Haha, het bed delen met je zusje.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit mijn zusje een keer een bloedneus geslagen.. toen we een bed moesten delen.
Dus ja...
Hier werken de quotes tenminstequote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gizmo met z'n multi-quotes
Er gebeuren hier soms wel vreemde dingen met quotes.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier werken de quotes tenminste
Incidenteel en niet met een goede afloopquote:Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, het bed delen met je zusje.
Hier ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier werken de quotes tenminste
Fuld at smag!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incidenteel en niet met een goede afloop![]()
Vernaggelde quotes jaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er gebeuren hier soms wel vreemde dingen met quotes.
Niet liegenquote:
dit kan je op een aantal manier interpreterenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incidenteel en niet met een goede afloop![]()
watquote:
Ja, maar ik doe er niets speciaals meequote:
hahaquote:
Nee niet op die manierquote:Op woensdag 5 september 2012 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
dit kan je op een aantal manier interpreteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahah wat een gangsterBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Kan je leuke spelletjes mee doen en users mee wegjagenquote:
Smakelijk..quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
Lol en op zijn pf doen alsof hij gespierd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahah wat een gangster![]()
Die mutantenquote toen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je leuke spelletjes mee doen en users mee wegjagen
Ligt dus toch aan de userquote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe er niets speciaals mee
wtf heb je hem zo snel gevondenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol en op zijn pf doen alsof hij gespierd is.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee niet op die manier
en nee al helemaal niet op die manier
Ik had gezocht op rotterdam de gekste. :$quote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf heb je hem zo snel gevonden
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
zit waarschijnlijk cola light in. Met zijn 13jarige kippeborstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahah wat een gangsterI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja echt hequote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die mutantenquote toen.Wtf was dat?
De juiste conclusie is dat het aan fok lagquote:
Goed zoquote:
dat haarquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
hahahahaha, daar lijkt ie op high guy meme
nat geworden dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
Afdakjes haar.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
Of die quote van mij die helemaal niet van mij was.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
En we hadden het ook gewoon alle drie
ja van het huilen van het lachenquote:
ja walgelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Afdakjes haar.dat zo iemand 's ochtends ook niet denkt wtf ben ik aan het doen.
Nou dat was eigenlijk helemaal raar..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of die quote van mij die helemaal niet van mij was.
Whehe, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk helemaal raar..
Ook zo'n tekst die nooit van jou zou afkomen
en wat wilde deze gozer preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja van het huilen van het lachenwat een kneus
Ah oke, zo zou je het ook kunnen zien jaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De juiste conclusie is dat het aan fok lag
ahahaquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, zo zou je het ook kunnen zien ja
of een heel fout "versierings" antwoordquote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
wacht ik ga bericht sturen "wie ben jij" en dan kijken wat hij zegt. ik gok op gebrekkig nederlands/straattaal antwoord.
Sowieso is fok wel wat vreemd met vreemde users, maar ditquote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.Vreemde toestanden hier.
'Wel wat vreemd' ja. Geestelijk gestoorden hier af en toe.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is fok wel wat vreemd met vreemde users, maar dit
quote:
quote:Hi! How are you?
I have friends from Stockholm and now I also live in Rotterdam.
I'm Portuguese and I'm a designer. For how long do you live there? Do you like Holland?
Zou lelymere ook toegang hebben tot fok ?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Wel wat vreemd' ja. Geestelijk gestoorden hier af en toe.![]()
Maar dat sloeg inderdaad alles.
Dat lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden lelymere ook toegang hebben tot fok ?
Weerhaantjequote:
huhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hahaha ging kijken bij messages - other. Zie ik dit:
[..].
geilkippetjequote:
Misschien kom ik wel uit Almere..quote:
Neequote:
Het gaat er meer om waar je komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel uit Almere..
zeg ikquote:
Kom je uit Lelystad ofzo?quote:
ja berichten van niet vrienden of vrienden van vrienden, komen bij mij in een soort spammap op facebook.quote:
Uhm wtfquote:
So so truequote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat er meer om waar je komt.
gelukkig nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je uit Lelystad ofzo?
Ik wist wel dat je dit niet zou snappenquote:
Ben je een brabo?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja berichten van niet vrienden of vrienden van vrienden, komen bij mij in een soort spammap op facebook.eens in de zoveel tijd ga ik kijken en hebben kk rare mensen bericht gestuurd.
hell noquote:
Een Fries?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
nee, maar vanwaar deze vragen¿quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
Die gast stuurt ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Dan kan ik even inschatten hoe ik op je moet reagerenquote:
Die gast stuurt ditXD XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zegt al genoeg denk ik, niet¿![]()
![]()
"oh, jij bent kk lelijk, dus block XD"I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Stressen, dit dat.quote:
zeg dat in mijn gezicht en niet online en zie wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan ik even inschatten hoe ik op je moet reageren
Ik hoef jou dan ook nooit iets uit te leggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stressen, dit dat.
Ik snap nu trouwens wat je bedoelt
Ik denk een topic in KLB.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat in mijn gezicht en niet online en zie wat er gaat gebeuren.
geen paniek hoor. Eerder achterdochtigheidquote:
En aan wie zou dat nou liggenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dit niet zou snappen
Die gast stuurt ditDat zijn de hossel praktijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hehehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
geen paniek hoor. Eerder achterdochtigheid
Oh lol daar kijk ik nooit.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hahaha ging kijken bij messages - other. Zie ik dit:
[..].
weeeeejjjoooooooowwwwquote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
Ik geloof niet veel goedsquote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
Andere mensen dan weer wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoef jou dan ook nooit iets uit te leggen.
Vaak zat.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Andere mensen dan weer wel.
Ik zou het paranoia noemenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
geen paniek hoor. Eerder achterdochtigheid
Aan jou, wie anders?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En aan wie zou dat nou liggen
Te vaak ja.quote:
weet je nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet veel goeds
Helaasquote:
Net doen of je ervoor valt en dan hard afbranden.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Stuur wel terug "Goeie hosselpoging."
Groot mondje weer hequote:
Daarom.quote:
Gewoon vragen of ie vanavond tijd heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Stuur wel terug "Goeie hosselpoging."
"Ga door, vertel me meer, ik hang aan je lippen"quote:Op woensdag 5 september 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net doen of je ervoor valt en dan hard afbranden.
Maak daar dan misbruik van.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ga door, vertel me meer, ik hang aan je lippen"hij is zo'n type die dan niet snapt dat ik dat totaal niet serieus bedoel.
Je weet dat het zo isquote:
Ja, heb "Goeie hosselpoging" gezegd. Hoop dat ie iets zegt.quote:
Ik ontken het dan ook niet.quote:
Is ook geen mogelijkheid voorquote:Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ontken het dan ook niet.
Nee dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is ook geen mogelijkheid voor
Haha.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
"That snake screams in agony because it totally DID NOT SEE THAT COMING."
blijf kijken en beeld je in dat hij echt schreeuwtquote:
Een multi-quotequote:
Dat ze je niet wilt kennen denk ikquote:
Oké baas. :$quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
blijf kijken en beeld je in dat hij echt schreeuwt
Dan is 'ie wel een beetje zwakzinnig. Volgens mij begrijpt bijna iedereen dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ga door, vertel me meer, ik hang aan je lippen"hij is zo'n type die dan niet snapt dat ik dat totaal niet serieus bedoel.
Het was maar een suggestiequote:
Daar kan jij ook niks aan doen hequote:
Aardig.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ze je niet wilt kennen denk ik
Wat impliceer jij hiermee?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar kan jij ook niks aan doen he
Waarom maak je mij nou weer belachelijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
4EBE hequote:
Aannames hoor..quote:
Bedankt voor je suggestie.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie
Neem je die suggestie dan wel even mee naar achteren?quote:
Niks? Alleen groot mondjequote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat impliceer jij hiermee?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je die suggestie dan wel even mee naar achteren?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom maak je mij nou weer belachelijk?
Valt wel mee hoorquote:
quote:
quote:
Ik kan er niks aan doen dat ze jou niet wil herkennenquote:
Klopt.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze jou niet wil herkennen
bitch plsquote:Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Volgens mij heb jij een grotere.
quote:
Kan jij ook trucjes met je tong?quote:
Ga eens van wise zn account afquote:Op woensdag 5 september 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan jij ook trucjes met je tong?
Dat was de vraag nietquote:Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga eens van wise zn account af
Ja weet ikquote:
Valt mee, ik ontwijk geen vragenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik
It takes one to know one.
Nee dat doe je nooit inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt mee, ik ontwijk geen vragen
verkeerde aanname dusquote:Op woensdag 5 september 2012 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat doe je nooit inderdaad
auto weer kapotquote:
We shall seequote:
Gewoon random kut dus?quote:
quote:
O rly?quote:
quote:
Ik weet het nog niet..quote:
Ik ben daar welquote:Op woensdag 5 september 2012 18:10 schreef Zosk het volgende:
Geen idee trouwens, daar ben ik nog niet.
Wat.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Ziba het volgende:
En ik hoop dat je in je reet wordt geneukt door Juminelle.
Pussy dusquote:
Grote mond weer?quote:
Ja, ik zit op het dak van je sprinterquote:
Jij tochquote:
Kontneuken, en zosk is weer wakkerquote:
Ik vond jou wel een grote mond hebbenquote:
Ja vond ik ookquote:
Opmerkelijk wel weerquote:Op woensdag 5 september 2012 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kontneuken, en zosk is weer wakker
Jij welquote:Op woensdag 5 september 2012 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond jou wel een grote mond hebben
Tijd om die even te gaan snoeren
I've got methodsquote:
Jep.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kontneuken, en zosk is weer wakker
Maak het maar waar danquote:
quote:
Tut tutquote:
Ik ben...quote:
Kan je niet meer handelen?quote:
JAquote:
quote:
Uhm neequote:
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaanquote:Op woensdag 5 september 2012 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit op het dak van je sprinter
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaan
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaan
Uhm jaquote:
Ben je ook aan het afstuderen in je eindfase?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik eigenlijk nog 10 verslagen moet schrijven ofzo
Damn, dat is niet echt handig inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik eigenlijk nog 10 verslagen moet schrijven ofzo
quote:
Yeps, over 3 weken moet het af zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je ook aan het afstuderen in je eindfase?
quote:
Oh ja heel herkenbaar... competenties en alles?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yeps, over 3 weken moet het af zijnDat gaat op zich wel lukken hoor maar al m'n vrije dagen gaan erin zitten en ik moet voor stage ook een hoop verslagen schrijven nog, reflectiebullshit enzo
Uhuhquote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja heel herkenbaar... competenties en alles?
Succes!
Collega's die tegenover elkaar zitten en aan het wa-en zijn ..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dag zoks! het was weer gezellie we appen hea!
Eind januariquote:
wat is dit nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://pastebin.com/nfVT7b0Z
En ze zijn weer terug
Pas op, die gaaguyim is een boefje hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, gebruik jij nick-gizmo zijn echte naam?!
gekke nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, gebruik jij nick-gizmo zijn echte naam?!
bedankt voor deze waarschuwing Nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pas op, die gaaguyim is een boefje hoor
Ohh dat duurt nog ffquote:Op woensdag 5 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eind januari
Kan niet wachten
halloquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt voor deze waarschuwing Nick
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
ik dacht echt wtf is 4ebe ook zwanger?!?!
quote:
Neverquote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over zwangerschap ging en ik dacht echt wtf is 4ebe ook zwanger?!?!
Dankjequote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En waar hoop je op?
Yepquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Een gezonde baby
heeft ze al eens gedaan maar beviel nietquote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
OHHHHH je bent zwanger, ik dacht je ging chinees bestellen.
Neh, heb net zuurkool op.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
OHHHHH je bent zwanger, ik dacht je ging chinees bestellen.
kapstok?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was ook zwanger.
Tijdje geleden alweer,maar toch.
We willen het geslacht wel weten voor de bevalling jaquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Wacht je tot de bevalling of heb je zo'n echo laten maken waar je op kan zien of het een jongetje/meisje is?
Wat is daar nou een goed voorbeeld aanquote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef nou eens een keer een goed voorbeeld, zeg dan ooievaar ofsow :SS
Ja pas op hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt voor deze waarschuwing Nick
sorry net een west vleteren 12 opquote:
Gaaaaaaay.quote:
Ja, ik moest ook googelen.quote:
Ik heb alleen maar medeklinkers.quote:
jaja, ga ik eens een keer winnen, gaat mevrouw uitvluchten zoekenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar medeklinkers.
Is geen uitvlucht, weergave van de feiten.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, ga ik eens een keer winnen, gaat mevrouw uitvluchten zoeken
je probeert je verlies goed te praten nog voordat je daadwerkelijk verloren hebtquote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is geen uitvlucht, weergave van de feiten.
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je probeert je verlies goed te praten nog voordat je daadwerkelijk verloren hebt
laat mij toch ook eens van mijn winst genietenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Ik had misschien een inhaalslag kunnen doen, maar omdat ik alleen nog maar medeklinkers heb, gaat dat niet lukken.
nee, zij lijkt me echt zo iemand die je daarna ook voor verkrachting gaat aanklagenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Doe maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh dat duurt nog ffEn ben je dan helemaal klaar?
Ja dat wilde ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post dan die gif.
[ afbeelding ]
Hallo MKquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo MK![]()
Beetje beter nu al?
Succesquote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]redelijk alleen nog vage koppijn en af en toe steek in de buik. morgen weer werken
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb al een heel programma klaar staan.quote:
vertel mij meerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb al een heel programma klaar staan.
Nog steeds bij die kutbaas?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]redelijk alleen nog vage koppijn en af en toe steek in de buik. morgen weer werken
Kettingen, riemen, stropdassen en meer.quote:
word ik niet enthousiast van.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kettingen, riemen, stropdassen en meer.
Alsof dat het doel van een verkrachting is.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
word ik niet enthousiast van.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof dat het doel van een verkrachting is.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
its not rape if i like itquote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat je een kerel bent ofzo. Beetje grappon maken.
I'm serious. Of een onzeker meisje ofzo. Kan ook nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.
hard gewordenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |