SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 02-09-2012 22:47:12 ]Deathlift or Die.![]()
Alsof iemand hier tegen mijn buikdans-skills op kan
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gebruik van 'kanker'. Hirlak hypocriet.quote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is juist zo goed op FOK! zonder Vas.
Waarom is zij nou geband dan?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is ook aso.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gebruik van 'kanker'. Hirlak hypocriet.If not now, then when.![]()
Met kanker schelden is leuk als je 16 bent, ik ben het dan ook aan het afleren.If not now, then when.![]()
Maar wel gaar dat er dan wel gewoon moderators zijn die het ook doenquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sowieso is het onduidelijk op FOK! hoe ver MODS nou wel of niet mogen gaan. Weet niet of je laatst die post van Biogarde richting Ieel hebt gezien maar ik ging dood van het lachen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar wel gaar dat er dan wel gewoon moderators zijn die het ook doen
If not now, then when.![]()
Gebruik gewoon aids en tyfus.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Moest wel lachen, bij die docu over Magaluf slikten die jongeren ter preventie anti-soa (gewoon anti-biotica) pilletjes
Deathlift or Die.![]()
1 tegen 100, jongen weet antwoord op de meest idiote vragen maar weet niet dat een Divisie uit meer man bestaat dan een Bataljon en Peloton
#nooitcallofdutygespeeld
Nu, kom op met Studio Voetbal
Deathlift or Die.![]()
Die mensenquote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
1 tegen 100, jongen weet antwoord op de meest idiote vragen maar weet niet dat een Divisie uit meer man bestaat dan een Bataljon en Peloton
#nooitcallofdutygespeeld
Nu, kom op met Studio Voetbal
Wat ga je nu Studio Ajax kijkenzemmel
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
U mad cus we will be kampioenu? ***quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Die mensen
Wat ga je nu Studio Ajax kijkenzemmel
Deathlift or Die.![]()
Not sure if real.quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raar meisje trouwens.
Meisjes die hun buik volpompen
Ik vind het verdacht dat ze ineens een ander truitje aan heeft.![]()
Trouwens, wat is Van Persie toch een held
quote:Even heads up, dit is banwaardig he. Die man is overduidelijk naakt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Not sure if real.
Ik vind het verdacht dat ze ineens een ander truitje aan heeft.Deathlift or Die.![]()
Welnee, dat zijn gewoon gekleurde snoepjes.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
Even heads up, dit is banwaardig he. Die man is overduidelijk naakt.![]()
Probeer je mij nu de hele tijd een ban aan te smeren kutjong.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
Even heads up, dit is banwaardig he. Die man is overduidelijk naakt.If not now, then when.![]()
Ja, heb je eindelijk eens tijd om te trainen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer je mij nu de hele tijd een ban aan te smeren kutjong.
Deathlift or Die.![]()
Morgen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, heb je eindelijk eens tijd om te trainen.
[ afbeelding ]
altyd homeboiquote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
broertje als je geinjecteerd wilt worden geef me een app ok gr grIf not now, then when.![]()
ik weet het nietquote:
het kampioenschap zal weer in het zuiden zijnquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad cus we will be kampioenu? ***I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 01:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn
Deathlift or Die.![]()
Heerenveen! Fryslan boppe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je denkt toch niet echt dat ajax kampioen wordt dit jaar?quote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ajax kampioen wordt dit jaar?Deathlift or Die.![]()
Feyenoordquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die ken ik niet, lijkt me stug dat ze dan zomaar de Eredivisie winnenquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
het scheelt wel dat Ajax wel nog gewoon de eigenaar van hun stadion en de grond van het stadion zijn en alle opmerkingen over gemeentegeld dus totaal niet hypocriet zijn
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Voorbeeld student dit.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.If not now, then when.![]()
Had vorige week hetzelfdequote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.. Vandaag echter op tijd en goed opgelet
Dit had ik vorig semester bij mn projectbegeleider ook, kon niets meer goed bij hem doen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.Deathlift or Die.![]()
Eerste dag gelijk je broek uit en door het lokaal rennen in je halfnaakte asser.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Vaste rituelen op de HvA.quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Eerste dag gelijk je broek uit en door het lokaal rennen in je halfnaakte asser.Deathlift or Die.![]()
Doe je goedquote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Had vorige week hetzelfde. Vandaag echter op tijd en goed opgelet
![]()
Aan dat tweede kon ik ook vrij weinig doen. Wie bedenkt er dat het misschien wel slim is om een gast met een monotone stem in 105 minuten uit te laten leggen wat recht is en daarbij voorbeelden gebruikt als het stelen van 'meubies' in Habbo Hotel?
Hirlak rechtswetenschappen volgen terwijl de helft van die stof niets met mijn studie te maken heeft omdat ze daarbij geen onderscheid willen maken tussen rechten en criminologie.
En nu heb ik genoeg gezeurd want de zon schijnt en ik ga de rest van de avond doorbrengen in een hangmat terwijl ik mezelf bezat en ondertussen whiskey neat blijf
![]()
dwc gespotI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik al 48u krijg voor dick-in-a-pizzabox is dit zeker 2 weken waard.![]()
![]()
Gifjes van wise
D'r haar!!quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2de chick van rechts. Doe gewoon normaal ofzo. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]fucking fuck
![]()
Ik kan serieus niet hatenquote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Soulja Boy tell 'em. [ afbeelding ]. Kijk die chicks, kijk die bankrekening
.
Come at me CB.![]()
Opkijken tegen dit soort figurendWc ik had meer van je verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
Opkijken tegen dit soort figurendWc ik had meer van je verwacht.
Vind neerkijken op dit soort figuren toch een factor triester dan opkijken eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Kijk die hoofd.quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet haten. Kijk die chicks, kijk die bankrekening
.
Come at me CB.Jij leeft in een andere wereld volgens mij.
Hij: "Let's take a pic real quick, meet my at my Gulfstream G6 and fuck at the barquote:Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk die hoofd.Jij leeft in een andere wereld volgens mij.
"
Ik: "Baas"
Jullie: "Faalneger"
![]()
![]()
Sowieso is het een faalneger. Dat hij per se rijk is wilt niet gelijk zeggen dat het een baas is. Hij is héél toevallig in 2007 doorgebroken met het nummer "Crank that" wat ten eerste ook al een huil nummer is. Hij heeft helemaal geen succes behaald waarbij je kan zeggen "Dat heeft hij echt goed gedaan!", nee, hij heeft hele erge geluk gehad. Hij blijft gewoon hard falen, hoeveel geld die ook mag hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij: "Let's take a pic real quick, meet my at my Gulfstream G6 and fuck at the bar [ afbeelding ]"
Ik: "Baas"
Jullie: "Faalneger"
[ afbeelding ]
Ik kijk liever op naar mensen zoals Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Richard Branson, Elan Husk etc. etc. Dat zijn pas mensen tegen wie je kan opkijken, die daadwerkelijk iets bereikt hebben en de wereld verbeteren. Ik kijk zelfs nog meer op tegen Dagobert Duck dan tegen Soulja Boy.
Wat kun je leren van Soulja Boy, hoe je een broek niet moet dragen? Zulke mensen verdienen de rijkdom niet.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso is het een faalneger. Dat hij per se rijk is wilt niet gelijk zeggen dat het een baas is. Hij is héél toevallig in 2007 doorgebroken met het nummer "Crank that" wat ten eerste ook al een huil nummer is. Hij heeft helemaal geen succes behaald waarbij je kan zeggen "Dat heeft hij echt goed gedaan!", nee, hij heeft hele erge geluk gehad. Hij blijft gewoon hard falen, hoeveel geld die ook mag hebben.
Ik kijk liever op naar mensen zoals Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Richard Branson, Elan Husk etc. etc. Dat zijn pas mensen tegen wie je kan opkijken, die daadwerkelijk iets bereikt hebben en de wereld verbeteren. Ik kijk zelfs nog meer op tegen Dagobert Duck dan tegen Soulja Boy.
Wat kun je leren van Soulja Boy, hoe je een broek niet moet dragen? Zulke mensen verdienen de rijkdom niet.![]()
.
![]()
Miljonair worden met een ringtone van je single op je 16e of 17e is geen benoemenswaardige prestatie?quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso is het een faalneger. Dat hij per se rijk is wilt niet gelijk zeggen dat het een baas is. Hij is héél toevallig in 2007 doorgebroken met het nummer "Crank that" wat ten eerste ook al een huil nummer is. Hij heeft helemaal geen succes behaald waarbij je kan zeggen "Dat heeft hij echt goed gedaan!", nee, hij heeft hele erge geluk gehad. Hij blijft gewoon hard falen, hoeveel geld die ook mag hebben.
Ik kijk liever op naar mensen zoals Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Richard Branson, Elan Husk etc. etc. Dat zijn pas mensen tegen wie je kan opkijken, die daadwerkelijk iets bereikt hebben en de wereld verbeteren. Ik kijk zelfs nog meer op tegen Dagobert Duck dan tegen Soulja Boy.Deze discussie kunnen we oneindig herhalen, accepteer gewoon dat men pakweg de laatste 10 jaar vooral rap luistert voor de entertainment. Die doelgroep is gewoon groter, daarom krijgen ze ook zoveel shows elke week helemaal uitverkocht. Mensen op zoek naar een diepere betekenis of een intellectueel betoog of whatever in een rapnummer zijn gewoon een nichemarkt, meer niet
.
Dit filmpje ga je waarschijnlijk toch niet kijken, maar hier gaat Soulja Boy treffend in op Ice-T, die 'm disste omdat hij dus zogenaamd single-handed hiphop zou hebben gekilled.
"Last year (dit is dus in 2008 opgenomen) I was poor as fuck. I was in the ghetto. I wasn't born rich, I work had for this shit. You should be congratulating, you should be telling me "congratulations, get your money young brother".
![]()
Inderdaad, die mensenquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
goeien troll wel
Sowieso mensen die niet A$AP Mob luisteren.
Nee eigenlijk niet, maar laten we het relatief houden op dit moment, want wat ik een noemenswaardige prestatie vind is iets héél anders. Daarnaast accepteer ik het ook hoor, muziek is op zichzelf entertainment, maar fuck it, ik kan niet oordelen over jou.quote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Miljonair worden met een ringtone van je single op je 16e of 17e is geen benoemenswaardige prestatie?Deze discussie kunnen we oneindig herhalen, accepteer gewoon dat men pakweg de laatste 10 jaar vooral rap luistert voor de entertainment. Die doelgroep is gewoon groter, daarom krijgen ze ook zoveel shows elke week helemaal uitverkocht. Mensen op zoek naar een diepere betekenis of een intellectueel betoog of whatever in een rapnummer zijn gewoon een nichemarkt, meer niet
.
Dit filmpje ga je waarschijnlijk toch niet kijken, maar hier gaat Soulja Boy treffend in op Ice-T, die 'm disste omdat hij dus zogenaamd single-handed hiphop zou hebben gekilled.
"Last year (dit is dus in 2008 opgenomen) I was poor as fuck. I was in the ghetto. I wasn't born rich, I work had for this shit. You should be congratulating, you should be telling me "congratulations, get your money young brother".
Verder begrijp je hoop ik wel dat 80% van die doelgroep retarded as fuck is. Het is juist jammer dat échte muziek een nichemarkt is geworden in plaats van dat de 'grote' doelgroep naar deze crap is gaan luisteren.
Ik heb het filmpje juist wel gekeken omdat ik het graag wil zien. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben, het enige wat hij kan zeggen is "old ass nigga" en zijn meeloper vriendjes achter hem lachen knullig mee. Sommige dingen die hij zegt zijn wel waar, maar hij komt eerder over als iemand van 12.
Daarnaast was hij helemaal niet "poor as fuck", met zijn ma wel maar later niet. Hij verhuisde met zijn pa en ze hadden het prima voor elkaar en o.a. door zijn vaders geld kon hij een track opnemen.If not now, then when.![]()
Die scheiding die ietwat Duits aandoet doet het 'm, hè?quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat of vind?![]()
HAHAHAHA HEB JE HET NOU OVER ADOLF HITLER? #GODWINquote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die scheiding die ietwat Duits aandoet doet het 'm, hè?Deathlift or Die.![]()
Zijn prestatie is dus relatief groot, van een nobody tot bekende rapper/multimiljonair met slechts één single toen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar laten we het relatief houden op dit moment, want wat ik een noemenswaardige prestatie vind is iets héél anders. Daarnaast accepteer ik het ook hoor, muziek is op zichzelf entertainment, maar fuck it, ik kan niet oordelen over jou.
Verder begrijp je hoop ik wel dat 80% van die doelgroep retarded as fuck is. Het is juist jammer dat échte muziek een nichemarkt is geworden in plaats van dat de 'grote' doelgroep naar deze crap is gaan luisteren.
Ik heb het filmpje juist wel gekeken omdat ik het graag wil zien. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben, het enige wat hij kan zeggen is "old ass nigga" en zijn meeloper vriendjes achter hem lachen knullig mee. Sommige dingen die hij zegt zijn wel waar, maar hij komt eerder over als iemand van 12.
Daarnaast was hij helemaal niet "poor as fuck", met zijn ma wel maar later niet. Hij verhuisde met zijn pa en ze hadden het prima voor elkaar en o.a. door zijn vaders geld kon hij een track opnemen.
Van de meeste doelgroepen is 80% retarded as fuck, zo ook bij de komende verkiezingen. Zegt niet zoveel.
Hij is daar dus ook nog gewoon 17 hè, wat verwacht je. Daarnaast maakt hij z'n serieuze punt luisterbaar met wat humor. Zoals een echte artiest (of rapper, record producer, actor, and entrepreneur).
Daar hoef je niet rijk voor te zijn, heb jij trouwens inzicht in de financiële situatie van z'n ouders toentertijd?Je kan er vanuit gaan dat hij een factor armer was dan dat hij nu is.
Voor jou moet iemand de Nobelprijs winnen of een koninklijke onderscheiding krijgen voordat hij wat noemenswaardig heeft gepresteerd?![]()
![]()
Ik vind het echt niet mooi. Sommige zijn wel oke als de ene kant opgeschoren is en de ander halflang bijvoorbeeld, maar dit is te extreem, ene kant kaal en de ander superlang!quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat of vind?
Zou je het zelf doen??![]()
![]()
Nee, ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat of vind?Al had ze het wel moeten opscheren in plaats van helemaal wegscheren.
Ik had het meer over wat jij een prestatie vindt en wat ik een prestatie vind.quote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn prestatie is dus relatief groot, van een nobody tot bekende rapper/multimiljonair met slechts één single toen.
Van de meeste doelgroepen is 80% retarded as fuck, zo ook bij de komende verkiezingen. Zegt niet zoveel.
Hij is daar dus ook nog gewoon 17 hè, wat verwacht je. Daarnaast maakt hij z'n serieuze punt luisterbaar met wat humor. Zoals een echte artiest (of rapper, record producer, actor, and entrepreneur).
Daar hoef je niet rijk voor te zijn, heb jij trouwens inzicht in de financiële situatie van z'n ouders toentertijd?Je kan er vanuit gaan dat hij een factor armer was dan dat hij nu is.
Voor jou moet iemand de Nobelprijs winnen of een koninklijke onderscheiding krijgen voordat hij wat noemenswaardig heeft gepresteerd?
Het zegt precies wat we schrijven; retarded mensen.
Maar hij gedraagt zich als een 12-jarige.
Hoeft inderdaad niet nee, maar je moet wel wat geld hebben. Ze waren een middle tot high class family wat betekent dat je het wel redelijk voor elkaar hebt. Hij was dus niet "poor as fuck" zoals hij zelf zegt.
Nee hoor. Ik vind bijvoorbeeld het bedrijf dat Elan Husk opgericht heeft (Space X) een noemenswaardige prestatie. Het eerste succesvolle commerciële ruimtevaart bedrijf, daarnaast nog zijn bedrijf Tesla Motors en niet te vergeten Paypal. Maar zoals ik al zei, is het allemaal relatief.
Maar zoals jijzelf al zegt is dit een oneindige discussie, dus het is wel goed zo.If not now, then when.![]()
Okquote:Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had het meer over wat jij een prestatie vindt en wat ik een prestatie vind.
Het zegt precies wat we schrijven; retarded mensen.
Maar hij gedraagt zich als een 12-jarige.
Hoeft inderdaad niet nee, maar je moet wel wat geld hebben. Ze waren een middle tot high class family wat betekent dat je het wel redelijk voor elkaar hebt. Hij was dus niet "poor as fuck" zoals hij zelf zegt.
Nee hoor. Ik vind bijvoorbeeld het bedrijf dat Elan Husk opgericht heeft (Space X) een noemenswaardige prestatie. Het eerste succesvolle commerciële ruimtevaart bedrijf, daarnaast nog zijn bedrijf Tesla Motors en niet te vergeten Paypal. Maar zoals ik al zei, is het allemaal relatief.
Maar zoals jijzelf al zegt is dit een oneindige discussie, dus het is wel goed zo..
Tesla is baas inderdaad, vorig jaar laatste blok in m'n eentje project over gemaakt, 8 gehaald.
![]()
Tesla zelf is een kei grote baas. Ik heb hier een paar weken terug geld gedoneerd. Moet je maar eens lezen, is best interessant.quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok.
Tesla is baas inderdaad, vorig jaar laatste blok in m'n eentje project over gemaakt, 8 gehaald.
http://www.indiegogo.com/teslamuseum
http://theoatmeal.com/comics/tesla
Tesla Motors is ook baas, mooie auto's en helemaal elektrisch!
Tesla Motors doelde ik op inderdaad, d'r staat zo'n Roadster hier om de hoek, incl. eigen oplaadpuntquote:Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tesla zelf is een kei grote baas. Ik heb hier een paar weken terug geld gedoneerd. Moet je maar eens lezen, is best interessant.
http://www.indiegogo.com/teslamuseum
http://theoatmeal.com/comics/tesla
Tesla Motors is ook baas, mooie auto's en helemaal elektrisch!
[ afbeelding ]! Blader nu weer even dat project door, oprecht trots op m'n opgestelde sales- en accountplan voor Tesla
. Bij de feedback ook horen dat ze jouw project het beste van allemaal vond, terwijl jij het in je eentje hebt gefixt en de rest niet
.
![]()
Ah.quote:Op maandag 3 september 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tesla Motors doelde ik op inderdaad, d'r staat zo'n Roadster hier om de hoek, incl. eigen oplaadpunt! Blader nu weer even dat project door, oprecht trots op m'n opgestelde sales- en accountplan voor Tesla
. Bij de feedback ook horen dat ze jouw project het beste van allemaal vond, terwijl jij het in je eentje hebt gefixt en de rest niet
.
Dat is wel hard man.
Sowieso een dikke verbetering dat ze mooie elektrische auto's maken in plaats van die pauper dingen.
Goed bezig.Ik vind in je eentje werken sowieso beter dan in een groep werken. Ik ben te perfectionistisch en de keren dat ik in groepjes werkte moest ik hun shit verbeteren.
Onwetende.quote:Op maandag 3 september 2012 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
Alleen maar omdat hij Servische roots had he vieze nationalist.
Jezus man, dat is echt niet mooi meerquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor Etha.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jullie weten niet.
Deze doet sowieso bench presses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Deze is perfect voor dit moment.quote:Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Thanks Yuri, je verpest ons moment weer.
Die van Nalden?quote:Op maandag 3 september 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tesla Motors doelde ik op inderdaad, d'r staat zo'n Roadster hier om de hoek, incl. eigen oplaadpunt! Blader nu weer even dat project door, oprecht trots op m'n opgestelde sales- en accountplan voor Tesla
.
Jawel, je keek.![]()
R.I.P
Hartaanval dacht ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
54 jaar he. Waar is hij nou aan overleden?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
had ie tijdje terug ja, niet van hersteld blijkbaarquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)se-voetbalwereld.htm
Hebben mensen geen fatsoen meer tegenwoordig?
Je gaat Arjan Swinkels toch ook niet bedreigen als Willem 2 degradeert
Dit moet ook wel de meest ongelukkige voetballer ter wereld zijn
Deathlift or Die.![]()
Wat 'n malloten.
Arjan Swinkels. Antiheld pursang
Arjan Swinkels, de man die het altijd voor elkaar krijgt onterecht rood te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef ThaTim het volgende:
Wat 'n malloten.
Arjan Swinkels. Antiheld pursang
![]()
Deathlift or Die.![]()
En topscoorder eigen doelpunten zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Arjan Swinkels, de man die het altijd voor elkaar krijgt onterecht rood te krijgen.![]()
Zojuist een Chinees kindje aan een hondenriem gezien welke wordt vastgehouden door haar moeder
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist een Chinees kindje aan een hondenriem gezien welke wordt vastgehouden door haar moederfoto gemaakt?
Leuk he die grote stad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist een Chinees kindje aan een hondenriem gezien welke wordt vastgehouden door haar moederDeathlift or Die.![]()
Het was in Arnhemquote:
Nee, ze liep voorbij toen ik in de bus zat.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Was vandaag deze man
Rustig aan, was eerste werkcollege.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haha ik doe hbo tokquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Rustig aan, was eerste werkcollege.Deathlift or Die.![]()
moet kunnen jweetzquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hbo
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zal ik even je Corpus fibula palperen?quote:![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik even je Corpus fibula palperen?![]()
next level dirty talk
![]()
Overmorgen na onze dag tot fucking 18:30quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Al in die houten kroeg geweest bij Holendrecht?![]()
![]()
Nice, ik moet morgen ook tot 18:30quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen na onze dag tot fucking 18:30![]()
![]()
heerlijke tijden
Deathlift or Die.![]()
Overmorgen vrij. Kusjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Overmorgen na onze dag tot fucking 18:30![]()
Vanaf volgende week bijna elke woensdag vrij. Klapjes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat ene uurtje dat ik woensdag en vrijdag op de uni zit om half 2 overleef ik wel. Op vrijdagmorgen niet brak colleges hoeven te volgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Vanaf volgende week bijna elke woensdag vrij. Klapjes.
Mensen uit mijn oefengroep zitten mij nu te pushen om "vertegenwoordiger" te zijn voor bij het "convent" omdat ik een grote mond heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ene uurtje dat ik woensdag en vrijdag op de uni zit om half 2 overleef ik wel. Op vrijdagmorgen niet brak colleges hoeven te volgenKan ik lekker op mijn vrije dag naar school komen om te praten en te klagen over poep.
Levert wel een studiepunt op though.
Voor één dag? Gewoon doen. Werkt uiteindelijk wel in je voordeel plus je hebt al een studiepunt binnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen uit mijn oefengroep zitten mij nu te pushen om "vertegenwoordiger" te zijn voor bij het "convent" omdat ik een grote mond heb.Kan ik lekker op mijn vrije dag naar school komen om te praten en te klagen over poep.
Levert wel een studiepunt op though.![]()
En stiekem kan je daarna ook profiteren van de mensen uit je oefengroep omdat je hun ass gesaved hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Werd toevallig vandaag nog bij hoorcollege gebruikt als voorbeeld voor ontwikkelingen binnen de fysiotherapie. En of het ook daadwerkelijk werkte was nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
ewa cb kan jy ff kinesiotape voor me rause ok gr grThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Placebo effectquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Werd toevallig vandaag nog bij hoorcollege gebruikt als voorbeeld voor ontwikkelingen binnen de fysiotherapie. En of het ook daadwerkelijk werkte was nog maar de vraag.![]()
Space Jam praktijken.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik moet eerlijk zeggen dat het zeer veel stress van m'n knie afhaalt. Of het herstellend werkt betwijfel ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Werd toevallig vandaag nog bij hoorcollege gebruikt als voorbeeld voor ontwikkelingen binnen de fysiotherapie. En of het ook daadwerkelijk werkte was nog maar de vraag.Tijdens leg-day en wedstrijden is het wel lekker in ieder geval.
Deathlift or Die.![]()
In dat geval kom ik zo meteen naar je huis toe. Zal JB meeslepen zodat zij het in de toekomst bij je kan doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het zeer veel stress van m'n knie afhaalt. Of het herstellend werkt betwijfel ikTijdens leg-day en wedstrijden is het wel lekker in ieder geval.
quote:Teeven wil met Amsterdam in overleg over wietpas
Er komt een wietpas in Amsterdam, maar de invoering daarvan gaat in overleg met lokaal bestuur. Dat heeft staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) dinsdag gezegd in het AT5-programma Amsterdam Kiest.
Teeven was niet erg duidelijk in zijn toelichting. Volgens de VVD'er staat sinds dit jaar in het verkiezingsprogramma van de partij opgenomen dat de invoering van de wietpas aangepast wordt aan lokale wensen. De oud-officier van justitie zei dat onder meer gepraat kan worden over de fases van invoering, de afstand van coffeeshops tot scholen en de hoeveelheid coffeeshops.
Dat Amsterdam zich met burgemeester Eberhard Van der Laan (PvdA) en de gemeenteraad fel tegenstander toont van de wietpas, lijkt Teeven niet te deren. Volgens hem komt de pas er sowieso in de hoofdstad, omdat 'de invoering van de wietpas rijksbeleid is'.
Op 1 mei werd de wietpas in de drie zuidelijke provincies ingevoerd, wat de straathandel in softdrugs heeft doen opleven. De landelijke invoering van het 'lidmaatschap' van coffeeshops voor Nederlanders staat gepland voor 1 januari.
Teeven wil met Amsterdam in overleg over wietpas
VVD
Fret Teefjes![]()
Beleidsmakers in Nederland![]()
![]()
Zelfs op de FPzijn de reacties eensgezind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwplannen maken op de peuterschool, ik deed het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wilde zindelijkheidstrainingzeggen, totdat ik spoiler zag.
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwplannen maken op de peuterschool, ik deed het.Hahah prima dagactiviteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ongelooflijk dat een man namens een conservatief-liberalistische partij dit wil doorvoerenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VVD
Fret Teefjes![]()
Beleidsmakers in Nederland![]()
![]()
Zelfs op de FPzijn de reacties eensgezind
![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Drugs are bad mkay?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
Oh, ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oud, heb het tig keer voorbij zien komenIf not now, then when.![]()
The 50 Hottest Kim Kardashian Pictures
http://bleacherreport.com(...)-kardashian-pictures
Klikken op 'next'.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik me bijna laten brainwashen door de media. Wat een prachtwijf
.
![]()
Ik zou haar gewoon keihard doen hoorquote:
Ik jou ookquote:Op woensdag 5 september 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon keihard doen hoor.
Oh wacht.
![]()
![]()
Das arschschluss.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik trapte er inquote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik jou ook.
Oh wacht.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Wel fucking baas, alleen niet praktischquote:.
"Hoe is het!"
- Ja, top man
"Dafuq heb jij op je vinger?"
-![]()
![]()
Mystikal (Feat. Birdman, Jae Millz & Detail) - One Night
http://www.worldstarhipho(...)wshhbDsUnVc56893jLtU
Wat is Mystikal die bij YMCMB heeft gesigned een spange combo. Oude Mystikal-rijms op dikke beats
.
![]()
Ai ai jumi![]()
Dat shit cray.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zagen niet veel mensen aankomen volgens mij
Er is nu op FB een heuse manhunt gaande.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef ThaTim het volgende:
Zagen niet veel mensen aankomen volgens mij.
![]()
Of spreek ik alleen voor mezelf?quote:
Hey Ally bb. Waar moet ik zijn in Breda qua uitgaan? Mensen willen me meenemen, maar geen idee of zij fatsoenlijke smaak hebben.quote:full stops and exclamation marks![]()
o
[ Bericht 99% gewijzigd door ThaTim op 05-09-2012 23:28:24 ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Check KLBSC maar.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Shit gaat nog veel dieper.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja true, maar om het even makkelijk te maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit gaat nog veel dieper.All good things are wild and free.![]()
eh dushiquote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey Ally bb. Waar moet ik zijn in Breda qua uitgaan? Mensen willen me meenemen, maar geen idee of zij fatsoenlijke smaak hebben.. Hmmm. ik vind alles wel matigjes en heel erg op studenten georiënteerd. Na 02:00 is de Nachtwacht wel leuk. En daarvoor kun je naar de Liquid gaan voor leeftijdsgenoten, of 1 zo'n kroeg waar alle negers komen voor R&B en Salsa. Maar daar ben ik even de naam van kwijt. En als je gewoon met de stroom mee wilt gaan moet je naar Kerkplein of Dependance.
![]()
Op fok is niet alles te vinden. Althans niet in details.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand een link waar het begon, very pretty please?All good things are wild and free.![]()
Kom op met die sappige verhalen dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op fok is niet alles te vinden. Althans niet in details.If not now, then when.![]()
Teveel om uit te leggen, misschien iemand anders die zin heeft om het te posten. Ik heb er gewoon buikpijn van. Zo ziek, shit.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op met die sappige verhalen dan.
All good things are wild and free.![]()
Sowieso is het sick ja. Had ik echt nooit verwacht.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teveel om uit te leggen, misschien iemand anders die zin heeft om het te posten. Ik heb er gewoon buikpijn van. Zo ziek, shit.
Aight, ik zal eens kijken wat zij voorstellen en of dat in die richting is. Dank je.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
eh dushi. Hmmm. ik vind alles wel matigjes en heel erg op studenten georiënteerd. Na 02:00 is de Nachtwacht wel leuk. En daarvoor kun je naar de Liquid gaan voor leeftijdsgenoten, of 1 zo'n kroeg waar alle negers komen voor R&B en Salsa. Maar daar ben ik even de naam van kwijt. En als je gewoon met de stroom mee wilt gaan moet je naar Kerkplein of Dependance.
full stops and exclamation marks![]()
Maar serieus geen enkele clue?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teveel om uit te leggen, misschien iemand anders die zin heeft om het te posten. Ik heb er gewoon buikpijn van. Zo ziek, shit.![]()
Fake.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan toch niet, en al die vrienden van haar op FB dan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar die Aron dan? Ze staat daar ook mee op foto's, is hij dan ook nep?quote:
Allemaal 1 voor 1 aangemaakt. Dus iemand die iets op haar fb plaatste was ze blijkbaar zelf.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan toch niet, en al die vrienden van haar op FB dan?All good things are wild and free.![]()
Dat zijn allemaal foto's van de echte persoon. die zijn genakt van instagram/fb van de echte "Jumi"quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar die Aron dan ofzo? Ze staat daar ook mee op foto's, is hij dan ook nep?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Shit gaat diep man.
Wie is die Ziba dan en wie kwam er überhaupt als eerste achter?If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal foto's van de echte persoon. die zijn genakt van instagram/fb van de echte "Jumi"![]()
![]()
Nu snap ik ook waarom Tli en Jumi überhaupt nooit gemeet hebben en waarom 'Jumi' altijd zei dat ze uitging terwijl ze nog op FOK! was.
Ja ze wou echt nooit meeten enzo. Dacht maybe is ze nog bang ofzo, want ja we blijven toch fokkersquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu snap ik ook waarom Tli en Jumi überhaupt nooit gemeet hebben en waarom 'Jumi' altijd zei dat ze uitging terwijl ze nog op FOK! was.
Vandaag had ze wodka woensdag, hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu snap ik ook waarom Tli en Jumi überhaupt nooit gemeet hebben en waarom 'Jumi' altijd zei dat ze uitging terwijl ze nog op FOK! was..
![]()
Deze persoon is echt zwaar psychisch gestoord. Ik denk dat Vas nu ook wel zou balen dat ze geband is.
Die foto dat ze int dorp van tli was en 'vergat' wat te zeggen
Zij niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Sinji het volgende:
Hadden we niet een keer gevideochat met z'n allen?
Ik verheugde me nog wel op een Moluks feestdiner.
Jumi is nooit op tiny geweest.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Sinji het volgende:
Hadden we niet een keer gevideochat met z'n allen?If not now, then when.![]()
En ik zou nog een keer kreeft voor haar voorbereidenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zij niet.
Ik verheugde me nog wel op een Moluks feestdiner.![]()
Ohja! Ze was gewoon paar honderd meter bij me vandaag, zo vreemd. Mja ze was met vriendinnen daar dus dan zoek je er niets achter. Ik ontmoet ook niet graag fokkers als ik met vriendinnen benquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef ThaTim het volgende:
Die foto dat ze int dorp van tli was en 'vergat' wat te zeggen
Omdat ik zo aardig ben zal ik je troosten en die kreeft voor haar in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:57 schreef Sinji het volgende:
En ik zou nog een keer kreeft voor haar voorbereidenfull stops and exclamation marks![]()
Ja hoor.quote:![]()
Hup hup.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:00 schreef Ziba het volgende:
Oke, ik maak een samenvatting en dan ook geen vragen meer.If not now, then when.![]()
Maar de eckte Jumi loopt dus wel ergens rond..
Fuck it, ik ga die kreeft sowieso maken voor Jumi. Sorry krio![]()
Nigger dat hele leven van die echte Jumi is gewoon gekopieerd door "onze" jumi.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Sinji het volgende:
Fuck it, ik ga die kreeft sowieso maken voor Jumi. Sorry krio
Wel grappig dat die persoon waarschijnlijk vlak bij Vas woont nuIk wil der niet bangmaken ofzo ik weet dat je mee leest, Vasje
Deathlift or Die.![]()
No worries, ik steun je in deze kwestie.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Sinji het volgende:
Fuck it, ik ga die kreeft sowieso maken voor Jumi. Sorry krio
Dat bedoel ik. Ik ga gewoon kreeft maken voor die Jumi (die mij dus niet kent en waarschijnlijk de politie gaat bellen)quote:Op donderdag 6 september 2012 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger dat hele leven van die echte Jumi is gewoon gekopieerd door "onze" jumi.![]()
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.![]()
En wie de neuk ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.![]()
![]()
Och, das ook allang bekend.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En wie de neuk ben jij eigenlijk?![]()
de echte jumi is een stuk minder classy. Niet dat dat per se negatief is.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ga gewoon kreeft maken voor die Jumi (die mij dus niet kent en waarschijnlijk de politie gaat bellen)The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat bedoel je precies met "wolvendagen achter het meisje haar echte account"?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.If not now, then when.![]()
Die vond het echte Facebook account van het meisje waar Juminelle alles van pakte.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "wolvendagen achter het meisje haar echte account"?![]()
wolvendagen kwam achter de account van de echte jumiquote:Op donderdag 6 september 2012 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "wolvendagen achter het meisje haar echte account"?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Aha! Dus er is kans dat ze níet de politie gaat bellen?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
de echte jumi is een stuk minder classy. Niet dat dat per se negatief is.![]()
![]()
God dit is vrij triest/ziek, die persoon heeft zelfs een tumblr, een mijnalbum met ontelbaar vakantiefoto's en weet ik veel wat van der gemaakt.Deathlift or Die.![]()
de echte fb heeft meer foto'squote:Op donderdag 6 september 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
de echte jumi is een stuk minder classy. Niet dat dat per se negatief is.
Maar wat nou als de echte Jumi gewoon nep-Jumi-accounts maakte om zodoende niet teveel privé shit te delen?If not now, then when.![]()
Ojaa, fak man. Die vakantiekiekjes..quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef Ethanolic het volgende:
God dit is vrij triest/ziek, die persoon heeft zelfs een tumblr, een mijnalbum met ontelbaar vakantiefoto's en weet ik veel wat van der gemaakt.![]()
Volgens Meloewa was jij verliefd op haar. Moet een flinke domper zijnzeker.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat nou als Ziba gewoon al die accounts heeft gemaakt?![]()
Ik heb Meloewa in haar mondje geneukt, was ook erg lekker.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens Meloewa was jij verliefd op haar. Moet een flinke domper zijnzeker.If not now, then when.![]()
Zelfs der woonplaats enzo heeft die persoon gebruikt. En dat fucking zusjequote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ojaa, fak man. Die vakantiekiekjes..![]()
Deathlift or Die.![]()
Nigger, ALLES is gebruikt. Woonplaatsen, vrienden, vakanties, alles.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat zusje, broeder, dat zusjequote:Op donderdag 6 september 2012 00:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Nigger, ALLES is gebruikt. Woonplaatsen, vrienden, vakanties, alles.Hoe sick in je kop ben je dan
Of nichtje of whatever
Deathlift or Die.![]()
Wat was dat dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zusje, broeder, dat zusjeHoe sick in je kop ben je dan
![]()
met betrekking tot de echte, inhoudsloze Jumi.quote:
Gehele levensverhalen zijn nagebootst.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die persoon postte pics van dat kind dat als 'zus' staat op der facebook en wat ze met der aan het doen was. Maar volgens mij had ze het dan meestal over der nichtje?quote:Deathlift or Die.![]()
Misschien heeft ze echt een tweede account gemaakt inclusief 23 accounts erbij. Het lijk allemaal zo echt zo.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:20 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft de fake FB van Jumi voor me?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo gestoord.
https://www.facebook.com/kimberley.latupeirissaIf not now, then when.![]()
Het zou mij niets verbazen als het die vriendin is die samen met de echte Jumi op foto's staat in de Dominicaanse Republiek. Je ziet haar ook kijken van "fuck my life", ze krijgt dezelfde aandacht niet.If not now, then when.![]()
wat nou als er maar 3 mensen zijn op FOK!, jij, ik en iemand die heel veel accounts heeftWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
wat nou als er maar 3 mensen zijn op FOK!, jij, ik en iemand die heel veel accounts heeftThere is a time of cumming and going.![]()
Achter tong80 zitten alleen al 9 personen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
wat nou als er maar 3 mensen zijn op FOK!, jij, ik en iemand die heel veel accounts heeftIf not now, then when.![]()
Doe linken dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:30 schreef Ethanolic het volgende:
Zal die pic van d'r ass op Tumblr dan ook van de echte jumi zijn?If not now, then when.![]()
![]()
...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:30 schreef Snowbells het volgende:
Wie doet nou zoietsnu ben ik ook benieuwd wie degene is die alles kopieerde.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Ditquote:Op donderdag 6 september 2012 00:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Al die foto's in 'Wat draag jij vandaag'![]()
maar wie is dat mens nu danken haar eigenlijk neit
Women with dicks and weak men with vaginas.
Wat doen al die ONZ prutsers hier?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hequote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat doen al die ONZ prutsers hier?![]()
![]()
Die skere Dimens ook altijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er werd een link gepost in PUBThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja doe even, iemand. Kan zij hier mee gaan posten. Deed de echte Kb ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is de ekte eigenlijk al ingelicht?
Al gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja doe even, iemand. Kan zij hier mee gaan posten. Deed de echte Kb ook.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar even serieus. Aangezien het iemand in haar persoonlijke omgeving zou moeten zijn. Ga naar de echte FB en check die Dominicaanse Republiek foto's. Ze staat daar vaak op de foto met zo'n halve gare chick die echt creepy overkomt, who knows?If not now, then when.![]()
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja doe even, iemand. Kan zij hier mee gaan posten. Deed de echte Kb ook.All good things are wild and free.![]()
Tli ken jij eigenlijk niemand die zij ook kent ofzo? Als je bij dr echte profiel kijkt? Lijkt me zo raar dat jullie zo veel hetzelfde deden enzo en geen gemeenschappelijke vrienden hebben oid.Deathlift or Die.![]()
quote:And now we wait.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Nee al gekeken, wel bekende gezichten maar niet echt vrienden/kennissen ofzo. Wel iemand waar ik ooit mee gezoend heb tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Ethanolic het volgende:
Tli ken jij eigenlijk niemand die zij ook kent ofzo? Als je bij dr echte profiel kijkt? Lijkt me zo raar dat jullie zo veel hetzelfde deden enzo en geen gemeenschappelijke vrienden hebben oid.![]()
Welke KB hebben jullie t eigenlijk over?
Te stoned, die heeft het volgende week pas door.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Sinji het volgende:
Is dWc dede door de shock? Waar blijft die gekKrentenbol.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:38 schreef ThaTim het volgende:
En nu opbiechten, wie heeft er een closeup van z'n lul naar Jumi geDMed.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
sletjequote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee al gekeken, wel bekende gezichten maar niet echt vrienden/kennissen ofzo. Wel iemand waar ik ooit mee gezoend heb tijdens uitgaan.
Kontbroekzak.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:38 schreef ThaTim het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: