Gehele levensverhalen zijn nagebootst.quote:
Die persoon postte pics van dat kind dat als 'zus' staat op der facebook en wat ze met der aan het doen was. Maar volgens mij had ze het dan meestal over der nichtje?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:20 schreef Sinji het volgende:
Wie heeft de fake FB van Jumi voor me?
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo gestoord.
https://www.facebook.com/kimberley.latupeirissa
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
wat nou als er maar 3 mensen zijn op FOK!, jij, ik en iemand die heel veel accounts heeft
Achter tong80 zitten alleen al 9 personen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
wat nou als er maar 3 mensen zijn op FOK!, jij, ik en iemand die heel veel accounts heeft
Doe linken dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:30 schreef Ethanolic het volgende:
Zal die pic van d'r ass op Tumblr dan ook van de echte jumi zijn?
...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:30 schreef Snowbells het volgende:
Wie doet nou zoietsnu ben ik ook benieuwd wie degene is die alles kopieerde.
Ditquote:Op donderdag 6 september 2012 00:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Al die foto's in 'Wat draag jij vandaag'
Hequote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat doen al die ONZ prutsers hier?
Die skere Dimens ook altijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er werd een link gepost in PUB
Ja doe even, iemand. Kan zij hier mee gaan posten. Deed de echte Kb ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is de ekte eigenlijk al ingelicht?
Al gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja doe even, iemand. Kan zij hier mee gaan posten. Deed de echte Kb ook.
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja doe even, iemand. Kan zij hier mee gaan posten. Deed de echte Kb ook.
quote:
And now we wait.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nee al gekeken, wel bekende gezichten maar niet echt vrienden/kennissen ofzo. Wel iemand waar ik ooit mee gezoend heb tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Ethanolic het volgende:
Tli ken jij eigenlijk niemand die zij ook kent ofzo? Als je bij dr echte profiel kijkt? Lijkt me zo raar dat jullie zo veel hetzelfde deden enzo en geen gemeenschappelijke vrienden hebben oid.
Te stoned, die heeft het volgende week pas door.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Sinji het volgende:
Is dWc dede door de shock? Waar blijft die gek
Krentenbol.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:38 schreef ThaTim het volgende:
Welke KB hebben jullie t eigenlijk over?
sletjequote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee al gekeken, wel bekende gezichten maar niet echt vrienden/kennissen ofzo. Wel iemand waar ik ooit mee gezoend heb tijdens uitgaan.![]()
Kontbroekzak.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:38 schreef ThaTim het volgende:
Welke KB hebben jullie t eigenlijk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |