so so hirlakquote:
Zij is al ingelicht, nu wachten. Zal morgen pas reageren denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die echte komt er wel achter als ze is ingelicht, als het een vriendin is (wat mij logisch lijkt) 'herkent' ze de schrijfstijl wel. Lijkt mij.
heb je de schrijfstijl van die kimberley gezien?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die echte komt er wel achter als ze is ingelicht, als het een vriendin is (wat mij logisch lijkt) 'herkent' ze de schrijfstijl wel. Lijkt mij.
jy moet huilen hequote:Op donderdag 6 september 2012 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
srs. bemoei niet. ik heb haar bericht gestuurd, zie wel of ze wat zegt
No, waar kan je dat zien dan? Op FB zie ik dat niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
heb je de schrijfstijl van die kimberley gezien?
Ze lijkt me niet zo slim
Het kanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als iemand denkt dat die echt is snap je er echt nog geen bal van
niet alles is voor iedereenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
No, waar kan je dat zien dan? Op FB zie ik dat niet.
Nee.quote:
die lockerz pagina dacht ikquote:Op donderdag 6 september 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
No, waar kan je dat zien dan? Op FB zie ik dat niet.
is van twee jaar geledenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die lockerz pagina dacht ik
ff kijken
Jij lijkt in jouw UI erg op Lieke van Lexmond.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gelukkig bn jy altyd daar vor my
jij op een puddingquote:Op donderdag 6 september 2012 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij lijkt in jouw UI erg op Lieke van Lexmond.
ik moet wel btje lagge om die echte FBquote:Op donderdag 6 september 2012 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gelukkig bn jy altyd daar vor my
ja ik stuurde bericht, dacht achteraf ook van die zal ook wel denken wat komt die gekke zweed nou praten met je hebt fakes ga zoeken of je weet wiequote:Op donderdag 6 september 2012 00:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik moet wel btje lagge om die echte FBzij zal ook wel denken wat een freakshow
Dan ga je toch lekker terug naar Turkije!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van de schrijfstijl hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
geft nie, kom wel goet hor, moet j evn aan wenne altydquote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van de schrijfstijl hier.
bffquote:
hahahahah zei zo ga weg met je hótteballer vieze ikeakastquote:Op donderdag 6 september 2012 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik stuurde bericht, dacht achteraf ook van die zal ook wel denken wat komt die gekke zweed nou praten met je hebt fakes ga zoeken of je weet wie
hahahahahaha bitchquote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahahah zei zo ga weg met je hótteballer vieze ikeakast
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
moest nog hardop lachen ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
alsof ik de hyves berichten van de oudste hier lees qua schrijfstijlquote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
nee man denk da ze nu zo beetj kyke is wie har kan fake van dei vriende. of ze hep ng nie gezien gwn. kan ook. mar dan stuurdt ze morgn wel berigt denk ik
Hyvesquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
alsof ik de hyves berichten van de oudste hier lees qua schrijfstijl
jumiquote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat dit nu over Jumi of over Heeftklauwen.Ik volg er niets van.
Niveau wat opkrikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |