Start er een.quote:
lvl 23 en nog aan de 1ste missie beginnenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga huisjes bouwen met die skere DLC.
quote:
de heerlijkheid van ESquote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lvl 23 en nog aan de 1ste missie beginnen
Of de glitchesquote:
Al die kleding en hakjes gesprekken met een fat dudequote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
nee maar meende wel, hou van de echte chick. ze is hardcore
indd, eerst zeggen aandachtssnol dit en dat en nu opeens niks meerquote:
so so hirlakquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die kleding en hakjes gesprekken met een fat dude
leuke man welquote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van =HellFire=
"Laat ik m'n hoofd schuin doen, dan lijkt hij slanker."
misschien waterhoofd¿ te zwaar om recht te houdenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van =HellFire=
"Laat ik m'n hoofd schuin doen, dan lijkt hij slanker."
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef wise het volgende:
[..]
misschien waterhoofd¿ te zwaar om recht te houden
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:15 schreef Fascination het volgende:
Die Danny van Obese heeft een mooie vriendin gekregen, zeg.
pics?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:15 schreef Fascination het volgende:
Die Danny van Obese heeft een mooie vriendin gekregen, zeg.
Nee fat chick, ze wist meer over make-up dan ik. Niet dat dat moeilijk is, maar toch.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die kleding en hakjes gesprekken met een fat dude
Ze praatte zelfs over MAC Brushes.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee fat chick, ze wist meer over make-up dan ik. Niet dat dat moeilijk is, maar toch.
Echt he, pijnlijke zaak.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze praatte zelfs over MAC Brushes.
zal wel geen kernfysica zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik geloof je graagquote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt heel wat bij kijken hoor
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mac brushes?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietquote:
mijn moeder moest het me nota bene vertellenquote:
Nee, doeiquote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
Er heeft een ontmaskering plaatsgevonden?
Ik heb al jouw kloontjes gevondenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
Yes.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
Slaap zacht en bedankt voor je bijdrage deze dagquote:
JAWELquote:
Kut, ben ik er bij?quote:
Zou wat zijn als ik de echte tegen kom.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, jij nog met je foute negerfeestjes in Arnhem ofzo!
* Gillend wegrent inclusief spastische armbewegingenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAWELkusjekroel skittie on a leash.
kom hier bitchquote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gillend wegrent inclusief spastische armbewegingen
neequote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Dan ga ik nu in een hoekje huilen. Doei.
Auw, die ketting is te kortquote:
de echte neger?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik de echte tegen kom.
quote:
geef IP van juminelle eensquote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slaap zacht en bedankt voor je bijdrage deze dag
quote:
JOAAH.quote:
muwahahahaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw, die ketting is te kort
bio doet alles voor een blowjobquote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Can't do. Mods hebben geen toegang tot privégegevens.
Heb ik iets misdaan danquote:
Je mag er wel één openen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen reltopic in ONZ?. Lijkt me wel leuk.
.
Komt er nog een verhaal of...?
Juminelle is niet degene op de foto's die ze postte. That's it.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niets vanaf..
durf k nietquote:
Ik ben een brave 4 equote:
So madquote:
Terecht, wie weet of u t o pie daar naakt op staat ofzoquote:
Mag ik een koekje dan?quote:
Ik voel me zoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
Choco, kap met dat irritante gedoe man.
Ja, dat snap ik. Maar de ontdekking, het onderzoek, de ontmaskering... Dat is veel leuker dan zo'n zinnetje.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juminelle is niet degene op de foto's die ze postte. That's it.
To good to be truequote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juminelle is niet degene op de foto's die ze postte. That's it.
Had KB toen ook niet zo'n heel Sherlock topic, waarin alles ontrafeld werd, of hield het op bij de foto's van die echte chick toen?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar de ontdekking, het onderzoek, de ontmaskering... Dat is veel leuker dan zo'n zinnetje.
Maar ik moet het vorige topic nog even helemaal doorlezen, misschien hebben jullie dit al besproken..
Fixed.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Too good to be true![]()
Krentenbol 2.0?
Godzijdank nietquote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetgenomen op een bijzondere manier door 'haar'?
iddquote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht, wie weet of u t o pie daar naakt op staat ofzo
Zijn wel mensen die het weten volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar de ontdekking, het onderzoek, de ontmaskering... Dat is veel leuker dan zo'n zinnetje.
Maar ik moet het vorige topic nog even helemaal doorlezen, misschien hebben jullie dit al besproken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |