laat mij toch ook eens van mijn winst genietenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Ik had misschien een inhaalslag kunnen doen, maar omdat ik alleen nog maar medeklinkers heb, gaat dat niet lukken.
nee, zij lijkt me echt zo iemand die je daarna ook voor verkrachting gaat aanklagenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Doe maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh dat duurt nog ffEn ben je dan helemaal klaar?
Ja dat wilde ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post dan die gif.
[ afbeelding ]
Hallo MKquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo MK![]()
Beetje beter nu al?
Succesquote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]redelijk alleen nog vage koppijn en af en toe steek in de buik. morgen weer werken
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb al een heel programma klaar staan.quote:
vertel mij meerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb al een heel programma klaar staan.
Nog steeds bij die kutbaas?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]redelijk alleen nog vage koppijn en af en toe steek in de buik. morgen weer werken
Kettingen, riemen, stropdassen en meer.quote:
word ik niet enthousiast van.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kettingen, riemen, stropdassen en meer.
Alsof dat het doel van een verkrachting is.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
word ik niet enthousiast van.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof dat het doel van een verkrachting is.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
its not rape if i like itquote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat je een kerel bent ofzo. Beetje grappon maken.
I'm serious. Of een onzeker meisje ofzo. Kan ook nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.
hard gewordenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |