Hehe.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit dezelfde als die scene girl?
[ afbeelding ]
scene girl?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit dezelfde als die scene girl?
[ afbeelding ]
Ik zit mobiel en ik mag echt wel dingen vragen plus ik heb gister al een deel gelezenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom lees je nou niet gewoon alles terug ofzo. I.p.v. constant vragen te stellen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef Potloodvis het volgende:
Alleen heeft ze niet van die gaten in haar oren, maar de rest lijkt wel.
Die dikke die nu leider is van Noord-Korea.quote:
Kom maar bij mij, kunnen we lepeltje lepeltje uitrusten. <3quote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet echt nooit meer uitslapen, krijg er gigantische koppijn van.Of ik ben nog steeds in shock van gister. Dat kan ook.
Wat heb je gisteren gedaan dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet echt nooit meer uitslapen, krijg er gigantische koppijn van.Of ik ben nog steeds in shock van gister. Dat kan ook.
Oh de echte heet Kim... heeft die uberhaupt ooit hier gepost op FOK! ???quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die dikke die nu leider is van Noord-Korea.
Nee, Jumi is fake en heet eigenlijk Kim.
Haha, nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh de echte heet Kim... heeft die uberhaupt ooit hier gepost op FOK! ???
zieke mensen manquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nee.Was een vermomming van iemand anders.
Alsof jij je handen van mijn ass kan houden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, kunnen we lepeltje lepeltje uitrusten. <3
Echt he.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zieke mensen manecht compleet van de wereld.
Ze zat wel in de tc maar altijd zonder cam.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht ook dat CB e.d. haar allemaal al wel op TC hadden gezien enzo... dacht dat ze regelmatig webcamden.
daar gaat het heel vaak misquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht ook dat CB e.d. haar allemaal al wel op TC hadden gezien enzo... dacht dat ze regelmatig webcamden.
Dacht ik ook, maar niet dusquote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |