abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116462681
Hoe dan ook kan het alleen maar meevallen. Beter dan nu wordt het niet.
pi_116462736
Maarja, ik vind nieuwe stadions per definitie lelijk. Dus wat dat betreft kan het ook nooit goed zijn.
Al die stadions hebben door dat beton ook zo'n kenkerlelijke akoestiek. Zoals in de arena, als dat blotebastenboysvak iets zingt hoor je het in een ander vak 5 seconden later. En galmen dat het doet.

Komt de sfeer niet echt ten goede.

Dat dragao stadion vind ik wel weer tof. Maar zo'n open achterkant is met het klimaat in nederland natuurlijk niet te doen. Was ook toffer geweest als de maasvariant een serieuze optie was geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 16:11:55 #153
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116462753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe dan ook kan het alleen maar meevallen. Beter dan nu wordt het niet.
Tegenvallen bedoel je?
pi_116462792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Tegenvallen bedoel je?
Mja, ik zie dat het wat raar opgeschreven staat.

Wat ik bedoel dat het beste resultaat kan zijn: "oh gelukkig, het valt nog mee".
pi_116462793
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Maarja, ik vind nieuwe stadions per definitie lelijk. Dus wat dat betreft kan het ook nooit goed zijn.
Al die stadions hebben door dat beton ook zo'n kenkerlelijke akoestiek. Zoals in de arena, als dat blotebastenboysvak iets zingt hoor je het in een ander vak 5 seconden later. En galmen dat het doet.

Komt de sfeer niet echt ten goede.

Dat dragao stadion vind ik wel weer tof. Maar zo'n open achterkant is met het klimaat in nederland natuurlijk niet te doen.
nooit in het nieuwe Wembley geweest zeker ??
dat is pas een mooi stadion..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_116462839
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Oude Wembley > nieuwe Wembley.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116463044
300 mln. Wie betaalt?

Daarnaast, fuckin' idiots. De kuip afserven...
Denk dat wanneer dat gedrocht er staat en de verhuizing compleet is, ik afhaak qua scc.
(edit: ik weet het wel zeker, mij zien ze niet meer terug. Wat 'n kankerbende)

[ Bericht 19% gewijzigd door mister_popcorn op 06-09-2012 16:38:54 ]
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_116463053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Oude Wembley > nieuwe Wembley.
absoluut niet mee eens..
maar goed , ik ben dan ook 1,94 en paste daar absoluut niet tussen de stoeltjes

al is het qua sfeer wel minder
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_116463804
Ik ben nog geen zo zeer tegen een nieuw/vernieuwd stadion.Alleen vind ik wel dat wij als club er echt beter van moeten worden en dat alle alternatieven onderzocht moeten worden. Voor het uitbreiden van de businesseats etc. zijn er ook alternatieven.
Het eerste uitgangspunt wat je zou moeten hebben is behoud van eigen stadion, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dat scenario wel heel snel overgeslagen hebben.
#12 is not for sale!
pi_116463823
Al die legioen mensen die per se willen dat de kuip blijft zijn straks ook de eerste die Feyenoord de schuld geven als er een tribune instort en het legioen een aantal leden kwijt is :')
pi_116463850
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Al die legioen mensen die per se willen dat de kuip blijft zijn straks ook de eerste die Feyenoord de schuld geven als er een tribune instort en het legioen een aantal leden kwijt is :')
debiel.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_116463879
quote:
Hier is maar één smiley voor: :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116463950
quote:
In Tukkerland is wel bewezen dat die mogelijkheid ook bij nieuwbouw nog zeer aanwezig is :P
pi_116463978
quote:
:')
pi_116463991
quote:
Godver :')
Pleurt op!
pi_116464033
Dat is hetzelfde als dat mensen roepen dat de Kuip die trilt toch nooit goed kan zijn. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116464163
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef E.H. het volgende:

[..]

Jullie gaan echt nooit meer een wedstrijd in Rotterdam meemaken bij Feijenoord. Geloof mij maar. Vinden ze wel fijn van beide zijden. Heb je namelijk ook geen gezeik.
Zeker niet als de politiekosten doorbelast gaan worden!
pi_116464211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe Nou Camp; GEEN DAK!
Krijgen die ook een nieuw stadion?
pi_116464242
quote:
:')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116464247
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Luni het volgende:

[..]

Krijgen die ook een nieuw stadion?
Nah, niet nieuw. Verbouwing, renovatie. Daar kan dat wel.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 16:49:22 ]
pi_116464252
... Hoe langer ik nadenk hoe gekker ik word.

Wij zijn Feyenoord. De KUIP, en wij, de suporters. Niet gudde. Niet volker w. Niet Koeman. En sowieso geen Kuyt. Wij. Waarom worden hierin compleet overgeslagen. Snap wel waarom ze snel dat hek voor het maasgebouw erin hebben gepleurd. Dit wordt oorlog.
pi_116464287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef mister_popcorn het volgende:
... Hoe langer ik nadenk hoe gekker ik word.

Wij zijn Feyenoord. De KUIP, en wij, de suporters. Niet gudde. Niet volker w. Niet Koeman. En sowieso geen Kuyt. Wij. Waarom worden hierin compleet overgeslagen. Snap wel waarom ze snel dat hek voor het maasgebouw erin hebben gepleurd. Dit wordt oorlog.
Gudde Koemen Kuyt wordt ook niks gevraagd hoor. De voetbalclub Feyenoord heeft niks te willen.
pi_116464291
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Groot, en imposant, maar echt mooi vind ik ook wel meevallen.
pi_116464297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nah, niet nieuw. Verbouwing, renovatie. Daar kan dat wel.

[ afbeelding ]
Volgens mij hadden ze ook geen geld meer :?
pi_116464374
We moeten het ook allemaal wel in de juiste proporties zien. Feyenoord is niet achterop geraakt door het stadion, daar ligt gewoon menselijk falen aan ten grondslag. Ajax heeft ondanks de Arena ook PSV niet kunnen aftroeven, Vitesse heeft nu ook gewoon weer een suikeroom nodig om aan te haken. Heerenveen enTwente pakken ook meer met het stadion ondanks het ontbreken van een dak.
#12 is not for sale!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')