Die gasten wekken bij mij geen moment de indruk dat ze ook maar enige kennis van zaken hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef SlamD het volgende:
Even tegen de stroom in, maar ik snap dit echt niet:
[..]
Geven ze hier nou echt mee aan dat zelfs na renovatie De Kuip maar tot 2040 mee kan? In dat geval is 120 miljoen echt veel te veel, zeker als daar nog extra onderhoudskosten bijkomen.
Ik ben nog altijd voor...quote:Augustus is al lang voorbij en Royston Drenthe zit nog steeds zonder club. De Rotterdammer zou in de laatste weken vier clubs 'nee' hebben geantwoord toen zij hem benaderden. De namen van de verenigingen met interesse zijn niet allemaal bekend, maar Fiorentina zat er sowieso tussen. Uit de aanbieding die la Viola Drenthe deed, sprak volgens de linkerflankspeler echter te weinig waardering.
Voor Fiorentina moet hij ook gewoon voor een appel en een ei willen spelen.quote:
Is leuk voor deze jongens... Ik hoop ook wel dat ze goed voetballen (al mag NL op z'n bek gaan verder).quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het AD meldt dat Janmaat, BMI en Clasie vanavond in de basis staan bij Oranje.
Dat heeft bij elkaar om en de nabij ¤1600 gekost.quote:14-07-2012 Barendrecht
21-07-2012 FC Dordrecht
25-07-2012 Real Mallorca
31-07-2012 Dinamo Kiev (uit)
07-08-2012 Dinamo Kiev
12-08-2012 FC Utrecht (uit)
18-08-2012 SC Heerenveen
23-08-2012 Sparta Praag
26-08-2012 Heracles (uit)
30-08-2012 Sparta Praag (uit)
02-09-2012 Vitesse (uit)
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef E.H. het volgende:
Ben wel blij met de interland. Even adempauze. Afgelopen tijd alles geweest. Aanslag op de portemonnee.
[..]
Dat heeft bij elkaar om en de nabij ¤1600 gekost.
Ik zou gewoon eens niet naar voetbal moeten gaan, moet je zien hoeveel ik dan overhoud.
quote:
Hahahaha, ik ken dat, tegenwoordig ga ik alleen nog maar thuis, maar vroeger ging ik ook alles, en daar ging een fors gedeelte van m'n salaris heen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef E.H. het volgende:
Ben wel blij met de interland. Even adempauze. Afgelopen tijd alles geweest. Aanslag op de portemonnee.
[..]
Ik zou gewoon eens niet naar voetbal moeten gaan, moet je zien hoeveel ik dan overhoud.
Hehe respect!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef E.H. het volgende:
[..]
25 euro voor eretribune. Apart.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hehe respect!
Ik vond 30 euro voor de oosttribune bij vitesse wel weer ff zat
Wie dan ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef satecl het volgende:Ik tel er met Van Persie en Willems twee
Vanavond 6 Rotterdammers in de basis. Daar ga ik eens even lekker voor zitten.wie nog meer ?
Sorry, ik zie Clasie en Janmaat ook als Rotterdammers. Puur omdat ze uit de Feyenoord jeugd komen. Maar je hebt inderdaad gelijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie dan ?
Van Persie,Willems Strootman BMI zijn er vier.
Hopelijk net als vorig jaar laatste paar kaarten in de vrije verkoop bij Grünnquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
25 euro voor eretribune. Apart.
Kaarten voor Groningen (¤24) en PSV (¤35) zijn ook al in de pocket.
Hmm..zal we verschil zijn of je hoog of laag zit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
25 euro voor eretribune. Apart.
Kaarten voor Groningen (¤24) en PSV (¤35) zijn ook al in de pocket.
Klopt, ja. Maar dat is altijd wel een garantie op kaarten. Ze willen daar niet zo graag naar de wedstrijd volgens mij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:39 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Hopelijk net als vorig jaar laatste paar kaarten in de vrije verkoop bij GrünnVerkoop PSV morgen he?
Weet nog wel dat ik vorig jaar binnen kwam bij Groningen, stonden we al 2-0 achter hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef E.H. het volgende:
[..]
Klopt, ja. Maar dat is altijd wel een garantie op kaarten. Ze willen daar niet zo graag naar de wedstrijd volgens mij.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik vorig jaar binnen kwam bij Groningen, stonden we al 2-0 achter hahaha
Toen was ik gelukkig thuis gebleven. Verwacht niet dat we dit jaar weer zo een blamage begaan daar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik vorig jaar binnen kwam bij Groningen, stonden we al 2-0 achter hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |