap dat ook niet goed. Vrienden van die gekopieerde personen zoeken zo iemand op FB en krijgen dan twee hits. Dan gaat er toch een alarm belletje rinkelen lijkt me..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Namen kopiëren was wel de grootste fout die ze ooit gemaakt heeft.
Shit en ik ben ook echt precies na die post vertrokken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteren niet meegekregen? Die kwam ineens binnen zetten in de SC
[..]
Achteraf gezien is het wel tof eigenlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:
Mag ik ook een beetje de spanning opbouwen Remi. Jullie zaten mij allemaal de grond in te boren toen ik dat zei en dat ik op moest ankeren enzo. Vond het wel leuk.
Tineye?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat probeerde ik net ook met die scene girl, maar daar is niets van te vinden.
ik niet, ik heb één keer eenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:
Mag ik ook een beetje de spanning opbouwen Remi. Jullie zaten mij allemaal de grond in te boren toen ik dat zei en dat ik op moest ankeren enzo. Vond het wel leuk.
Is ook pas 's avonds gebeurd allemaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Shit en ik ben ook echt precies na die post vertrokken.![]()
Ik begrijp sowieso dat klonen nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee bij ynuhh had ik meer mind is blowm gevoel dan bij jumi. Omdat het kkdom is om iemand te klonen en dan dezelfde namen te gebruiken
We konden gewoon in haar photobucket door te googelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hadden jullie die foto van haar gezicht van vroeger bewaard? Via alleen het haar lijkt me moeilijk zoeken.
Nee, waren echt niet te traceren. Ook niet met reverse en similiar.quote:
Best jammer.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is ook pas 's avonds gebeurd allemaal.Ik zat gewoon de hele dag uit te lokken.
Maar fake is ze. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd. 0 hits op alle foto's.
En toch was het super makkelijk te achterhalen, binnen 3 minuutjes gedaan. Het was eigenlijk vragen om de ontdekking. Dat niemand van jullie dat heeft opgemerkt is vreemd.quote:
Wat haar ook weer tegenwerkte, door, zoals jumi, alle foto's uit 1 bron te nemen, kan je veel meer foto's gebruiken. terwijl ynuhh ook helemaal opzoek moest naar meisjes die veel op elkaar leken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef wolvendagen het volgende:
Plus ynuhh had allemaal random pics van verschillende meisjes. Ontraceerbaar.
Laatst wel iemand die op die manier direct ontmaskerd was. Evenals die gast met die kleren die in Philadelphia bleek te wonen of zoiets.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, waren echt niet te traceren. Ook niet met reverse en similiar.
Ik denk dat ze die accounts allemaal uit de zoekresultaten heeft gehouden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Snap dat ook niet goed. Vrienden van die gekopieerde personen zoeken zo iemand op FB en krijgen dan twee hits. Dan gaat er toch een alarm belletje rinkelen lijkt me..
Ik weet niet of er een programma is waarmee je stukjes van een foto kunt zoeken? Want als de foto ook maar 1 pixel scheelt dan kan Tineye die al niet vinden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar fake is ze. Dat is duidelijk.
Ik had die user nooit eerder gezien nee.. Die is dus ook fakequote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteren niet meegekregen? Die kwam ineens binnen zetten in de SC
[..]
Snij ze aan stukken in photoshop en trek die één voor één na?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een programma is waarmee je stukjes van een foto kunt zoeken? Want als de foto ook maar 1 pixel scheelt dan kan Tineye die al niet vinden.
ja, zit hier nu ook ...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had die user nooit eerder gezien nee.. Die is dus ook fake?
Waarom lees je nou niet gewoon alles terug ofzo. I.p.v. constant vragen te stellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had die user nooit eerder gezien nee.. Die is dus ook fake?
tineye is full of fuck, dekt maar 1 miljard images.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het wel tof eigenlijk.
[..]
Tineye?
en waarom hou jij je niet gewoon stilquote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom lees je nou niet gewoon alles terug ofzo. I.p.v. constant vragen te stellen.
Vind het eel genialer als je van verschillende chicks neemt dan van 1. Had die echte van jumi net zo makkelijk tegen kunnen komen via vrienden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat haar ook weer tegenwerkte, door, zoals jumi, alle foto's uit 1 bron te nemen, kan je veel meer foto's gebruiken. terwijl ynuhh ook helemaal opzoek moest naar meisjes die veel op elkaar leken.
Sowieso ben ik al overgestapt ja, kaksite.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
tineye is full of fuck, dekt maar 1 miljard images.
waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en waarom hou jij je niet gewoon stil
ja die chick in US die zich voordeed als model uit Oosterijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst wel iemand die op die manier direct ontmaskerd was. Evenals die gast met die kleren die in Philadelphia bleek te wonen of zoiets.
En dan praten over KLB SC dit en FOK! dat en dat ze zegt: "Waar heb jij het over??"quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind het eel genialer als je van verschillende chicks neemt dan van 1. Had die echte van jumi net zo makkelijk tegen kunnen komen via vrienden.
Ja die ook. En ook die 'methetgoedebeenuitbed' of zo, die beroemd wilde worden (op FOK!). Dat heeft ook maar twee minuten geduurd.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja die chick in US die zich voordeed als model uit Oosterijk.
Ja dat zei Cb ookquote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan praten over KLB SC dit en FOK! dat en dat ze zegt: "Waar heb jij het over??"
Waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en waarom hou jij je niet gewoon stil
Ynuhh heeft wel 1 skill die niemand van ons heeft, het vermogen om random meisjes all around the globe te vinden die allemaal kankerveel op elkaar lijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind het eel genialer als je van verschillende chicks neemt dan van 1. Had die echte van jumi net zo makkelijk tegen kunnen komen via vrienden.
Hehe.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit dezelfde als die scene girl?
[ afbeelding ]
scene girl?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit dezelfde als die scene girl?
[ afbeelding ]
Ik zit mobiel en ik mag echt wel dingen vragen plus ik heb gister al een deel gelezenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom lees je nou niet gewoon alles terug ofzo. I.p.v. constant vragen te stellen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef Potloodvis het volgende:
Alleen heeft ze niet van die gaten in haar oren, maar de rest lijkt wel.
Die dikke die nu leider is van Noord-Korea.quote:
Kom maar bij mij, kunnen we lepeltje lepeltje uitrusten. <3quote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet echt nooit meer uitslapen, krijg er gigantische koppijn van.Of ik ben nog steeds in shock van gister. Dat kan ook.
Wat heb je gisteren gedaan dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet echt nooit meer uitslapen, krijg er gigantische koppijn van.Of ik ben nog steeds in shock van gister. Dat kan ook.
Oh de echte heet Kim... heeft die uberhaupt ooit hier gepost op FOK! ???quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die dikke die nu leider is van Noord-Korea.
Nee, Jumi is fake en heet eigenlijk Kim.
Haha, nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh de echte heet Kim... heeft die uberhaupt ooit hier gepost op FOK! ???
zieke mensen manquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nee.Was een vermomming van iemand anders.
Alsof jij je handen van mijn ass kan houden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, kunnen we lepeltje lepeltje uitrusten. <3
Echt he.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zieke mensen manecht compleet van de wereld.
Ze zat wel in de tc maar altijd zonder cam.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht ook dat CB e.d. haar allemaal al wel op TC hadden gezien enzo... dacht dat ze regelmatig webcamden.
daar gaat het heel vaak misquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht ook dat CB e.d. haar allemaal al wel op TC hadden gezien enzo... dacht dat ze regelmatig webcamden.
Dacht ik ook, maar niet dusquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |