Alles zit al vol zie ik maar ik ga er volgend jaar wel aan mee doen denk ik. Ziet er uit als een super uitdaging voor de individu.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen hier die mee gaan doen aan Urbanathlon?
Kijk deze dan maar even:quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Zaterdag ook maar eens squat in m'n beentraining verwerken.
Die bar ligt veel te hoog in haar nek, daar gaat ze last van krijgen...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Kijk deze dan maar even:
Misschien dat je een paar keer moet kijken hehe.
Weighted pullups/chinups met biceps/lats/onderarmen vol met bloed. Paar minuten uitrusten en weer gaan. Paar minuten uitrusten en repeat. Afwisselen met sets dips zodat ook je pecs vol zitten en je een gorilla lijkt. Ecto's die miren en uberbuffe negers die je de gek aansteken, altijd weer motivatie om verder te trainen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als de deadlift een vagina had dan zou ik het penetreren. God wat een beestachtige oefening is het ook, ik voel mij net de HULK als ik hem aan het doen ben.![]()
Bij welke oefeningen voelen jullie je de HULK?
Ik ken er ook zo'n een.quote:
Wtf.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Kijk deze dan maar even:
Misschien dat je een paar keer moet kijken hehe.
niet lullig bedoelt maar de kont ziet er niet uit alsof ze (veel) traint...quote:
Niet. Ze moeten het zelf aanvoelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je zo iemand aanleren de bar goed te leggen?
en ook nog puntige knieënquote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt maar de kont ziet er niet uit alsof ze (veel) traint...
Veel vet, weinig spiermassa... maar nog steeds lekker.
ik wel, maar de tekst en het plaatje komen niet overeen.. beetje jammer.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
en ook nog puntige knieën
zou haar zeker niet raken
God jongen het gaat om het ideequote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt maar de kont ziet er niet uit alsof ze (veel) traint...
Veel vet, weinig spiermassa... maar nog steeds lekker.
Te weinig voor schouders (je doet geen rear delts en sowieso te weinig oefeningen), armen bestaat uit meer dan bicepsquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij kon het ook niet zo waarderen dat ik hem vertelde dat eieren geen direct invloed hebben op je cholesterol levels, waar hij toen zei dat dat wel zo is.Hij zei dat ik niet zoveel naar wetenschappelijke onderzoeken moest kijken aangezien er ook gefraudeerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |