En Fer, of komt die uit Sweetlakecity...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie dan ?
Van Persie,Willems Strootman BMI zijn er vier.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef Grifte het volgende:
Dan ook maar eens Oranje aanschouwen, ben benieuwd hoe ze zich staande houden. Wel mooi dat BMI centraal staat.
Als ze het goed doen ja, anders worden ze als eerste geslacht....quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Transferwaardes schieten omhoog.
Waren allemaal gasten met een kaartje voor de thuistribune hequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Zie nu foto's op LN van die gasten die zijn vastgehouden in Praag tijdens de wedstrijd. Blij dat ik niet met die stoet ben meegelopen, verklaart ook wel de vele lege plekken op ons vak.
Ja, ik zat ook lange zijde op een thuisvak. Met wel meer Feyenoorders trouwens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Waren allemaal gasten met een kaartje voor de thuistribune he
Ah oke, was sowieso erg leeg. En dat terwijl Tonnebank 'van Sparta Praag zelf' had gehoord dat het volledig uitverkocht zou zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook lange zijde op een thuisvak. Met wel meer Feyenoorders trouwens.
Moet eerst Nelom nog is opgeroepen worden voor dit scenario, al sluit ik met Lowietje niets uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Als De Vrij fit was geweest had 'ie gewoon met de gehele Feyenoord-verdediging gespeeld en dan nog Mathijsen op de bank.![]()
Blijft hoe dan ook een belachelijke behandeling, niets meer; niets minder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Waren allemaal gasten met een kaartje voor de thuistribune he
Heb je niet eens gezien. Welk vak zat je? Ik A11.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook lange zijde op een thuisvak. Met wel meer Feyenoorders trouwens.
Geen idee. Zat pal naast het uitvak. Was nog een paar keer in beeld achter Hansie Hansie blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef E.H. het volgende:
[..]
Heb je niet eens gezien. Welk vak zat je? Ik A11.
Nee hoor, De Vrij fit = Janmaat - De Vrij - Mathijsen - BMIquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet eerst Nelom nog is opgeroepen worden voor dit scenario, al sluit ik met Lowietje niets uit.
Ja tuurlijk, maar ik dacht dat hij het had over het uitvak met 'zoveel lege plekken'quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Blijft hoe dan ook een belachelijke behandeling, niets meer; niets minder.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, De Vrij fit = Janmaat - De Vrij - Mathijsen - BMI
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Als De Vrij fit was geweest had 'ie gewoon met de gehele Feyenoord-verdediging gespeeld en dan nog Mathijsen op de bank.![]()
Jij ging toch voor iedereen kaarten regelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
Gisteren kaarten voor NEC ontvangen, die zijn maar een tientje.
Ik zie een pleonasme in die vraagquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:21 schreef Haringkop het volgende:
Nog gekke vlaardingers tegen gekomen in praag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |