Die panzermaus tochquote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van User
Laten we deze gaan ontmaskeren.
Ja, okéquote:
ik kreeg link naar echte profiel van een mattie van haar en ik ging daarin zoeken, herkende die PF want die had jumi laten zien en zo geschiedde.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die panzermaus toch.
[..]
Ja, oké. maar ik wil weten hoe WD aan het echte account van haar is gekomen
Alsof ik dat wel weet. WD geeft niet al haar geheimpjes zomaar vrij.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die panzermaus toch.
[..]
Ja, oké. maar ik wil weten hoe WD aan het echte account van haar is gekomen
Een pf van jumi? ik snap t neitquote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik kreeg link naar echte profiel van een mattie van haar en ik ging daarin zoeken, herkende die PF want die had jumi laten zien en zo geschiedde.
Ziba is de ekte Jumi.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal ik Ziba ook maar gelijk ontmaskeren?
nee ziba wist dat die matties van jumi nep waren of zo en die had echt profiel gevonden van zo'n neppe mattie, dus ik ging bij die echte dus zoeken naar echte jumi snap jequote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een pf van jumi? ik snap t neit
ok love ya thanks xxquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ziba wist dat die matties van jumi nep waren of zo en die had echt profiel gevonden van zo'n neppe mattie, dus ik ging bij die echte dus zoeken naar echte jumi snap je
DOE EENS OP EEN SPECTACULAIRE WIJZE. Daarna ik jou.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal ik Ziba ook maar gelijk ontmaskeren?
En bedankt. Soso zeikerig post ik toch niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Ziba de persoon is achter Juminelle.
dat kan niet want die persoon moet irl vrienden zijn met echte jumiquote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Ziba de persoon is achter Juminelle.
Trok ook mijn aandacht, door een post in US.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van User
Laten we deze gaan ontmaskeren.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wel jumi
Dwc?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
En bedankt. Soso zeikerig post ik toch niet.
Misschien is zij dat wel?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat kan niet want die persoon moet irl vrienden zijn met echte jumi
Dat fotoboek trok wel meer aandachtquote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trok ook mijn aandacht, door een post in US.
Hm.
Ze zei So so, het is er.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
En bedankt. Soso zeikerig post ik toch niet.
Ok,quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
DOE EENS OP EEN SPECTACULAIRE WIJZE. Daarna ik jou.
Verdacht dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Of jij, kan ook. Je weet het niet.
Je mag wel in mij boren.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet in haar tunnels wil boren, lieve Ally.
Emimichquote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag wel in mij boren.
Maar oke, laten we on topic blijven. Deze ontrafeling voelt wel een beetje als die van die schaaknerd. Ben z'n naam toch kwijt
Je weet het niet, je weet het niet. Maar serieus: denk dat het een persoon is die ontzettend dichtbij haar staat, alles van haar weet en eigenlijk een soort van stalkt.quote:
Hmm dat deed jumi ook elke keerquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen kloon na 2 jaar zelf ontmaskeren?
kan pathologisch liegen niet meer aanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen kloon na 2 jaar zelf ontmaskeren?
Dat zei je zusje ook al. Heb het afgewezen, chronische herpes is erfelijk hoorde ik zo. Rare stories.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag wel in mij boren.
Maar oke, laten we on topic blijven. Deze ontrafeling voelt wel een beetje als die van die schaaknerd. Ben z'n naam toch kwijt
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar even serieus. Aangezien het iemand in haar persoonlijke omgeving zou moeten zijn. Ga naar de echte FB en check die Dominicaanse Republiek foto's. Ze staat daar vaak op de foto met zo'n halve gare chick die echt creepy overkomt, who knows?
Als iemand denkt dat die echt is snap je er echt nog geen bal vanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trok ook mijn aandacht, door een post in US.
Hm.
Hmm. Echt.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat deed jumi ook elke keer
Hahaha, flapoortje toch.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook al. Heb het afgewezen, chronische herpes is erfelijk hoorde ik zo. Rare stories.
ja wtf hebben we daar dan aan. als die op de foto staat weten we nog niks. hjbquote:
Heb je dan ook acute herpes?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja wtf hebben we daar dan aan. als die op de foto staat weten we nog niks. hjb
Die echte komt er wel achter als ze is ingelicht, als het een vriendin is (wat mij logisch lijkt) 'herkent' ze de schrijfstijl wel. Lijkt mij.quote:
incidentele herpes.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je dan ook acute herpes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |