Tegenvallen bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe dan ook kan het alleen maar meevallen. Beter dan nu wordt het niet.
Mja, ik zie dat het wat raar opgeschreven staat.quote:
nooit in het nieuwe Wembley geweest zeker ??quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Maarja, ik vind nieuwe stadions per definitie lelijk. Dus wat dat betreft kan het ook nooit goed zijn.
Al die stadions hebben door dat beton ook zo'n kenkerlelijke akoestiek. Zoals in de arena, als dat blotebastenboysvak iets zingt hoor je het in een ander vak 5 seconden later. En galmen dat het doet.
Komt de sfeer niet echt ten goede.
Dat dragao stadion vind ik wel weer tof. Maar zo'n open achterkant is met het klimaat in nederland natuurlijk niet te doen.
Oude Wembley > nieuwe Wembley.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nooit in het nieuwe Wembley geweest zeker ??
dat is pas een mooi stadion..
absoluut niet mee eens..quote:
debiel.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Al die legioen mensen die per se willen dat de kuip blijft zijn straks ook de eerste die Feyenoord de schuld geven als er een tribune instort en het legioen een aantal leden kwijt is
Hier is maar één smiley voor:quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Al die legioen mensen die per se willen dat de kuip blijft zijn straks ook de eerste die Feyenoord de schuld geven als er een tribune instort en het legioen een aantal leden kwijt is
In Tukkerland is wel bewezen dat die mogelijkheid ook bij nieuwbouw nog zeer aanwezig isquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Godverquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Zeker niet als de politiekosten doorbelast gaan worden!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
Jullie gaan echt nooit meer een wedstrijd in Rotterdam meemaken bij Feijenoord. Geloof mij maar. Vinden ze wel fijn van beide zijden. Heb je namelijk ook geen gezeik.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Nah, niet nieuw. Verbouwing, renovatie. Daar kan dat wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Krijgen die ook een nieuw stadion?
Gudde Koemen Kuyt wordt ook niks gevraagd hoor. De voetbalclub Feyenoord heeft niks te willen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef mister_popcorn het volgende:
... Hoe langer ik nadenk hoe gekker ik word.
Wij zijn Feyenoord. De KUIP, en wij, de suporters. Niet gudde. Niet volker w. Niet Koeman. En sowieso geen Kuyt. Wij. Waarom worden hierin compleet overgeslagen. Snap wel waarom ze snel dat hek voor het maasgebouw erin hebben gepleurd. Dit wordt oorlog.
Groot, en imposant, maar echt mooi vind ik ook wel meevallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nooit in het nieuwe Wembley geweest zeker ??
dat is pas een mooi stadion..
Volgens mij hadden ze ook geen geld meerquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, niet nieuw. Verbouwing, renovatie. Daar kan dat wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |