Na een mooie zomerse zondag eindig ik natuurlijk achter de computer met het FOK! forum op mijn beeldscherm.
Nu is het zo dat ik op een gegeven moment de topics op FOK! wel een beetje gezien heb. Als dat gebeurd dan switch ik over naar facebook en zodra ik facebook gecheckt heb ga ik naar YouTube. Dit is dan ook mijn standaard internet rondje. Op school surf ik nog naar NU, Dumpert en overige sites.
Ik kom dus net op YouTube en ik zat op een ander account waardoor je bovenin de melding krijgt dat je nog niet geabonneerd bent op YouTube channels, en wellicht dat je daar zin in hebt. Ik zag daar wat bekende channels staan zoals de HodgeTwins

en overige. Maar toen ik een zwangere buik zag werd ik natuurlijk nieuwsgierig aangezien ik een stijfje krijg van zwangere vrouwen.
Wat bleek, het was geen channel van een zwangere vrouw maar het was gewoon een meisje die het leuk vindt om haar buik zo opgeblazen mogelijk te maken. Nu denk je wel dat je ondertussen alles gezien hebt op het internet, van het meest vieze naar het meest extreme maar dit vond ik toch echt apart.
Hier één van de filmpjes die zei op YouTube geplaatst heeft:
en normaal ziet zij er zo uit:
Ik weet nu niet wat ik hier van moet denken ongeacht de reden dat ik een halve stijfje kreeg.