Shit en ik ben ook echt precies na die post vertrokken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteren niet meegekregen? Die kwam ineens binnen zetten in de SC
[..]
Achteraf gezien is het wel tof eigenlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:
Mag ik ook een beetje de spanning opbouwen Remi. Jullie zaten mij allemaal de grond in te boren toen ik dat zei en dat ik op moest ankeren enzo. Vond het wel leuk.
Tineye?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat probeerde ik net ook met die scene girl, maar daar is niets van te vinden.
ik niet, ik heb één keer eenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:
Mag ik ook een beetje de spanning opbouwen Remi. Jullie zaten mij allemaal de grond in te boren toen ik dat zei en dat ik op moest ankeren enzo. Vond het wel leuk.
Is ook pas 's avonds gebeurd allemaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Shit en ik ben ook echt precies na die post vertrokken.![]()
Ik begrijp sowieso dat klonen nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee bij ynuhh had ik meer mind is blowm gevoel dan bij jumi. Omdat het kkdom is om iemand te klonen en dan dezelfde namen te gebruiken
We konden gewoon in haar photobucket door te googelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hadden jullie die foto van haar gezicht van vroeger bewaard? Via alleen het haar lijkt me moeilijk zoeken.
Nee, waren echt niet te traceren. Ook niet met reverse en similiar.quote:
Best jammer.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is ook pas 's avonds gebeurd allemaal.Ik zat gewoon de hele dag uit te lokken.
Maar fake is ze. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd. 0 hits op alle foto's.
En toch was het super makkelijk te achterhalen, binnen 3 minuutjes gedaan. Het was eigenlijk vragen om de ontdekking. Dat niemand van jullie dat heeft opgemerkt is vreemd.quote:
Wat haar ook weer tegenwerkte, door, zoals jumi, alle foto's uit 1 bron te nemen, kan je veel meer foto's gebruiken. terwijl ynuhh ook helemaal opzoek moest naar meisjes die veel op elkaar leken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef wolvendagen het volgende:
Plus ynuhh had allemaal random pics van verschillende meisjes. Ontraceerbaar.
Laatst wel iemand die op die manier direct ontmaskerd was. Evenals die gast met die kleren die in Philadelphia bleek te wonen of zoiets.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, waren echt niet te traceren. Ook niet met reverse en similiar.
Ik denk dat ze die accounts allemaal uit de zoekresultaten heeft gehouden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Snap dat ook niet goed. Vrienden van die gekopieerde personen zoeken zo iemand op FB en krijgen dan twee hits. Dan gaat er toch een alarm belletje rinkelen lijkt me..
Ik weet niet of er een programma is waarmee je stukjes van een foto kunt zoeken? Want als de foto ook maar 1 pixel scheelt dan kan Tineye die al niet vinden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar fake is ze. Dat is duidelijk.
Ik had die user nooit eerder gezien nee.. Die is dus ook fakequote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gisteren niet meegekregen? Die kwam ineens binnen zetten in de SC
[..]
Snij ze aan stukken in photoshop en trek die één voor één na?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een programma is waarmee je stukjes van een foto kunt zoeken? Want als de foto ook maar 1 pixel scheelt dan kan Tineye die al niet vinden.
ja, zit hier nu ook ...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had die user nooit eerder gezien nee.. Die is dus ook fake?
Waarom lees je nou niet gewoon alles terug ofzo. I.p.v. constant vragen te stellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had die user nooit eerder gezien nee.. Die is dus ook fake?
tineye is full of fuck, dekt maar 1 miljard images.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het wel tof eigenlijk.
[..]
Tineye?
en waarom hou jij je niet gewoon stilquote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom lees je nou niet gewoon alles terug ofzo. I.p.v. constant vragen te stellen.
Vind het eel genialer als je van verschillende chicks neemt dan van 1. Had die echte van jumi net zo makkelijk tegen kunnen komen via vrienden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat haar ook weer tegenwerkte, door, zoals jumi, alle foto's uit 1 bron te nemen, kan je veel meer foto's gebruiken. terwijl ynuhh ook helemaal opzoek moest naar meisjes die veel op elkaar leken.
Sowieso ben ik al overgestapt ja, kaksite.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
tineye is full of fuck, dekt maar 1 miljard images.
waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en waarom hou jij je niet gewoon stil
ja die chick in US die zich voordeed als model uit Oosterijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst wel iemand die op die manier direct ontmaskerd was. Evenals die gast met die kleren die in Philadelphia bleek te wonen of zoiets.
En dan praten over KLB SC dit en FOK! dat en dat ze zegt: "Waar heb jij het over??"quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind het eel genialer als je van verschillende chicks neemt dan van 1. Had die echte van jumi net zo makkelijk tegen kunnen komen via vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |