Zij niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Sinji het volgende:
Hadden we niet een keer gevideochat met z'n allen?
Jumi is nooit op tiny geweest.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Sinji het volgende:
Hadden we niet een keer gevideochat met z'n allen?
En ik zou nog een keer kreeft voor haar voorbereidenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zij niet.
Ik verheugde me nog wel op een Moluks feestdiner.
Ohja! Ze was gewoon paar honderd meter bij me vandaag, zo vreemd. Mja ze was met vriendinnen daar dus dan zoek je er niets achter. Ik ontmoet ook niet graag fokkers als ik met vriendinnen benquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef ThaTim het volgende:
Die foto dat ze int dorp van tli was en 'vergat' wat te zeggen
Omdat ik zo aardig ben zal ik je troosten en die kreeft voor haar in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:57 schreef Sinji het volgende:
En ik zou nog een keer kreeft voor haar voorbereiden
Ja hoor.quote:
Hup hup.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:00 schreef Ziba het volgende:
Oke, ik maak een samenvatting en dan ook geen vragen meer.
Nigger dat hele leven van die echte Jumi is gewoon gekopieerd door "onze" jumi.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Sinji het volgende:
Maar de eckte Jumi loopt dus wel ergens rond..
Fuck it, ik ga die kreeft sowieso maken voor Jumi. Sorry krio
No worries, ik steun je in deze kwestie.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Sinji het volgende:
Maar de eckte Jumi loopt dus wel ergens rond..
Fuck it, ik ga die kreeft sowieso maken voor Jumi. Sorry krio
Dat bedoel ik. Ik ga gewoon kreeft maken voor die Jumi (die mij dus niet kent en waarschijnlijk de politie gaat bellen)quote:Op donderdag 6 september 2012 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger dat hele leven van die echte Jumi is gewoon gekopieerd door "onze" jumi.
En wie de neuk ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |