eh dushiquote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey Ally bb. Waar moet ik zijn in Breda qua uitgaan? Mensen willen me meenemen, maar geen idee of zij fatsoenlijke smaak hebben.
Op fok is niet alles te vinden. Althans niet in details.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand een link waar het begon, very pretty please?
Kom op met die sappige verhalen dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op fok is niet alles te vinden. Althans niet in details.
Teveel om uit te leggen, misschien iemand anders die zin heeft om het te posten. Ik heb er gewoon buikpijn van. Zo ziek, shit.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op met die sappige verhalen dan.
Sowieso is het sick ja. Had ik echt nooit verwacht.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teveel om uit te leggen, misschien iemand anders die zin heeft om het te posten. Ik heb er gewoon buikpijn van. Zo ziek, shit.
Aight, ik zal eens kijken wat zij voorstellen en of dat in die richting is. Dank je.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
eh dushi. Hmmm. ik vind alles wel matigjes en heel erg op studenten georiënteerd. Na 02:00 is de Nachtwacht wel leuk. En daarvoor kun je naar de Liquid gaan voor leeftijdsgenoten, of 1 zo'n kroeg waar alle negers komen voor R&B en Salsa. Maar daar ben ik even de naam van kwijt. En als je gewoon met de stroom mee wilt gaan moet je naar Kerkplein of Dependance.
Maar serieus geen enkele clue?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teveel om uit te leggen, misschien iemand anders die zin heeft om het te posten. Ik heb er gewoon buikpijn van. Zo ziek, shit.
Fake.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan toch niet, en al die vrienden van haar op FB dan?
Maar die Aron dan? Ze staat daar ook mee op foto's, is hij dan ook nep?quote:
Allemaal 1 voor 1 aangemaakt. Dus iemand die iets op haar fb plaatste was ze blijkbaar zelf.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan toch niet, en al die vrienden van haar op FB dan?
Dat zijn allemaal foto's van de echte persoon. die zijn genakt van instagram/fb van de echte "Jumi"quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar die Aron dan ofzo? Ze staat daar ook mee op foto's, is hij dan ook nep?
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal foto's van de echte persoon. die zijn genakt van instagram/fb van de echte "Jumi"
Ja ze wou echt nooit meeten enzo. Dacht maybe is ze nog bang ofzo, want ja we blijven toch fokkersquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu snap ik ook waarom Tli en Jumi überhaupt nooit gemeet hebben en waarom 'Jumi' altijd zei dat ze uitging terwijl ze nog op FOK! was.
Vandaag had ze wodka woensdag, hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu snap ik ook waarom Tli en Jumi überhaupt nooit gemeet hebben en waarom 'Jumi' altijd zei dat ze uitging terwijl ze nog op FOK! was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |