wp kontenbonkerquote:
het is toch een vent?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juminelle is gister ontmaskerd. Ze is een faker
Och dat zal allemaal welquote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juminelle is gister ontmaskerd. Ze is een faker
Wat is er mis met de kuip?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord krijgt een nieuw stadion.
Oh, ik moet tot 16:05quote:
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.quote:
Ben nog bezigquote:Op donderdag 6 september 2012 13:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je die 2 smatjes van holly al geprikt?
Ohquote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.
Komt omdat jullie zoveel boetes krijgen voor al dat vuurwerk en aanstekers gooien.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
VVV schijnt met hun nieuwe stadion zelfs meer inkomsten te kunnen genereren dan De Kuip, dat is er mis.
Typhoon is bazig.quote:
Ik kan tenminste aanstekers gooien, zit tenminste in het stadion.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat jullie zoveel boetes krijgen voor al dat vuurwerk en aanstekers gooien.
Weak sonquote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan tenminste aanstekers gooien, zit tenminste in het stadion. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |