Je mag er wel één openen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen reltopic in ONZ?. Lijkt me wel leuk.
.
Komt er nog een verhaal of...?
Juminelle is niet degene op de foto's die ze postte. That's it.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niets vanaf..
durf k nietquote:
Ik ben een brave 4 equote:
So madquote:
Terecht, wie weet of u t o pie daar naakt op staat ofzoquote:
Mag ik een koekje dan?quote:
Ik voel me zoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
Choco, kap met dat irritante gedoe man.
Ja, dat snap ik. Maar de ontdekking, het onderzoek, de ontmaskering... Dat is veel leuker dan zo'n zinnetje.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juminelle is niet degene op de foto's die ze postte. That's it.
To good to be truequote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juminelle is niet degene op de foto's die ze postte. That's it.
Had KB toen ook niet zo'n heel Sherlock topic, waarin alles ontrafeld werd, of hield het op bij de foto's van die echte chick toen?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar de ontdekking, het onderzoek, de ontmaskering... Dat is veel leuker dan zo'n zinnetje.
Maar ik moet het vorige topic nog even helemaal doorlezen, misschien hebben jullie dit al besproken..
Fixed.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Too good to be true![]()
Krentenbol 2.0?
Godzijdank nietquote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetgenomen op een bijzondere manier door 'haar'?
iddquote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht, wie weet of u t o pie daar naakt op staat ofzo
Zijn wel mensen die het weten volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar de ontdekking, het onderzoek, de ontmaskering... Dat is veel leuker dan zo'n zinnetje.
Maar ik moet het vorige topic nog even helemaal doorlezen, misschien hebben jullie dit al besproken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |