Niet de persoon achter de foto's die ze gebruikte in ieder geval. Het is niet duidelijk of ze een man was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat was dat van ynuhh ook alweer? Was toch ook een man? Totaal gemist ook.
Ik vond hem/haar toch maar vervelend dus opgerot staat netjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet de persoon achter de foto's die ze gebruikte in ieder geval. Het is niet duidelijk of ze een man was.
Nooit last van gehad, alhoewel 'het' een moraalridder was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond hem/haar toch maar vervelend dus opgerot staat netjes.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, alhoewel 'het' een moraalridder was.
Nu ik terug kijk was Jumi ook veel beter opgezet dan Ynuhh.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ynuhhh was echt overduidelijk fake. Jumi heeft echt zieke dingen gedaan.
Uiteraardquote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En alle mannen vlogen er op met hun hitsige praat.![]()
Die kwam wel ineens uit de lucht vallen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
ah Ziba is ontmaskerd? Ik had gisteren al een raar gevoel over haar. Iets met haar schrijfstijl, weet niet
Wie is ziba dan..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
ah Ziba is ontmaskerd? Ik had gisteren al een raar gevoel over haar. Iets met haar schrijfstijl, weet niet
Vind wel meevallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu ik terug kijk was Jumi ook veel beter opgezet dan Ynuhh.
nee jumi, of heb ik nog iets gemist?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
Zie TT.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
Ynuhh ben ik echt naar opzoek gegaan. Samen met bobby. Maar jumi is door ziba bij toeval ontdekt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:11 schreef Potloodvis het volgende:
Komen jullie er per ongeluk bij uit steeds?
Das achteraf vaker jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind wel meevallen.iedereen was zo van dat ze er veel meer aan gedaan heeft, maar het was eigenlijk superdoorzichtig.
Idd?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee jumi, of heb ik nog iets gemist?
Hadden jullie die foto van haar gezicht van vroeger bewaard? Via alleen het haar lijkt me moeilijk zoeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ynuhh ben ik echt naar opzoek gegaan. Samen met bobby. Maar jumi is door ziba bij toeval ontdekt.
Nee bij ynuhh had ik meer mind is blowm gevoel dan bij jumi. Omdat het kkdom is om iemand te klonen en dan dezelfde namen te gebruikenquote:
Her Ziba-senses were tingling.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ynuhh ben ik echt naar opzoek gegaan. Samen met bobby. Maar jumi is door ziba bij toeval ontdekt.
Namen kopiėren was wel de grootste fout die ze ooit gemaakt heeft.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind wel meevallen.iedereen was zo van dat ze er veel meer aan gedaan heeft, maar het was eigenlijk superdoorzichtig.
gisteren niet meegekregen? Die kwam ineens binnen zetten in de SCquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Ziba het volgende:
Tududududdududuududdu. Ontknopingen menson.
Gewoon even googlen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef wolvendagen het volgende:
Plus ynuhh had allemaal random pics van verschillende meisjes. Ontraceerbaar.
Snap dat ook niet goed. Vrienden van die gekopieerde personen zoeken zo iemand op FB en krijgen dan twee hits. Dan gaat er toch een alarm belletje rinkelen lijkt me..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Namen kopiėren was wel de grootste fout die ze ooit gemaakt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |