ach ik kan overal over praten en mijn dm box staat altijd open dus njaquote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben ik mee bezig
kan wel merken dat niet iedereen het een al te leuk onderwerp vindt
dm sletquote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach ik kan overal over praten en mijn dm box staat altijd open dus nja
watquote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik sta altijd open dus nja
Sommige liedjes kunnen gevoelige snaar raken, doet pijn man.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach toetie
koetsjiekoetsjie
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je bnt gwn jarloers omdat ik wel dms kryg
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach ik kan overal over praten en mijn dm box staat altijd open dus nja
know that feel broquote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige liedjes kunnen gevoelige snaar raken, doet pijn man.
welken?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige liedjes kunnen gevoelige snaar raken, doet pijn man.
het is ook niet zo dat ik uren lang over je voorhuid wil praten maar mocht er iets anders zijn holla at me babyquote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]dank je
maar zo een probleem vind ik het nou ook weer niet hoor
Het is niet dat ik er dagen van wakker lig
doe het dan geen zeer als je seks hebt, of heb je dat niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]dank je
maar zo een probleem vind ik het nou ook weer niet hoor
Het is niet dat ik er dagen van wakker lig
daar ga ik niet 4345 uur voor in de trein zitten,s orryquote:Op donderdag 6 september 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kom maar langs voor thee en een koekje
maar ik ben altijd openquote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar ga ik niet 4345 uur voor in de trein zitten,s orry
24/7quote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik ben altijd open
ik ook en jij bent treinen egwendquote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik ben altijd open
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat ik uren lang over je voorhuid wil praten maar mocht er iets anders zijn holla at me baby
rust in ripquote:Op donderdag 6 september 2012 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe het dan geen zeer als je seks hebt, of heb je dat niet?
ja maar no moneyquote:Op donderdag 6 september 2012 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook en jij bent treinen egwend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |