SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Kweetnie, maakt me ook niet uit. Ik rij altijd op en neer, de kans dat je aangehouden wordt is vrijwel nihil.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:06 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Maar mag je het dan mee naar nederland nemen of sturen? Of is het bezit niet verboden, maar alleen het verkopen?Ah okee. Dan zal het hier waarschijnlijk niet zo snel verboden worden. De spanjaarden gaan heel anders om met medicijnen en sups.quote:![]()
Geen idee precies, maar ik denk een week ofzo? Maar pas sinds vandaag dat ik echt een schijf erachter voel.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Meer isoleren, deze onderstaande gozer vertelde in een filmpje dat hij in zijn beginners (noob) tijd iets van 5x per week zijn armen trainde en dat ze daardoor heel snel groeiden.Of dat echt werkt is het 2de.
http://www.youtube.com/user/PhysiquesOfGreatness/videos
Intensity rules!!
http://www.youtube.com/user/BigJsExtremeFitness/videosIf not now, then when.![]()
heb het al 10 weken, huisarts zei, het is niet ontstokenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:18 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Geen idee precies, maar ik denk een week ofzo? Maar pas sinds vandaag dat ik echt een schijf erachter voel.![]()
![]()
En nu dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb het al 10 weken, huisarts zei, het is niet ontstoken
Lijkt me nogal onwenselijk om ermee te blijven lopen.Soukidan op je oogbal.![]()
Oh ik dacht dat je met het vliegtuig ging. Maar beter, onze eigen jack3d dealer hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kweetnie, maakt me ook niet uit. Ik rij altijd op en neer, de kans dat je aangehouden wordt is vrijwel nihil.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kweetnie, maakt me ook niet uit. Ik rij altijd op en neer, de kans dat je aangehouden wordt is vrijwel nihil.
[..]
Ah okee. Dan zal het hier waarschijnlijk niet zo snel verboden worden. De spanjaarden gaan heel anders om met medicijnen en sups.Productie (in Amerika) stopt.quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Neem je het toevallig in met iets anders?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef Bombshell het volgende:
Wat moet ik toch ongelofelijk schijten van creatine![]()
En wat maak ik een gains sinds ik een paar pirouettes doe voor elke workout.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef Bombshell het volgende:
Wat moet ik toch ongelofelijk schijten van creatine
Leuk he, "causale" verbanden trekken
Of toch du vader?![]()
stierenschijt zeker?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef Bombshell het volgende:
Wat moet ik toch ongelofelijk schijten van creatine![]()
Als de deadlift een vagina had dan zou ik het penetreren. God wat een beestachtige oefening is het ook, ik voel mij net de HULK als ik hem aan het doen ben.![]()
Bij welke oefeningen voelen jullie je de HULK?If not now, then when.![]()
Squats.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als de deadlift een vagina had dan zou ik het penetreren. God wat een beestachtige oefening is het ook, ik voel mij net de HULK als ik hem aan het doen ben.![]()
Bij welke oefeningen voelen jullie je de HULK?Deathlift or Die.![]()
Wauw, voor de eerste keer hier een vrouw gezien die serieus aan krachttraining doet. Supermooi figuur en ze deed ook nog eens squats.Daar kunnen al die huisvrouwtjes nog wat van leren.
![]()
Mijn chick squat 3x per week.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Mandamo het volgende:
Wauw, voor de eerste keer hier een vrouw gezien die serieus aan krachttraining doet. Supermooi figuur en ze deed ook nog eens squats.Daar kunnen al die huisvrouwtjes nog wat van leren.
Deathlift or Die.![]()
Ik voel me 24/7 de Hulk.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij welke oefeningen voelen jullie je de HULK?Squat-billenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Mandamo het volgende:
![]()
![]()
Alles zit al vol zie ik maar ik ga er volgend jaar wel aan mee doen denk ik. Ziet er uit als een super uitdaging voor de individu.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen hier die mee gaan doen aan Urbanathlon?![]()
Kijk deze dan maar even:quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Zaterdag ook maar eens squat in m'n beentraining verwerken.
Misschien dat je een paar keer moet kijken hehe.![]()
![]()
Die bar ligt veel te hoog in haar nek, daar gaat ze last van krijgen...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Kijk deze dan maar even:
Misschien dat je een paar keer moet kijken hehe.![]()
Weighted pullups/chinups met biceps/lats/onderarmen vol met bloed. Paar minuten uitrusten en weer gaan. Paar minuten uitrusten en repeat. Afwisselen met sets dips zodat ook je pecs vol zitten en je een gorilla lijkt. Ecto's die miren en uberbuffe negers die je de gek aansteken, altijd weer motivatie om verder te trainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij welke oefeningen voelen jullie je de HULK?Geen vaste reps of weet ik het. Gewoon helemaal kapot, tot je zelfs na een paar minuten rusten niet één meer kan. Natuurlijk niet elke training doen.
Ik ken er ook zo'n een.quote:Wtf.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Kijk deze dan maar even:
Misschien dat je een paar keer moet kijken hehe.Kort broekje wel.
![]()
niet lullig bedoelt maar de kont ziet er niet uit alsof ze (veel) traint...quote:
Veel vet, weinig spiermassa... maar nog steeds lekker.![]()
Echt iedereen squat hier met de bar veel te hoog in hun nek en gebruiken dus een kussentje of een handdoek. Lijkt wel hoe langer ze dit doen hoe moeilijker het is te corrigeren. Mijn vrienden die ik heb leren squaten hadden die bar ook veel te hoog maar na een paar tips ging het gelijk goed.
Als ik hetzelfde probeer bij iemand die zelfs zwaarder dan mij squat met kussentje dan blijft die persoon het maar fout doen wat ik ook zeg en als die hem uiteindelijk lager heeft dan zegt die persoon dat het onnatuurlijk voelt en hij het gevoel heeft dat de bar niet stevig ligt. Hoe kan je zo iemand aanleren de bar goed te leggen?![]()
Niet. Ze moeten het zelf aanvoelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je zo iemand aanleren de bar goed te leggen?![]()
en ook nog puntige knieënquote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt maar de kont ziet er niet uit alsof ze (veel) traint...
Veel vet, weinig spiermassa... maar nog steeds lekker.
zou haar zeker niet raken![]()
ik wel, maar de tekst en het plaatje komen niet overeen.. beetje jammer.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
en ook nog puntige knieën
zou haar zeker niet raken![]()
God jongen het gaat om het ideequote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt maar de kont ziet er niet uit alsof ze (veel) traint...
Veel vet, weinig spiermassa... maar nog steeds lekker.
Deathlift or Die.![]()
Hallo, jullie mening graag:
Schouders
DB Shoulder Press http://www.exrx.net/Weigh(...)DBShoulderPress.html
DB Upright Row http://www.exrx.net/Weigh(...)al/DBUprightRow.html
Armen
DB Curl http://www.exrx.net/WeightExercises/Biceps/DBCurl.html
DB Concentration Curl http://www.exrx.net/Weigh(...)ncentrationCurl.html
DB Hammer Curl http://www.exrx.net/Weigh(...)is/DBHammerCurl.html
Rug
DB Bent Over Row http://www.exrx.net/Weigh(...)l/DBBentOverRow.html
DB Shrug http://www.exrx.net/WeightExercises/TrapeziusUpper/DBShrug.html
Borst
DB Bench Press http://www.exrx.net/Weigh(...)al/DBBenchPress.html
DB Fly http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBFly.html
Heupen/Benen
DB Lunge http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/DBLunge.html
DB Squat http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/DBSquat.html
DB Straight Deadlift http://www.exrx.net/Weigh(...)ightLegDeadlift.html
DB Standing Calf Raise http://www.exrx.net/Weigh(...)andingCalfRaise.html
Train dus thuis met 2 dumbbells (25kg max op beide tegelijk, of 35 op 1).
3x per week:
Dag 1: Borst+Rug+Buik(crunches)
Dag 2: Armen+Schouders
Dag 3: Heupen/Benen
Dekken deze oefeningen de lading of mis ik zo spiergroepen? Of wellicht oefeningen die beetje dubbelop zijn?
Tevens nieuwsgierig dat mocht iemand van jullie 1 of meer van deze oefeningen doen, met dumbbells dus, met hoeveel kilo jullie dat doen.![]()
Ik hoopte Triceps voldoende mee te pakken met de DB Bench Press (had gelezen dat die goed voor triceps is) en DB Shoulder Press.
Dacht tevens dat front/lateral raises ook vooral schouders is?![]()
Te weinig voor schouders (je doet geen rear delts en sowieso te weinig oefeningen), armen bestaat uit meer dan bicepsquote:, je doet maar 1 rug oefening (shrugs zijn traps), je doet maar 2 borst oefeningen, doe barbell squat ipv dumbbell squat, enzovoorts.
Sorry maar je schema slaat nergens op. Zoek eens op waar een goed schema uit bestaat en hoe het in elkaar zit.Of toch du vader?![]()
Imho renderen beginners het best op een simpele fullbody workout met alleen compounds....Confidence through competence![]()
Even uit het vorige topic:quote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij kon het ook niet zo waarderen dat ik hem vertelde dat eieren geen direct invloed hebben op je cholesterol levels, waar hij toen zei dat dat wel zo is.Hij zei dat ik niet zoveel naar wetenschappelijke onderzoeken moest kijken aangezien er ook gefraudeerd wordt.
![]()
Wat is dit voor logica dan? Ja, er wordt wel eens gefraudeerd, maar als men daar achter komt zijn de onderzoekers ook flink de sigaar.
Maar omdat de huisarts zijn kennis nog niet bijgeschaafd heeft, doet hij beroep op zo'n drogreden? "Het is niet waar, want er wordt wel eens gefraudeerd".Shit.
This isn't even my final form.![]()
Zou ook mijn antwoord zijn om irritante patienten stil te krijgen hoor
Als student geneeskunde krijg je maar een aantal weken echt specifiek voedingsleer in de opleiding van 6 jaar (iemand hier die kan aangeven hoeveel dat recent is?) dus dat je het niet kan volgen als huisarts is jammer en aan de ene kant begrijpelijk, maar totaal niet wenselijk.Confidence through competence![]()
Meer oefeningen, oké... maar dan volstaat de verdeling zoals nu heb over 3 dagen van borst/rug/buik, armen/schouders, heupen/benen niet meer denk ik? Ben nu toch al snel 45 min kwijt voor een van die trainingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Te weinig voor schouders (je doet geen rear delts en sowieso te weinig oefeningen), armen bestaat uit meer dan biceps, je doet maar 1 rug oefening (shrugs zijn traps), je doet maar 2 borst oefeningen, doe barbell squat ipv dumbbell squat, enzovoorts.
Sorry maar je schema slaat nergens op. Zoek eens op waar een goed schema uit bestaat en hoe het in elkaar zit.
Oh en ik ben heus niet gefocussed op biceps ofzo, volgens mij is maar 1 van mn 3 armoefeningen echt op de biceps gericht.![]()
Mwah, ik verwacht niet van de huisarts dat hij alles weet, maar wel dat hij open staat voor nieuwe bevindingen. Een patiënt zo afwimpelen terwijl hij zelf ongelijk heeft is gewoon laf.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zou ook mijn antwoord zijn om irritante patienten stil te krijgen hoor
Als student geneeskunde krijg je maar een aantal weken echt specifiek voedingsleer in de opleiding (iemand hier die kan aangeven hoeveel dat recent is?) dus dat je het niet kan volgen als huisarts is jammer en aan de ene kant begrijpelijk, maar totaal niet wenselijk.
Maar goed, geneeskunde is dan ook niet bepaald een wetenschappelijke opleiding.
This isn't even my final form.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:05 schreef Levolution het volgende:
Maar goed, geneeskunde is dan ook niet bepaald een wetenschappelijke opleiding.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
Je hebt geen aparte dag nodig voor armen/schouders en borst en rug hoef je ook niet te combineren.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meer oefeningen, oké... maar dan volstaat de verdeling zoals nu heb over 3 dagen van borst/rug/buik, armen/schouders, heupen/benen niet meer denk ik? Ben nu toch al snel 45 min kwijt voor een van die trainingen.
Oh en ik ben heus niet gefocussed op biceps ofzo, volgens mij is maar 1 van mn 3 armoefeningen echt op de biceps gericht.
Doe bijvoorbeeld dit: 1. benen en schouders; 2. borst en triceps; 3. rug en biceps.
Of liever nog, doe SS.
Ohja en vergeet je 25kg dumbells, als je goed traint zit je daar zo overheen met de compoundoefeningen, ga naar een sportschool.This isn't even my final form.![]()
Maar hoeveel oefeningen doe jij wel niet dan in 1 workout?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt geen aparte dag nodig voor armen/schouders en borst en rug hoef je ook niet te combineren.
Doe bijvoorbeeld dit: 1. benen en schouders; 2. borst en triceps; 3. rug en biceps.
Of liever nog, doe SS.Het duurt nog wel even voordat ik daar overheen zit denk ik (ecto)quote:Ohja en vergeet je 25kg dumbells, als je goed traint zit je daar zo overheen met de compoundoefeningen, ga naar een sportschool.![]()
Ongeveer 6-7. Duurt iets langer dan een uur.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar hoeveel oefeningen doe jij wel niet dan in 1 workout?This isn't even my final form.![]()
Het maakt niet uit dat je ecto bent, op de squat en deadlift kun je serieuze vooruitgang boeken. Bovendien is het beter om nu meteen de techniek met een barbell onder de knie te krijgen, dan weet je zeker dat je het goed doet als je zwaarder gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar hoeveel oefeningen doe jij wel niet dan in 1 workout?
[..]
Het duurt nog wel even voordat ik daar overheen zit denk ik (ecto)This isn't even my final form.![]()
Oké, ik dacht wel dat er ook veel pro's zitten aan dumbbells ivm meer isolatie en trainen stabilizatoren. Maar aanschaf barbell is overwegen waard.
Maar even het beperkend tot situatie die beperkt is tot 2 dumbbells, is dit dan meer richting wat je zou aanbevelen;
http://www.bodybuilding.com/fun/wotw3.htm
?![]()
Niks mis met dumbells, zijn erg fijn voor bijvoorbeeld (incline) bench press, shoulder press etc. Maar de squat en deadlift wil je echt liever met een barbell doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:18 schreef VacaLoca het volgende:
Oké, ik dacht wel dat er ook veel pro's zitten aan dumbbells ivm meer isolatie en trainen stabilizatoren. Maar aanschaf barbell is overwegen waard.Niet helemaal. Het dekt wel de meeste spiergroepen maar het is onnodig complex, zeker voor een beginner. Zelf doe ik ook een splitschema dus dan moet je wel het één en ander isoleren, maar hier zit bijvoorbeeld de overbodige Arnold press tussen (waar de meesten een tegenstander van zijn) en worden de posterior delts vergeten. Er is teveel focus op de kleine spiergroepen terwijl de borst en benen nog wel wat extra kunnen gebruiken (incline press voor de borst erbij en leg press voor de benen vind ik wel lekker).quote:Maar even het beperkend tot situatie die beperkt is tot 2 dumbbells, is dit dan meer richting wat je zou aanbevelen;
http://www.bodybuilding.com/fun/wotw3.htm
?
Ben je een ecto en beginner, dan wordt SS (Starting Strength) aangeraden, maar ik heb dit zelf (helaas) nog nooit gedaan. Soms wens ik dat ik het wel had gedaan. Als je geïnteresseerd bent, zijn er anderen die er meer over kunnen vertellen.This isn't even my final form.![]()
Ik ga maar eens pitten voor die ekte hypertrofie. Lees je in over SS, zou ik zeggen.This isn't even my final form.![]()
Wat nou 'isolatie is voor mietjes'. Opbokken met die onzin; als je vastloopt op een compound kan het nuttig zijn je zwakke plek een tijd te isoleren om het plateau te doorbreken.
Twee dagen geleden dus mijn triceps lekker tot moes getraind met zo'n touw en daarna normale pushdowns. Kan vandaag mijn armen nauwelijks uitstrekken. Dat wordt leuk met die shoulder presses vanavond
[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 06-09-2012 02:35:19 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Compound fanboys
Kom op zeg. Compounds zijn de shit, maar isolatie heeft zeker zijn plek.
Of toch du vader?![]()
Klopt, dit bedoel ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Compound fanboys
Kom op zeg. Compounds zijn de shit, maar isolatie heeft zeker zijn plek.
Echter zie ik in de Gym alleen maar isolatie oefeningen gedaan worden.
Ben er dan ook een tijdje niet meer geweest, train thuis wel voorlopig.![]()
oh neeeee wat is dit nu weer
http://www.ed.nl/sport/ps(...)etten-op-voeding.ece
misschien kunnen ze beter hier terecht voor tips![]()
Ik heb een Herbalife shakebeker, u mad?quote:Op donderdag 6 september 2012 07:32 schreef MrNiles het volgende:
oh neeeee wat is dit nu weer
http://www.ed.nl/sport/ps(...)etten-op-voeding.ece
misschien kunnen ze beter hier terecht voor tipsDeathlift or Die.![]()
Tis meer het concept erachter..het overdreven gedoe..alsof je zonder herbal life niet kan afvallen of gezond kan levenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een Herbalife shakebeker, u mad?![]()
Ik heb een beetje moeite met mijn upper/lower split ik ben gewend veel isolatie oefeningen te doen naast de compounds in een 4 daagse bodypart split. Nu dus een 4daagse upper/lower.
Voor de benen doe ik Squats/deadlift/lunges/extension/curls/calf raises op dag 1 en op dag 2 vervang ik de lunges voor een dropset leg press. Dit is denk ik wel ok. Maar met mijn upper dagen ben ik wat aan het kloten.
dag 1 benchpress / pull ups / incline bench / bor / lat pull down / flies / shoulder press (dan nog iets met biceps/triceps)
dag 2 pull ups / benchpress / incline db press / bor dumbbells / row machine / shoulder press / military press / upright row dan nog iets met triceps en biceps
Maar ik vraag me af of ik zo wel begrepen heb. Doe ik zo niet teveel en mis ik nog een spiergroep?
Ik train niet langer dan een uur maar neem dan weinig rust.![]()
nee, wel jellyquote:Op donderdag 6 september 2012 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een Herbalife shakebeker, u mad?![]()
waarom elke UB training zowel BB als DB BP?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:21 schreef Mithras82 het volgende:
Ik heb een beetje moeite met mijn upper/lower split ik ben gewend veel isolatie oefeningen te doen naast de compounds in een 4 daagse bodypart split. Nu dus een 4daagse upper/lower.
Voor de benen doe ik Squats/deadlift/lunges/extension/curls/calf raises op dag 1 en op dag 2 vervang ik de lunges voor een dropset leg press. Dit is denk ik wel ok. Maar met mijn upper dagen ben ik wat aan het kloten.
dag 1 benchpress / pull ups / incline bench / bor / lat pull down / flies / shoulder press (dan nog iets met biceps/triceps)
dag 2 pull ups / benchpress / incline db press / bor dumbbells / row machine / shoulder press / military press / upright row dan nog iets met triceps en biceps
Maar ik vraag me af of ik zo wel begrepen heb. Doe ik zo niet teveel en mis ik nog een spiergroep?
Ik train niet langer dan een uur maar neem dan weinig rust.
verander dat naar 1x per week BB BP en 1x per week incline DBP
2 press oefeningen voor schouders in 1 workout is ook onnodig. vervang 1 press voor lateral raises en voeg nog een oefening toe voor je rear delts.
Lijkt me trouwens ook veel leuker om 2 verschillende been trainingen te doen, maar dat ben ik.
[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 06-09-2012 11:27:03 ]![]()
Ik wil een voedingsschema maken (ja, nu echt) en ik had ergens een plaatje gezien met daarop "A-klasse" voedsel tot en met wat je beter niet kan eten, een heel handig overzicht! Kan het alleen niet vinden
En wat is een goede k/e/v ratio voor bulk?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dit plaatje bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:08 schreef robuust89 het volgende:
Ik wil een voedingsschema maken (ja, nu echt) en ik had ergens een plaatje gezien met daarop "A-klasse" voedsel tot en met wat je beter niet kan eten, een heel handig overzicht! Kan het alleen niet vinden
En wat is een goede k/e/v ratio voor bulk?![]()
![]()
Al 3 dagen op rij niet getraindkon mezelf er niet toe zetten was om één of andere reden steeds te moe.
Me voorgenomen om vandaag weer te gaan vlammen...
moet ik zo naar de tandartsKiespijn is al 2 dagen een pain in the ass.
Dus dat gaat hem ook niet worden.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik eet nu elke ochtend een bak oatmeal; vult lekker, is snel klaar en eet makkelijk weg icm melk.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja, die! Muchos gracias!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Dit plaatje bedoel je?
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: