Oh, succes! Je kan het wel hoorquote:
CV is voor sukkelsquote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef Dimens het volgende:
Hoe is het mogelijk? 2 bedrijven waar ik geen CV naar heb gestuurd, willen mij.
2 tussenuren + 2 pauzes, in totaal 2:45 niksdoenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier op stage zit ik ook maar een beetje te FOK!ken
Ik ken het, erg kut iddquote:Op donderdag 6 september 2012 11:15 schreef Bendoe het volgende:
[..]
2 tussenuren + 2 pauzes, in totaal 2:45 niksdoen
Dat is jammer iddquote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef Dimens het volgende:
Ik ben aangenomen en toen werd ik ingeschreven als stagiair. Toen heb ik het moeten laten afweten.
Jammer.
Ik moet gewoon uitbetaald krijgen. Anders kan ik niet leven.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is jammer iddhopen dat je bij die andere baan een normaal dienstverband krijgt
En niet naar de meetquote:Op donderdag 6 september 2012 11:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet gewoon uitbetaald krijgen. Anders kan ik niet leven.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanmiddag eindelijk mijn pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ik snij alleen mijn taart aanquote:
weenie misschien, wie gaan er nou allemaal dan en hoelang?quote:
Jan wan iel sowieso, ik niet helaasquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie misschien, wie gaan er nou allemaal dan en hoelang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |