Tegenvallen bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe dan ook kan het alleen maar meevallen. Beter dan nu wordt het niet.
Mja, ik zie dat het wat raar opgeschreven staat.quote:
nooit in het nieuwe Wembley geweest zeker ??quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Maarja, ik vind nieuwe stadions per definitie lelijk. Dus wat dat betreft kan het ook nooit goed zijn.
Al die stadions hebben door dat beton ook zo'n kenkerlelijke akoestiek. Zoals in de arena, als dat blotebastenboysvak iets zingt hoor je het in een ander vak 5 seconden later. En galmen dat het doet.
Komt de sfeer niet echt ten goede.
Dat dragao stadion vind ik wel weer tof. Maar zo'n open achterkant is met het klimaat in nederland natuurlijk niet te doen.
Oude Wembley > nieuwe Wembley.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nooit in het nieuwe Wembley geweest zeker ??
dat is pas een mooi stadion..
absoluut niet mee eens..quote:
debiel.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Al die legioen mensen die per se willen dat de kuip blijft zijn straks ook de eerste die Feyenoord de schuld geven als er een tribune instort en het legioen een aantal leden kwijt is
Hier is maar één smiley voor:quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Al die legioen mensen die per se willen dat de kuip blijft zijn straks ook de eerste die Feyenoord de schuld geven als er een tribune instort en het legioen een aantal leden kwijt is
In Tukkerland is wel bewezen dat die mogelijkheid ook bij nieuwbouw nog zeer aanwezig isquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Godverquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Zeker niet als de politiekosten doorbelast gaan worden!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
Jullie gaan echt nooit meer een wedstrijd in Rotterdam meemaken bij Feijenoord. Geloof mij maar. Vinden ze wel fijn van beide zijden. Heb je namelijk ook geen gezeik.
Nah, niet nieuw. Verbouwing, renovatie. Daar kan dat wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Krijgen die ook een nieuw stadion?
Gudde Koemen Kuyt wordt ook niks gevraagd hoor. De voetbalclub Feyenoord heeft niks te willen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef mister_popcorn het volgende:
... Hoe langer ik nadenk hoe gekker ik word.
Wij zijn Feyenoord. De KUIP, en wij, de suporters. Niet gudde. Niet volker w. Niet Koeman. En sowieso geen Kuyt. Wij. Waarom worden hierin compleet overgeslagen. Snap wel waarom ze snel dat hek voor het maasgebouw erin hebben gepleurd. Dit wordt oorlog.
Groot, en imposant, maar echt mooi vind ik ook wel meevallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nooit in het nieuwe Wembley geweest zeker ??
dat is pas een mooi stadion..
Volgens mij hadden ze ook geen geld meerquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, niet nieuw. Verbouwing, renovatie. Daar kan dat wel.
[ afbeelding ]
Zie weer allerlei brieven langs komen, daar gaan je haren van overeind staan!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben nog geen zo zeer tegen een nieuw/vernieuwd stadion.Alleen vind ik wel dat wij als club er echt beter van moeten worden en dat alle alternatieven onderzocht moeten worden. Voor het uitbreiden van de businesseats etc. zijn er ook alternatieven.
Het eerste uitgangspunt wat je zou moeten hebben is behoud van eigen stadion, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dat scenario wel heel snel overgeslagen hebben.
Ziet er niet best uit die renovatiequote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, niet nieuw. Verbouwing, renovatie. Daar kan dat wel.
[ afbeelding ]
Gaat het niet om. En smaken verschillen. Ik vind 't wel tof.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Ziet er niet best uit die renovatie
Die laatste twee hebben het wel allemaal in eigen hand volgens mij. Moet nog maar zien of dat het geval wordt als er in 2018 een stadion bij ons komt te staan. Heb zo een bruin vermoeden dat het beheer en de inkomsten bij de club komt te liggen en dat er weer een forse huurprijs mag worden neergelegd.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef Haringkop het volgende:
We moeten het ook allemaal wel in de juiste proporties zien. Feyenoord is niet achterop geraakt door het stadion, daar ligt gewoon menselijk falen aan ten grondslag. Ajax heeft ondanks de Arena ook PSV niet kunnen aftroeven, Vitesse heeft nu ook gewoon weer een suikeroom nodig om aan te haken. Heerenveen enTwente pakken ook meer met het stadion ondanks het ontbreken van een dak.
Duh, ik zag een kruisquote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat het niet om. En smaken verschillen. Ik vind 't wel tof.
Daarom, uiteindelijk gaat het er om hoe het achter de schermen geregeld wordt. Maar de geldverstrekende partijen gaan Feyenoord echt geen cadeautje bieden. Wij zijn platzak dus wel hebben geen moer te vertellen, en worden gebruikt als speelbal van andere.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef E.H. het volgende:
[..]
Die laatste twee hebben het wel allemaal in eigen hand volgens mij. Moet nog maar zien of dat het geval wordt als er in 2018 een stadion bij ons komt te staan. Heb zo een bruin vermoeden dat het beheer en de inkomsten bij de club komt te liggen en dat er weer een forse huurprijs mag worden neergelegd.
Dus dit. Het ligt er redelijk dik bovenop dat Van Merwijk en z'n matties belangen lijken te hebben bij nieuwbouw, en het helpt niet bepaald dat nu amper een week na publicatie van Red De Kuip *ineens* de knoop wordt doorgehakt in een proces wat al jaren bezig is.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben nog geen zo zeer tegen een nieuw/vernieuwd stadion.Alleen vind ik wel dat wij als club er echt beter van moeten worden en dat alle alternatieven onderzocht moeten worden. Voor het uitbreiden van de businesseats etc. zijn er ook alternatieven.
Het eerste uitgangspunt wat je zou moeten hebben is behoud van eigen stadion, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dat scenario wel heel snel overgeslagen hebben.
Waarom denk je dat een (nu ex) directeur van een groot bouwbedrijf commissaris is geworden bij Feyenoord ? Juist voor een nieuw stadion.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus dit. Het ligt er redelijk dik bovenop dat Van Merwijk en z'n matties belangen lijken te hebben bij nieuwbouw, en het helpt niet bepaald dat nu amper een week na publicatie van Red De Kuip *ineens* de knoop wordt doorgehakt in een proces wat al jaren bezig is.
Me dunkt dat ze verdere steun voor renovatie gewoon de kop in willen drukken, voor het onhandelbaar wordt.
Ik snap echt niet hoe mensen dit boeiend kunnen vinden.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:59 schreef jakees het volgende:
Daarnaast zal het altijd warmer zijn dan in de huidige kuip, wanneer ik ook ga het is ALTIJD koud. Parkeren en wegkomen is ook dramatisch.
Tja jouw mening is wel altijd interessant. Ik zet wat voor mij de voordelen zijn op een rij en vind het altijd enorm koud in de kuip. Maar ja dat is voor mij echt geen reden om de kuip te laten vervangen. Parkeren en wegkomen bij de kuip is gewoon dramatisch als je niet in Rotterdam woont.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dit boeiend kunnen vinden.
Of ben je soms familie van Guidetti?
Het hoeft natuurlijk niet altijd uitverkocht te zijn. Die cijfers zeggen natuurlijk wel wat maar wat nou als bij 8 van de 17 wedstrijden er nog 5 a 10000 kaarten hadden kunnen worden verkocht heb je natuurlijk wel potentieel voor een groter stadion.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Stadiumguide.com
Het enige waar ik mijn vraagtekens achter zet, overigens ook bij uitbreiding van bijvoorbeeld de Arena is de capaciteit.
Feyenoord wil naar 62.000 toe in 2018. Vraag is of men bereid is om tegen een hogere prijs meer te betalen voor extra faciliteiten en of dit überhaupt meer mensen trekt.
Koop je een betere jas. Parkeren echt nooit problemen mee, gewoon wat eerder komen. Overal plek en genoeg tijd voor een fatsoenlijke PMDS. Wegkomen is wel klote, maar dat half uurtje...tsja, kan er niet wakker van liggen op een dooie zondag.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Tja jouw mening is wel altijd interessant. Ik zet wat voor mij de voordelen zijn op een rij en vind het altijd enorm koud in de kuip. Maar ja dat is voor mij echt geen reden om de kuip te laten vervangen. Parkeren en wegkomen bij de kuip is gewoon dramatisch als je niet in Rotterdam woont.
Belangrijkste voordeel vind ik wel dat het een nieuwe impuls kan betekenen voor de club. Dat kun je volgens mij niet ontkennen. Je weet natuurlijk niet zien waar het eindigt maar dat weet je ook niet als we zo blijven ploeteren dan kun je ook nog wel 5 a 10 jaar achter de feiten aan blijven lopen. Zo'n nieuw stadion kan die tendens doorbreken.
Geld is ook een belangrijke factor in succes zie Chelsea, Manchester City, Barcelona, etc. Die kunnen zelfs in de Arena kampioen worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat ik niet snap is waarom mensen de sportieve prestaties gaan linken aan een evt nieuw stadion. Als er 1 stadion is wat invloed zou kunnen hebben op sportieve prestaties dan is het de Kuip zelf.
Roltrappen, het is toch de V&D of de Maastunnel nietquote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, ik gok dat het echt zo'n vervolg op dat gebouw gaat worden. Die roltrappen bijvoorbeeld zijn al onvermijdelijk. Feyenoordpubliek wat via roltrappen naar hun vak worden gehesen
Daar noem je ook echt een paar clubsquote:Op donderdag 6 september 2012 18:14 schreef jakees het volgende:
[..]
Geld is ook een belangrijke factor in succes zie Chelsea, Manchester City, Barcelona, etc. Die kunnen zelfs in de Arena kampioen worden.
Ik heb het altijd koud dus dat is niet helemaal eerlijk. PMDS nog nooit van gehoord maar wel een briljante term.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koop je een betere jas. Parkeren echt nooit problemen mee, gewoon wat eerder komen. Overal plek en genoeg tijd voor een fatsoenlijke PMDS. Wegkomen is wel klote, maar dat half uurtje...tsja, kan er niet wakker van liggen op een dooie zondag.
[ afbeelding ]
De vooruitgang hou je niet tegen. Ajax is denk ik echt wel beter geworden van het nieuwe stadion. Als die nog in de meer hadden gespeeld dat had toch niet gekund. Sentimenten koop je niets voor. Twente kan de concurrentie mede ook aangaan door het nieuwe stadion.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar noem je ook echt een paar clubsin Nederland is geen enkele club echt beter geworden van een nieuw stadion.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef jakees het volgende:
Iemand trouwens nog een mooie foto? ik wil een canvasdoek geven aan mijn neefje die binnenkort jarig is. Heb wel een paar foto's gevonden maar ik ben op zoek naar een foto met het mooiste stadion ter wereld in combinatie met een juichende menigte.
Bij hun laatste echt grote succes moest de aRENa nog gebouwd worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef jakees het volgende:
[..]
De vooruitgang hou je niet tegen. Ajax is denk ik echt wel beter geworden van het nieuwe stadion. Als die nog in de meer hadden gespeeld dat had toch niet gekund. Sentimenten koop je niets voor.
Het gaat hier om de discussie nieuw stadion vs. renovatie. Waarom zou de renovatie nu slechter zijn dan nieuwbouw? Alleen omdat van Merwijk, de voorvechter van nieuwbouw pur sang, zegt dat het duurder zou zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef jakees het volgende:
[..]
De vooruitgang hou je niet tegen. Ajax is denk ik echt wel beter geworden van het nieuwe stadion. Als die nog in de meer hadden gespeeld dat had toch niet gekund. Sentimenten koop je niets voor. Twente kan de concurrentie mede ook aangaan door het nieuwe stadion.
Ik ken de cijfers niet maar wat als nou het renoveren echt veel duurder is en de groeimogelijkheden ook beperkter moet je soms toch je gevoel uitschakelen en verstandige keuzes maken. Maar ja de kuip is wel de kuip.
Gelukkig maar! Maar als ze nog in de meer hadden gespeeld dat had toch ook niet meer gekund daar konden er 20000 in of zo. Ajax ging van 1996 van 22000 naar 46000 supporters.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bij hun laatste echt grote succes moest de aRENa nog gebouwd worden.
Ik kan niet beoordelen dat dit zo is net zoals jij dat niet kunt. Ik neem aan dat dit wel goed is onderzocht en kritisch is bekeken en stel nou dat dit zo is. Vind je dan nog dat je moet kiezen voor een stadion met minder capaciteit en minder commerciële mogelijkheden?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het gaat hier om de discussie nieuw stadion vs. renovatie. Waarom zou de renovatie nu slechter zijn dan nieuwbouw? Alleen omdat van Merwijk, de voorvechter van nieuwbouw pur sang, zegt dat het duurder zou zijn?
19000 konden er inquote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Maar als ze nog in de meer hadden gespeeld dat had toch ook niet meer gekund daar konden er 20000 in of zo. Ajax ging van 1996 van 22000 naar 46000 supporters.
Stadion van Bursasporquote:
Haha zal ik die op Canvas laten drukken? VAn welke club was dat nou, was de club met als bijnaam de krokodil toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ook een projectje van Karel A.
Ach ja, en we hebben ervan genoten in het begin, dat geklungel met die grasmattenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Maar als ze nog in de meer hadden gespeeld dat had toch ook niet meer gekund daar konden er 20000 in of zo. Ajax ging van 1996 van 22000 naar 46000 supporters.
Wat dat betreft hebben we het geluk dat die ufo het beste voorbeeld is hoe het absoluut niet moet. Galmbak met intens lelijke open hoeken, publiek niet echt dicht op het veld.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach ja, en we hebben ervan genoten in het begin, dat geklungel met die grasmatten![]()
En dan zag je weer dat biljartlaken in De Kuip
Wat ook belachelijk is dat wanneer je beneden zit dat je eerst een takkeneind omhoog moet lopen en dan weer naar beneden. Parkeren en wegkomen is wel relaxter. Wat je ook niet moet doen is het in een industriewijk zetten dan krijg je nooit sfeer maar ja dat zal wel gebeuren. Dan kun je er wel beter komen. Nou ja we zien het wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we het geluk dat die ufo het beste voorbeeld is hoe het absoluut niet moet. Galmbak met intens lelijke open hoeken, publiek niet echt dicht op het veld.
Het moet wel nog gebouwd worden geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2012 18:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan snap je Dirk zijn keuze natuurlijk wel ineens, wie wil dáar nou niet gespeeld hebben.
Je kunt toch ook wel inzien dat het raar is dat er jaren wordt gedaan over een beslissing, en amper een week nadat er een alternatief tot nieuwbouw gepresenteerd wordt er *ineens* een beslissing is? Het zaakje stinkt gewoon aan alle kanten.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik kan niet beoordelen dat dit zo is net zoals jij dat niet kunt. Ik neem aan dat dit wel goed is onderzocht en kritisch is bekeken en stel nou dat dit zo is. Vind je dan nog dat je moet kiezen voor een stadion met minder capaciteit en minder commerciële mogelijkheden?
En het Geldsyndroom als tweede voorbeeld De hoeken in dat stadionquote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft hebben we het geluk dat die ufo het beste voorbeeld is hoe het absoluut niet moet. Galmbak met intens lelijke open hoeken, publiek niet echt dicht op het veld.
Daarom heeft hij 3 jaar getekend. Dan kan hij en in dat stadion spelen en nog "op tijd" naar de kuip. Ik kan er echt woest om worden en zich maar toe laten juichen bah de laatste keer dat die in de kuip was bah bah.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het moet wel nog gebouwd worden geloof ik
Kan je alle auto's zien van genodigden en spelersquote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel inzien dat het raar is dat er jaren wordt gedaan over een beslissing, en amper een week nadat er een alternatief tot nieuwbouw gepresenteerd wordt er *ineens* een beslissing is? Het zaakje stinkt gewoon aan alle kanten.
[..]
En het Geldsyndroom als tweede voorbeeld De hoeken in dat stadion
Ik heb geen inzicht in het proces en ga ook niet zeggen dat het stinkt als ik er niets van weet. Ik verdiep me er liever in. Ze zijn toch al veel langer bezig dan een week man.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel inzien dat het raar is dat er jaren wordt gedaan over een beslissing, en amper een week nadat er een alternatief tot nieuwbouw gepresenteerd wordt er *ineens* een beslissing is? Het zaakje stinkt gewoon aan alle kanten.
[..]
En het Geldsyndroom als tweede voorbeeld De hoeken in dat stadion
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
Wat dan wel weer geinig aan die arena is is dat die mongols achter het doel een soort levende schietschijf zijn. Alsof ze al niet kreupel genoeg zijn Humor om te lachen.
Het zal meer in het belang zijn om de grote concerten, interlands en grote toernooien weer binnen te halen dan in het belang van Feyenoord.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de fabriek van Lacoste was
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op donderdag 06-09-2012 om 20:27:10#Feyenoord loste dit seizoen in de Eredivisie tot nog toe 32 schoten op doel, hiervan werd er slechts vier (!) keer (12,5%) gescoord. reageer retweet
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op donderdag 06-09-2012 om 20:27:16Bij Ajax (37,5%), PSV (32,6%) en FC Twente (25,70%) werden de schoten op doel tot nog toe uiteindelijk veel vaker een doelpunt. reageer retweet
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op donderdag 06-09-2012 om 20:27:36Immers (8) en Cissé (6) schoten dit seizoen in de Eredivisie tot nog toe het meeste op doel, allebei scoorde ze echter pas één goal. reageer retweet
gelukkig hebben jullie nu de gewenste afmaker binnenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Caland het volgende:
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op donderdag 06-09-2012 om 20:27:10#Feyenoord loste dit seizoen in de Eredivisie tot nog toe 32 schoten op doel, hiervan werd er slechts vier (!) keer (12,5%) gescoord. reageer retweet
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op donderdag 06-09-2012 om 20:27:16Bij Ajax (37,5%), PSV (32,6%) en FC Twente (25,70%) werden de schoten op doel tot nog toe uiteindelijk veel vaker een doelpunt. reageer retweet
twitter:Feyenoord_Stats twitterde op donderdag 06-09-2012 om 20:27:36Immers (8) en Cissé (6) schoten dit seizoen in de Eredivisie tot nog toe het meeste op doel, allebei scoorde ze echter pas één goal. reageer retweet
Sowieso.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig hebben jullie nu de gewenste afmaker binnen
Hij heeft wel een rating van 73 in Fifa dus hij is de Feyenoord speler met de hoogste rating (Dat was eerst Cabralquote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig hebben jullie nu de gewenste afmaker binnen
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ook een projectje van Karel A.
quote:Feyenoord had de opdracht, n.a.v. een aangenomen motie van Leefbaar Rotterdam en een motie van de SGP, om inzicht te geven in de mogelijkheden en kosten van een eventuele renovatie. Heeft natuurlijk nog steeds niet op de juiste en gezonde manier plaatsgevonden. Toch heeft het college van Burgemeester en Wethouders Rotterdam, op advies van Feyenoord, gereageerd op de motie (download hier het gehele document) in het kader van de besluitvorming rond de Kuip in 2011 (wat overigens werd doorgeschoven naar de tweede helft van 2012).
De beantwoording op de motie is echter om te huilen. Wat te denken van argumentatie als:
Naast het 2e Maasgebouw zijn extra voorzieningen voor supporters in het bestaande gebouw niet mogelijk (huh?).
De afstand tussen de stoelen en de voorzieningen worden als een groot nadeel ervaren (staat de tafel met witte wijn te ver van de tribune?)
Een schuifveld is in verband met de bestaande constructie niet mogelijk (een drogreden. Zit ook niet in het nieuwbouwplan).
De beleving van een gerenoveerd stadion is anders dan de beleving van een geheel nieuw stadion (je verzint het niet…. het staat er echt!).
De kosten voor een volledige renovatie in combinatie met een nieuw gebouw rond het stadion zal naar verwachting duurder zijn dan een nieuw gebouw (naar verwachting…. pffff. Red de Kuip spreekt over ¤ 117 miljoen t.o.v. een nieuw stadion à ¤ 300 miljoen euro).
Wat een diep trieste beantwoording. Zo slecht, zo kort door de bocht. Worden in Rotterdam bestuurlijke beslissingen op basis van zulke goedkope argumenten genomen? De directie van Feyenoord en burgemeester Aboutaleb hebben last van tunnelvisie. Een paar gekken, zo vinden wij, die ten koste van onze mooie stad, prachtige club en hondstrouwe supporters op een schandalige manier een nieuw stadion door onze strot proberen te duwen. Een betonnen bak zonder hart en ziel.
Walgelijk!
Cabral 69 clasie 74 what did i miss?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:55 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij heeft wel een rating van 73 in Fifa dus hij is de Feyenoord speler met de hoogste rating (Dat was eerst Cabral)
Is dat na de winter update? Toen Fifa 12 net uit was, was cabral iets van 73quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cabral 69 clasie 74 what did i miss?
Of die legioen mensen te overtuigen zijn als het om de kuip gaat. Zal mij niks verbazen als er toch een nieuw stadium wordt gebouwd dat een paar idioten het gaan afbranden of iets dergelijksquote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Die argumentatie in die brief, echt bedroevend
Geef gewoon openheid van zaken, overtuig je criticasters...maar helaas.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Of die legioen mensen te overtuigen zijn als het om de kuip gaat. Zal mij niks verbazen als er toch een nieuw stadium wordt gebouwd dat een paar idioten het gaan afbranden of iets dergelijks
Singhtwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 06-09-2012 om 21:53:54Harmeet Singh heeft met Noorwegen -21 1-3 gewonnen van Belgie tot -21. Singh maakte het eerste doelpunt. (met dank aan @pvdking) #Feyenoord reageer retweet
Gaat nooit gebeuren. Alles wordt achter gesloten deuren gedaan. Openheid van zaken komt pas als het besluit er is.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Godver, deel 2.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Of die legioen mensen te overtuigen zijn als het om de kuip gaat. Zal mij niks verbazen als er toch een nieuw stadium wordt gebouwd dat een paar idioten het gaan afbranden of iets dergelijks
Ja man, inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Tito_Makani het volgende:
stoppen nu met deze onzin hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Na het bestorming van het maasgebouw weet je het maar nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
stoppen nu met deze onzin hoor
Dit is zorgvuldig uitgedokterd onderzoekquote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Geven ze hier nou echt mee aan dat zelfs na renovatie De Kuip maar tot 2040 mee kan? In dat geval is 120 miljoen echt veel te veel, zeker als daar nog extra onderhoudskosten bijkomen.quote:10 misverstanden over de noodzaak van de bouw van een nieuwe Kuip.
1. De constructie voldoet niet meer.
Het gebouw staat te schudden als de toeschouwers te hard juichen. Er is sprake van metaalmoeheid. Volgens een TNO-onderzoek begin jaren negentig waren er geen technische en constructieve problemen. De constructie kon nog 50 jaar mee. Staal en beton zijn in principe onverwoestbaar. Wel moet er regelmatig onderhoud aan het gebouw worden gepleegd, zoals aan elk gebouw. Indien nodig is een staalconstructie gemakkelijk te versterken door er extra staal tegen aan te brengen. Het meebewegen van de constructie is gebruikelijk bij stalen gebouwen. Ook hoge gebouwen als de Eiffeltoren en de Euromast bewegen mee in de wind. Tijdens de marathon trilt de Erasmusbrug mee met de lopers. Met de hedendaagse moderne verfsystemen kan staal veel beter geconserveerd worden. De onderhoudskosten kunnen hiermee sterk worden verlaagd. Het stadion kan -mits goed onderhouden- nog decennia mee.
Kan ook zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Is dat na de winter update? Toen Fifa 12 net uit was, was cabral iets van 73
Die gasten wekken bij mij geen moment de indruk dat ze ook maar enige kennis van zaken hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef SlamD het volgende:
Even tegen de stroom in, maar ik snap dit echt niet:
[..]
Geven ze hier nou echt mee aan dat zelfs na renovatie De Kuip maar tot 2040 mee kan? In dat geval is 120 miljoen echt veel te veel, zeker als daar nog extra onderhoudskosten bijkomen.
Ik ben nog altijd voor...quote:Augustus is al lang voorbij en Royston Drenthe zit nog steeds zonder club. De Rotterdammer zou in de laatste weken vier clubs 'nee' hebben geantwoord toen zij hem benaderden. De namen van de verenigingen met interesse zijn niet allemaal bekend, maar Fiorentina zat er sowieso tussen. Uit de aanbieding die la Viola Drenthe deed, sprak volgens de linkerflankspeler echter te weinig waardering.
Voor Fiorentina moet hij ook gewoon voor een appel en een ei willen spelen.quote:
Is leuk voor deze jongens... Ik hoop ook wel dat ze goed voetballen (al mag NL op z'n bek gaan verder).quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het AD meldt dat Janmaat, BMI en Clasie vanavond in de basis staan bij Oranje.
Dat heeft bij elkaar om en de nabij ¤1600 gekost.quote:14-07-2012 Barendrecht
21-07-2012 FC Dordrecht
25-07-2012 Real Mallorca
31-07-2012 Dinamo Kiev (uit)
07-08-2012 Dinamo Kiev
12-08-2012 FC Utrecht (uit)
18-08-2012 SC Heerenveen
23-08-2012 Sparta Praag
26-08-2012 Heracles (uit)
30-08-2012 Sparta Praag (uit)
02-09-2012 Vitesse (uit)
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef E.H. het volgende:
Ben wel blij met de interland. Even adempauze. Afgelopen tijd alles geweest. Aanslag op de portemonnee.
[..]
Dat heeft bij elkaar om en de nabij ¤1600 gekost.
Ik zou gewoon eens niet naar voetbal moeten gaan, moet je zien hoeveel ik dan overhoud.
quote:
Hahahaha, ik ken dat, tegenwoordig ga ik alleen nog maar thuis, maar vroeger ging ik ook alles, en daar ging een fors gedeelte van m'n salaris heen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef E.H. het volgende:
Ben wel blij met de interland. Even adempauze. Afgelopen tijd alles geweest. Aanslag op de portemonnee.
[..]
Ik zou gewoon eens niet naar voetbal moeten gaan, moet je zien hoeveel ik dan overhoud.
Hehe respect!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef E.H. het volgende:
[..]
25 euro voor eretribune. Apart.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hehe respect!
Ik vond 30 euro voor de oosttribune bij vitesse wel weer ff zat
Wie dan ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef satecl het volgende:Ik tel er met Van Persie en Willems twee
Vanavond 6 Rotterdammers in de basis. Daar ga ik eens even lekker voor zitten.wie nog meer ?
Sorry, ik zie Clasie en Janmaat ook als Rotterdammers. Puur omdat ze uit de Feyenoord jeugd komen. Maar je hebt inderdaad gelijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie dan ?
Van Persie,Willems Strootman BMI zijn er vier.
Hopelijk net als vorig jaar laatste paar kaarten in de vrije verkoop bij Grünnquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
25 euro voor eretribune. Apart.
Kaarten voor Groningen (¤24) en PSV (¤35) zijn ook al in de pocket.
Hmm..zal we verschil zijn of je hoog of laag zit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
25 euro voor eretribune. Apart.
Kaarten voor Groningen (¤24) en PSV (¤35) zijn ook al in de pocket.
Klopt, ja. Maar dat is altijd wel een garantie op kaarten. Ze willen daar niet zo graag naar de wedstrijd volgens mij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:39 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Hopelijk net als vorig jaar laatste paar kaarten in de vrije verkoop bij GrünnVerkoop PSV morgen he?
Weet nog wel dat ik vorig jaar binnen kwam bij Groningen, stonden we al 2-0 achter hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef E.H. het volgende:
[..]
Klopt, ja. Maar dat is altijd wel een garantie op kaarten. Ze willen daar niet zo graag naar de wedstrijd volgens mij.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik vorig jaar binnen kwam bij Groningen, stonden we al 2-0 achter hahaha
Toen was ik gelukkig thuis gebleven. Verwacht niet dat we dit jaar weer zo een blamage begaan daar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik vorig jaar binnen kwam bij Groningen, stonden we al 2-0 achter hahaha
En Fer, of komt die uit Sweetlakecity...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie dan ?
Van Persie,Willems Strootman BMI zijn er vier.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef Grifte het volgende:
Dan ook maar eens Oranje aanschouwen, ben benieuwd hoe ze zich staande houden. Wel mooi dat BMI centraal staat.
Als ze het goed doen ja, anders worden ze als eerste geslacht....quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Transferwaardes schieten omhoog.
Waren allemaal gasten met een kaartje voor de thuistribune hequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Zie nu foto's op LN van die gasten die zijn vastgehouden in Praag tijdens de wedstrijd. Blij dat ik niet met die stoet ben meegelopen, verklaart ook wel de vele lege plekken op ons vak.
Ja, ik zat ook lange zijde op een thuisvak. Met wel meer Feyenoorders trouwens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Waren allemaal gasten met een kaartje voor de thuistribune he
Ah oke, was sowieso erg leeg. En dat terwijl Tonnebank 'van Sparta Praag zelf' had gehoord dat het volledig uitverkocht zou zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook lange zijde op een thuisvak. Met wel meer Feyenoorders trouwens.
Moet eerst Nelom nog is opgeroepen worden voor dit scenario, al sluit ik met Lowietje niets uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Als De Vrij fit was geweest had 'ie gewoon met de gehele Feyenoord-verdediging gespeeld en dan nog Mathijsen op de bank.![]()
Blijft hoe dan ook een belachelijke behandeling, niets meer; niets minder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Waren allemaal gasten met een kaartje voor de thuistribune he
Heb je niet eens gezien. Welk vak zat je? Ik A11.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook lange zijde op een thuisvak. Met wel meer Feyenoorders trouwens.
Geen idee. Zat pal naast het uitvak. Was nog een paar keer in beeld achter Hansie Hansie blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef E.H. het volgende:
[..]
Heb je niet eens gezien. Welk vak zat je? Ik A11.
Nee hoor, De Vrij fit = Janmaat - De Vrij - Mathijsen - BMIquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet eerst Nelom nog is opgeroepen worden voor dit scenario, al sluit ik met Lowietje niets uit.
Ja tuurlijk, maar ik dacht dat hij het had over het uitvak met 'zoveel lege plekken'quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Blijft hoe dan ook een belachelijke behandeling, niets meer; niets minder.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, De Vrij fit = Janmaat - De Vrij - Mathijsen - BMI
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Als De Vrij fit was geweest had 'ie gewoon met de gehele Feyenoord-verdediging gespeeld en dan nog Mathijsen op de bank.![]()
Jij ging toch voor iedereen kaarten regelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
Gisteren kaarten voor NEC ontvangen, die zijn maar een tientje.
Ik zie een pleonasme in die vraagquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:21 schreef Haringkop het volgende:
Nog gekke vlaardingers tegen gekomen in praag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |