quote:Op donderdag 6 september 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanmiddag eindelijk mijn pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ik snij alleen mijn taart aanquote:
weenie misschien, wie gaan er nou allemaal dan en hoelang?quote:
Jan wan iel sowieso, ik niet helaasquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie misschien, wie gaan er nou allemaal dan en hoelang?
beach zn ontmaagdingquote:
quote:
quote:
hmm kan wel denk welquote:
tegenvallerquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan altijd komen op je zolderkamer babe
ik zeg wel meer dingen dan alleen komenquote:
morgen zaterdag en zondag werken, dank jequote:
boelerquote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
morgen zaterdag en zondag werken, dank je
Joh ik heb heel de vakantie ook gewoon gewerkt, op een paar dagen na. Niet huilen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
morgen zaterdag en zondag werken, dank je
kkjood volgende week dan?quote:
ik huil als ik dat wil jij bent mijn baas nietquote:Op donderdag 6 september 2012 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh ik heb heel de vakantie ook gewoon gewerkt, op een paar dagen na. Niet huilen.
nee, nu heb je je kansen vergooidquote:
rip, ik ga wel vandaag thuis huilenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, nu heb je je kansen vergooid
Ik probeerde je te laten zien dat niet alleen jij het slecht hebt, sorry het was niet mijn intentie om de indruk te wekken dat ik ook maar enige zeggenschap heb over jouw doen en laten.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik huil als ik dat wil jij bent mijn baas niet
o-okéquote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik probeerde je te laten zien dat niet alleen jij het slecht hebt, sorry het was niet mijn intentie om de indruk te wekken dat ik ook maar enige zeggenschap heb over jouw doen en laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |