wp kontenbonkerquote:
het is toch een vent?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juminelle is gister ontmaskerd. Ze is een faker
Och dat zal allemaal welquote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juminelle is gister ontmaskerd. Ze is een faker
Wat is er mis met de kuip?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord krijgt een nieuw stadion.
Oh, ik moet tot 16:05quote:
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.quote:
Ben nog bezigquote:Op donderdag 6 september 2012 13:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je die 2 smatjes van holly al geprikt?
Ohquote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.
Komt omdat jullie zoveel boetes krijgen voor al dat vuurwerk en aanstekers gooien.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.
Typhoon is bazig.quote:
Ik kan tenminste aanstekers gooien, zit tenminste in het stadion.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat jullie zoveel boetes krijgen voor al dat vuurwerk en aanstekers gooien.
Weak sonquote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan tenminste aanstekers gooien, zit tenminste in het stadion. [ afbeelding ]
dat voelde ik in totaal 800 uur langquote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik voel me nu net een ambtenaarwacht al een tijdje op een telefoontje, dan kan ik weer verder met mijn werk hier op stage
Relaxed leventje toch.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik voel me nu net een ambtenaarwacht al een tijdje op een telefoontje, dan kan ik weer verder met mijn werk hier op stage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las hier iets op deze pagina maar het was voor mij te onduidelijk.. dus whats up?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
Geo heb je het al gehoord van jumi
Ze is nep omg.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las hier iets op deze pagina maar het was voor mij te onduidelijk.. dus whats up?
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Relaxed leventje toch.
Weet jij ook wat de zwaarste dag voor een Ambtenaar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop net die KLBSC terug te lezenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las hier iets op deze pagina maar het was voor mij te onduidelijk.. dus whats up?
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is een faker die foto's, verhalen en ALLES van de echte Jumi haar FB af jatte en dat gebruikte op Fok!, tumblr, picturetrail (tumblr en picturetrail inmiddels allemaal verwijderd). Fake vrienden aanmaakte op fb (die ook allemaal tot in detail nagemaakt waren). Moet iemand close van haar zijn want het gaat zo belachelijk ver in detail, over der zusje, feestjes die ze bezocht, woonplaats, etc etc.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:39 schreef Beach het volgende:
Lekker boeiend dat een of ander wijf nep is. Het is niet zo toch dat je haar probeerde te hosselen en foto's van je pener hebt gestuurd mag ik hopen??
Link?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop net die KLBSC terug te lezen![]()
Schijnt dat ze helemaal nep is enzo
Wat verrassend.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop net die KLBSC terug te lezen![]()
Schijnt dat ze helemaal nep is enzo
monkyyy was overduidelijk, jumi ken ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef Beach het volgende:
En al die users die het zogenaamd al wisten/doorhadden
Ik heb het over nu schatteke.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
monkyyy was overduidelijk, jumi ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |