quote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef jakees het volgende:
Iemand trouwens nog een mooie foto? ik wil een canvasdoek geven aan mijn neefje die binnenkort jarig is. Heb wel een paar foto's gevonden maar ik ben op zoek naar een foto met het mooiste stadion ter wereld in combinatie met een juichende menigte.
Bij hun laatste echt grote succes moest de aRENa nog gebouwd worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef jakees het volgende:
[..]
De vooruitgang hou je niet tegen. Ajax is denk ik echt wel beter geworden van het nieuwe stadion. Als die nog in de meer hadden gespeeld dat had toch niet gekund. Sentimenten koop je niets voor.
Het gaat hier om de discussie nieuw stadion vs. renovatie. Waarom zou de renovatie nu slechter zijn dan nieuwbouw? Alleen omdat van Merwijk, de voorvechter van nieuwbouw pur sang, zegt dat het duurder zou zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef jakees het volgende:
[..]
De vooruitgang hou je niet tegen. Ajax is denk ik echt wel beter geworden van het nieuwe stadion. Als die nog in de meer hadden gespeeld dat had toch niet gekund. Sentimenten koop je niets voor. Twente kan de concurrentie mede ook aangaan door het nieuwe stadion.
Ik ken de cijfers niet maar wat als nou het renoveren echt veel duurder is en de groeimogelijkheden ook beperkter moet je soms toch je gevoel uitschakelen en verstandige keuzes maken. Maar ja de kuip is wel de kuip.
Gelukkig maar! Maar als ze nog in de meer hadden gespeeld dat had toch ook niet meer gekund daar konden er 20000 in of zo. Ajax ging van 1996 van 22000 naar 46000 supporters.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bij hun laatste echt grote succes moest de aRENa nog gebouwd worden.
Ik kan niet beoordelen dat dit zo is net zoals jij dat niet kunt. Ik neem aan dat dit wel goed is onderzocht en kritisch is bekeken en stel nou dat dit zo is. Vind je dan nog dat je moet kiezen voor een stadion met minder capaciteit en minder commerciële mogelijkheden?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het gaat hier om de discussie nieuw stadion vs. renovatie. Waarom zou de renovatie nu slechter zijn dan nieuwbouw? Alleen omdat van Merwijk, de voorvechter van nieuwbouw pur sang, zegt dat het duurder zou zijn?
19000 konden er inquote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Maar als ze nog in de meer hadden gespeeld dat had toch ook niet meer gekund daar konden er 20000 in of zo. Ajax ging van 1996 van 22000 naar 46000 supporters.
Stadion van Bursasporquote:
Haha zal ik die op Canvas laten drukken? VAn welke club was dat nou, was de club met als bijnaam de krokodil toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens ook een projectje van Karel A.
Ach ja, en we hebben ervan genoten in het begin, dat geklungel met die grasmattenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Maar als ze nog in de meer hadden gespeeld dat had toch ook niet meer gekund daar konden er 20000 in of zo. Ajax ging van 1996 van 22000 naar 46000 supporters.
Wat dat betreft hebben we het geluk dat die ufo het beste voorbeeld is hoe het absoluut niet moet. Galmbak met intens lelijke open hoeken, publiek niet echt dicht op het veld.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach ja, en we hebben ervan genoten in het begin, dat geklungel met die grasmatten![]()
En dan zag je weer dat biljartlaken in De Kuip
Wat ook belachelijk is dat wanneer je beneden zit dat je eerst een takkeneind omhoog moet lopen en dan weer naar beneden. Parkeren en wegkomen is wel relaxter. Wat je ook niet moet doen is het in een industriewijk zetten dan krijg je nooit sfeer maar ja dat zal wel gebeuren. Dan kun je er wel beter komen. Nou ja we zien het wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we het geluk dat die ufo het beste voorbeeld is hoe het absoluut niet moet. Galmbak met intens lelijke open hoeken, publiek niet echt dicht op het veld.
Het moet wel nog gebouwd worden geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2012 18:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan snap je Dirk zijn keuze natuurlijk wel ineens, wie wil dáar nou niet gespeeld hebben.
Je kunt toch ook wel inzien dat het raar is dat er jaren wordt gedaan over een beslissing, en amper een week nadat er een alternatief tot nieuwbouw gepresenteerd wordt er *ineens* een beslissing is? Het zaakje stinkt gewoon aan alle kanten.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik kan niet beoordelen dat dit zo is net zoals jij dat niet kunt. Ik neem aan dat dit wel goed is onderzocht en kritisch is bekeken en stel nou dat dit zo is. Vind je dan nog dat je moet kiezen voor een stadion met minder capaciteit en minder commerciële mogelijkheden?
En het Geldsyndroom als tweede voorbeeld De hoeken in dat stadionquote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft hebben we het geluk dat die ufo het beste voorbeeld is hoe het absoluut niet moet. Galmbak met intens lelijke open hoeken, publiek niet echt dicht op het veld.
Daarom heeft hij 3 jaar getekend. Dan kan hij en in dat stadion spelen en nog "op tijd" naar de kuip. Ik kan er echt woest om worden en zich maar toe laten juichen bah de laatste keer dat die in de kuip was bah bah.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het moet wel nog gebouwd worden geloof ik
Kan je alle auto's zien van genodigden en spelersquote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel inzien dat het raar is dat er jaren wordt gedaan over een beslissing, en amper een week nadat er een alternatief tot nieuwbouw gepresenteerd wordt er *ineens* een beslissing is? Het zaakje stinkt gewoon aan alle kanten.
[..]
En het Geldsyndroom als tweede voorbeeld De hoeken in dat stadion
Ik heb geen inzicht in het proces en ga ook niet zeggen dat het stinkt als ik er niets van weet. Ik verdiep me er liever in. Ze zijn toch al veel langer bezig dan een week man.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel inzien dat het raar is dat er jaren wordt gedaan over een beslissing, en amper een week nadat er een alternatief tot nieuwbouw gepresenteerd wordt er *ineens* een beslissing is? Het zaakje stinkt gewoon aan alle kanten.
[..]
En het Geldsyndroom als tweede voorbeeld De hoeken in dat stadion
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
Wat dan wel weer geinig aan die arena is is dat die mongols achter het doel een soort levende schietschijf zijn. Alsof ze al niet kreupel genoeg zijn Humor om te lachen.
Het zal meer in het belang zijn om de grote concerten, interlands en grote toernooien weer binnen te halen dan in het belang van Feyenoord.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de fabriek van Lacoste was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |