Oh, ik stuur de pm van Ziba wel door, daar staat het meeste speurwerk.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar de ontdekking, het onderzoek, de ontmaskering... Dat is veel leuker dan zo'n zinnetje.
Maar ik moet het vorige topic nog even helemaal doorlezen, misschien hebben jullie dit al besproken..
jij moet een koekquote:
quote:
Jij trouwens ooit nog iets gehoord over de meet die zij hebben gehad?quote:
quote:
ga fixenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Can't do. Mods hebben geen toegang tot privégegevens.
Oh, helemaal gemist. De foto's ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juminelle is niet degene op de foto's die ze postte. That's it.
Jep!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had KB toen ook niet zo'n heel Sherlock topic, waarin alles ontrafeld werd, of hield het op bij de foto's van die echte chick toen?
Lang geleden
dat zeg ik, foto;s van de echte chick met krentenbol en tieten op een papiertje geschrevenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep!
De echte dame op die foto's kwam zelfs nog posten, met foto's van haarzelf als bewijs. Was wel tof!
t was toch uit?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij trouwens ooit nog iets gehoord over de meet die zij hebben gehad?
Volgens mij is dat gewoon met stille trom vertrokken
van eigen deegquote:
Maar was het serieus ooit aan geweest dan?quote:
Liever billenkoekquote:
WTF had ik hier gepost dat iedereen erom moest lachen?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat zeg ik, foto;s van de echte chick met krentenbol en tieten op een papiertje geschreven
Ruimte zatquote:
volgens mij wel hurquote:Op woensdag 5 september 2012 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar was het serieus ooit aan geweest dan?
Want het laatste wat ik hoorde was dat ze gingen meeten en toen ging het ineens niet door ..
/ anticlimax
zelfs ik moest erom lachen blijkbaar, dan moet ie wel heel goed geweest zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF had ik hier gepost dat iedereen erom moest lachen?
Krentenbol, victim speaks.
Die is ook niet compleet want toen vond wolvendagen dat echte account van dat meisje. Maar één ding volg ik niet: hoe is het mogelijk dat zij zo ontzettend veel foto's van dat meisje heeft? En ook persoonlijke informatie. Moeten dan wel suuuuuper goede vriendinnen zijn ofzo. Ik vind het eigenlijk een beetje raar.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik stuur de pm van Ziba wel door, daar staat het meeste speurwerk.
Spannond, maar goed..heb beiden users ook niet meer gezien sinds toen in de GRTDOJW sc en das precies een jaar geledenquote:
Het is waarschijnlijk een bekende van haar, die de foto's van de echte persoon d'r instagram/FB haalde.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die is ook niet compleet want toen vond wolvendagen dat echte account van dat meisje. Maar één ding volg ik niet: hoe is het mogelijk dat zij zo ontzettend veel foto's van dat meisje heeft? En ook persoonlijke informatie. Moeten dan wel suuuuuper goede vriendinnen zijn ofzo. Ik vind het eigenlijk een beetje raar.
ik heb popcorn gepaktquote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik stuur de pm van Ziba wel door, daar staat het meeste speurwerk.
Het is ook allemaal wel een beetje raarquote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die is ook niet compleet want toen vond wolvendagen dat echte account van dat meisje. Maar één ding volg ik niet: hoe is het mogelijk dat zij zo ontzettend veel foto's van dat meisje heeft? En ook persoonlijke informatie. Moeten dan wel suuuuuper goede vriendinnen zijn ofzo. Ik vind het eigenlijk een beetje raar.
echt?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spannond, maar goed..heb beiden users ook niet meer gezien sinds toen in de GRTDOJW sc en das precies een jaar geleden
Wat mij opviel tijdens het speuren is dat de faker haar account goed volgde. Data van haar foto's en haar vakanties kwamen overeen, ze postte over Mexico en de Dominicaase Republiek toen de echte daar op vakantie was. En nog wel meer dingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wel een hele erge bekende die ook echt letterlijk alles van haar weet. Straks is ze het gewoon zelf, heeft ze zelf een tweede account aan gemaakt van zichzelf met een andere achternaam en 23 nep accounts. Maar waarom.. dat weet ik dan ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een bekende van haar, die de foto's van de echte persoon d'r instagram/FB haalde.
Er zitten TBS'ers voor minder vastquote:Op woensdag 5 september 2012 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat mij opviel tijdens het speuren is dat de faker haar account goed volgde. Data van haar foto's en haar vakanties kwamen overeen, ze postte over Mexico en de Dominicaase Republiek toen de echte daar op vakantie was.
Best wel eng eigenlijk..
Mwa, taalgebruik/taalkennis van de faker en de echte komen echt totaal niet overeen. Lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wel een hele erge bekende die ook echt letterlijk alles van haar weet. Straks is ze het gewoon zelf, heeft ze zelf een tweede account aan gemaakt van zichzelf met een andere achternaam en 23 nep accounts. Maar waarom.. dat weet ik dan ook niet.
oh bahquote:Op woensdag 5 september 2012 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat mij opviel tijdens het speuren is dat de faker haar account goed volgde. Data van haar foto's en haar vakanties kwamen overeen, ze postte over Mexico en de Dominicaase Republiek toen de echte daar op vakantie was. En nog wel meer dingen.
Best wel eng eigenlijk..
Ja. Eerlijk gezegd denk ik iemand die echt echt super dichtbij dat meisje staat.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat mij opviel tijdens het speuren is dat de faker haar account goed volgde. Data van haar foto's en haar vakanties kwamen overeen, ze postte over Mexico en de Dominicaase Republiek toen de echte daar op vakantie was. En nog wel meer dingen.
Best wel eng eigenlijk..
je moest mijn kloon accounts een zien, komen ook totaal niet overeenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mwa, taalgebruik/taalkennis van de faker en de echte komen echt totaal niet overeen. Lijkt mij onwaarschijnlijk.
yupquote:
waarom weet jij ditquote:
En dan ook rekening houden met haar postgedrag op fok gedurende die "vakanties".quote:Op woensdag 5 september 2012 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Best wel eng eigenlijk..
Nee, jij zit gewoon in een goeie tripquote:
Echt?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan ook rekening houden met haar postgedrag op fok gedurende die "vakanties".
Omdat ik toen ook stage moest lopen, daarom heb ik het onthouden..quote:
Ik wist wel dat zij fake wasquote:Op woensdag 5 september 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij zit gewoon in een goeie trip
ik dacht dat het in december wasquote:Op woensdag 5 september 2012 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik toen ook stage moest lopen, daarom heb ik het onthouden..
Klopt in september ben ik begonnen en vanaf die tijd kwam ik in de grtdojwquote:Op woensdag 5 september 2012 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat het in december was
aha!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt in september ben ik begonnen en vanaf die tijd kwam ik in de grtdojw
Je maakte laatst wel een opmerking in die richting, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat zij fake was. Maar zoals ik al zei was ik te lui om te sherlocken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |