De laatste keer dat ik huilde was toen pikachu Ash ging verlaten in een bos vol pikachu's. Manmanman janken dat ik deed.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
in de trant van emotionele shit moest ik toch wel bijna janken bij 'Click' jezus mandat was echt hard
![]()
is goed beebquote:Op donderdag 6 september 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ga slapen mang
bel me maar wakker ofzo morgenochtend
Damn ik word gewoon weer emotioneel als ik er aan terug denkquote:Op donderdag 6 september 2012 01:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik huilde was toen pikachu Ash ging verlaten in een bos vol pikachu's. Manmanman janken dat ik deed.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ga slapen mang
bel me maar wakker ofzo morgenochtend
kut man nu herinner jij mij eraanquote:Op donderdag 6 september 2012 01:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik huilde was toen pikachu Ash ging verlaten in een bos vol pikachu's. Manmanman janken dat ik deed.
welterusten beebquote:
Welterusten xxquote:Op donderdag 6 september 2012 01:44 schreef Snowbells het volgende:
Ok ik ga toch doei als ik niet meer hier ben morgenavond dan ben ik in winterslaap ok gr
je was er de hele tijd nie ;squote:
Ik doe meequote:Op donderdag 6 september 2012 07:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
laten we er samen een eind aan maken
Voor wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |