Ja. WD en Omar hebben contact gezocht.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:01 schreef Potloodvis het volgende:
Heeft iemand die Kim al ingeschakeld? Misschien kunnen we dan nog echt lachen.
Vooral die fake vriendenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah.
Ik kan even geen foto's vinden maar ik ga ervan uit dat niemand even die foto's die ze postte heeft nagetrokken aangezien ze op Facebook staan?
[..]
Dat is best wel ziek.![]()
Ja shitzooi, altijd als ik er even niet ben gebeurt er zoiets.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:01 schreef gianni61 het volgende:
de echte kim had ik gisteravond ook al gevonden, maar toen ben ik gaan trainen en heb ik alle commotie hier gemist
Kersje op de taart ja. Maar ik moet zeggen dat ik het gevoel van Ziba wel herken.quote:
Dat heb ik ook al. Ik had die van Ynuhh al gemist, en nu die van Jumi ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja shitzooi, altijd als ik er even niet ben gebeurt er zoiets.
Wat was dat van ynuhh ook alweer? Was toch ook een man? Totaal gemist ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al. Ik had die van Ynuhh al gemist, en nu die van Jumi ook.
ga een nieuwe zoeken danquote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al. Ik had die van Ynuhh al gemist, en nu die van Jumi ook.
En alle mannen vlogen er op met hun hitsige praat.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ynuhhh was echt overduidelijk fake. Jumi heeft echt zieke dingen gedaan.
Niet de persoon achter de foto's die ze gebruikte in ieder geval. Het is niet duidelijk of ze een man was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat was dat van ynuhh ook alweer? Was toch ook een man? Totaal gemist ook.
Ik vond hem/haar toch maar vervelend dus opgerot staat netjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet de persoon achter de foto's die ze gebruikte in ieder geval. Het is niet duidelijk of ze een man was.
Nooit last van gehad, alhoewel 'het' een moraalridder was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond hem/haar toch maar vervelend dus opgerot staat netjes.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, alhoewel 'het' een moraalridder was.
Nu ik terug kijk was Jumi ook veel beter opgezet dan Ynuhh.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ynuhhh was echt overduidelijk fake. Jumi heeft echt zieke dingen gedaan.
Uiteraardquote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En alle mannen vlogen er op met hun hitsige praat.![]()
Die kwam wel ineens uit de lucht vallen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
ah Ziba is ontmaskerd? Ik had gisteren al een raar gevoel over haar. Iets met haar schrijfstijl, weet niet
Wie is ziba dan..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef remi1986 het volgende:
ah Ziba is ontmaskerd? Ik had gisteren al een raar gevoel over haar. Iets met haar schrijfstijl, weet niet
Vind wel meevallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu ik terug kijk was Jumi ook veel beter opgezet dan Ynuhh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |