We willen het geslacht wel weten voor de bevalling jaquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Wacht je tot de bevalling of heb je zo'n echo laten maken waar je op kan zien of het een jongetje/meisje is?
Wat is daar nou een goed voorbeeld aanquote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef nou eens een keer een goed voorbeeld, zeg dan ooievaar ofsow :SS
Ja pas op hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt voor deze waarschuwing Nick
sorry net een west vleteren 12 opquote:
Gaaaaaaay.quote:
Ja, ik moest ook googelen.quote:
Ik heb alleen maar medeklinkers.quote:
jaja, ga ik eens een keer winnen, gaat mevrouw uitvluchten zoekenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar medeklinkers.
Is geen uitvlucht, weergave van de feiten.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, ga ik eens een keer winnen, gaat mevrouw uitvluchten zoeken
je probeert je verlies goed te praten nog voordat je daadwerkelijk verloren hebtquote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is geen uitvlucht, weergave van de feiten.
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je probeert je verlies goed te praten nog voordat je daadwerkelijk verloren hebt
laat mij toch ook eens van mijn winst genietenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Ik had misschien een inhaalslag kunnen doen, maar omdat ik alleen nog maar medeklinkers heb, gaat dat niet lukken.
nee, zij lijkt me echt zo iemand die je daarna ook voor verkrachting gaat aanklagenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Doe maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh dat duurt nog ffEn ben je dan helemaal klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |